Saonottajalla

Nuorena poikana

Tämähän ei ehkä varsinaisewsti ole seksiä saunassa mutta korviketta ainakin. Kun olin koulukortteerissa60-luvulla vieraassa pikkukaupungissa niin ei joka viikonloppu päässyt kotona käymään kun oli lauantaisinkin koulua. Uimahalleja ei ollut eikä pesumahdollisuuksia kämpällä jurikaan joten piti päästä saunaan. Kassa kautta sisään pieneen yksityiseen saunaan ja riisumaan pukukoppiin odottamaan vuoroaan. Saunottaja tuli hakemaanja pyyhe ympärillä saunan ovelle, jossa saunottaja ripusti pyyhkeen naulaan ja minä alasti lauteille. Hän heitti löylyä ja meni välillä pois. Sitten tuli komento pesupuolelle sivuovesta. Enpä tiennyt että peseminen kuului kuvioihin ja oli outoa olla alasti vieraan naisen nähden. Siitä komennettiin makaamaan pesulavitsalle ja menin varmuuden vuoksi mahalleni kun olin joskus kuullut selänpesusta. Kuitenkin alkoi 16-vuotiaan kulli kasvaa kun täti hankasi selkää. Kun tuli komento kääntyä selälleen niin kulli alkoi seisoa koko komeudessaan ja yritin tunkea sitä jalkojen väliin vaan vähän ajan päästä pesijä hankasi myös reiden sisäpintaa ja kulli ponnahti seisomaan pystyyn. Saunottaja vain naureskeli että onpahan pojalla kalu ja heitti kipollisen kylmää vettä päälle mutta eihän se siitä tokentunut. Hän sanoi että ei tämä mitään harvinaista nuoremmilla ole jos ei ole tottunutpesuun. Kävin siellä vielä joitakin kertoja ja totuin sillä tavalla että nautin seisottamisesta kun en tyttöjäkään tavannut.
Myöhemmin Turussa koulukaverini asui alivuokralaisena leskirouvan luona joka piti pientä saunaa. Perjantai-iltana viimeksi muiden asiakkaiden jälkeen kaverilla oli saunavuoro ja satuin joskus kylään ja pääsin mukaan. Hän halusi välttämättä myös pedtä ja seisoihan se sielläkin.Kävin siellä opiskelujen jälkeenkin useasti ja tulin tutuksi.Hänen teni-ikäinen tyttärensä oli viikonloppuisin kassalla ja kerran menin odottaessa ostamaan juotavaa vain pyyhe ympärillä ja kuinka ollakaan rahaa kukkarosta kaivaessani pyyhe putosi ja seisoin alasti . Maksoin kaikessa rauhassa ja kyllä tyttö varmasti huomasi että kulli alkoi kohota mutta oli myös tottunut alastomuuteen. Saunottaja jopa salli että runkkasin hiljaa kun hän pesi vaikka sanoikin sen olevan hyvän kullin väärinkäyttöä ja pitäisi hankkia tyttöystävä. Myöhemmin kun seurustelin erään tytön kanssa joka asui toverikämpässä ei ollu juuri paikkaa missä olisi voinut olla alasti talviaikaan. Sain ylipuhuttua hänet saunaan ja olipa saunottaja iloinen kun minullakin oli seuraa. Jo pukukopissa tietysti kun riisuin ensin tyttöä ja sitten itseni alkoi tietty kulli kovasti seisoa. Panin pyyyhkeen roikkumaan kullin päälle kun menimme käytävää saunalle ja saunottaja tokaisi että sitä ollaankin jo ihan juhlakunnossa. Kyllä tyttö taisi vähän hävetä vaikka olin sanonut että tuttuja ollaan. No, löylyn jälkeen pesu, minä ensin ja tyttö penkillä vieressä. Kullihan sojotti kattoa kohti ja rouva se sanoi että tässä sitä on komiaa kalua. Kun tuli työn vuoro niin selänpesun jälkeen sanoin että minä voin hoitaa etupuolen silmää iskien . Eihän se kai muuten laske ,sanoi saunottaja,älkää pitäkö kiirettä, ei ole muita saunaan tulossa. Mulla oli kortonki varattu mukaan ja rullasin sen tytön silmien nähden päälle ja hän sai vihdoinkin koskettaa kullia. Itse pano oli hankalaa kun kulli oli iso ja pillu pieni mutta olimmehan saunaliukkaita. Kun koputus tuli oveen niin olimme vielä päällekkäin niin että ei jäänyt epäselväksi mitä oli tehty. Saunottaja vaan toivotti tervetulleeksi uudelleen ja kyllä siellä muutaman kerraqn kävimmekin,

2

16947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Opetle kirjotaman oiken

    • Noin juuri

      ... se pitää kirjoittaa, kahrheasti. Sitä samaa 60-luvun ilmapiiriä minäkin haistelin, kun nuorena poikana olin jonkin aikaa erään perheen alivuokralaisena ja saunavuorot keinoteltiin sillä tavalla, että ei emäntä ihan yhtä aikaa mukana ollut. Mutta ei paljon muutakaan. Emäntä keikoili välillä niin lyhyessä yöpaidassa, että kun hän kumartui jotain alakaapista ottamaan, piti kattoon katsella. Minulla oli vielä poikuus turvallisesti tallella, mutta monta kertaa kuulin ja ihmetellen kuuntelin, kuinka makuuhuoneen puolella naisesta nautinto otetaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe