2008 klo 23.35
Hei!
Ajatuksena olisi tehdä itse japanilaistyylinen tilanjakaja. Eli kehykset, rimat ja riisipaperityyppinen tausta.
Nyt tarvitsisi enää tietää, mistä sattuisi löytymään paperi taustalle. Onko kellään tietoa, mistä voisi löytää minkäänlaista paperia hieman isommassa arkissa (n. 1,5m x 0,5m)?
Please auttakaa, jos mitään tähän liityvää vaan juolahtaa mieleen. Myös muita ideoita taustalle voi kommentoida. Itse olen jo ajatellut kangasta tai lakanaa, mutta edelleen se paperi houkuttelisi eniten.
Sermi/tilanjakaja
help please
3
805
Vastaukset 3
- paperia
esim kreppipaperia rullassa on varmaan juuri tuo 1,5m käyppä tiimarissa yms katsomassa.
- help please
kiitos, täytyy käytä tsekkaamassa.
- Mummizz
Tavallinen vanhanaikanen voipaperi sopii tuohon kuin nakutettu. Ruokakaupasta. Ei maksa paljon ja rullasta riittää moneen. On aika haurasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 130589
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo63507