näitä valituksia kytkyistä ja Elisasta ja mä en mitenkään ymmärrä tätä !!!
Eikö ihmiset yhtään etukäteen tutustu siihen mitä ovat ostamassa ja eivätkö lue paperia mihin panevat nimensä ????
Täällä sitten itkevät miten on huijattu ja kauheeta ja miten tää on mahdollista ja 100egee tuli laskua ja kun en maksanut ni meni perintään ja....
Ei mulla vaan ole ollut tommosia ongelmia,ja kytkykin on ollut...oonko mä ihan ihmeellinen :)
ILMEISESTI !!!
Mä olen lukenut
1
502
Vastaukset
- dfgtrgtrhs
se on kyl totta et ei ihmiset tutustu siihen pakettiin kunnolla vaan näkee mainoksen et jesss kunnon luuri VAIN 10€kk mut sit muutamana kuukauden pääst rupee tulee jotain 100€ laskui :D mul itsellään on perushalpa luuri ja siin perushalpa liittymä eli laskut on reilun 10€ kk.. en tarvi mitään ihme luurii.. pääasia et pitää ihmisiin yhteyttä jota varten se puhelin keksitty.. ja sen takia en ikinä hanki kytkyä miltään operaattorilt koska kun olet sen ottanu ni oot sitoutunu 2v eteenpäin ja etkä pääse pois vaihtaa operaattoria jos tulee ongelmia.. ellei joku sit satu omistaa kristallipalloa et näkis tulevaisuuteen ! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635172Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2574248Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty643848Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.241589Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631280Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6959- 94889
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32872entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857