näitä valituksia kytkyistä ja Elisasta ja mä en mitenkään ymmärrä tätä !!!
Eikö ihmiset yhtään etukäteen tutustu siihen mitä ovat ostamassa ja eivätkö lue paperia mihin panevat nimensä ????
Täällä sitten itkevät miten on huijattu ja kauheeta ja miten tää on mahdollista ja 100egee tuli laskua ja kun en maksanut ni meni perintään ja....
Ei mulla vaan ole ollut tommosia ongelmia,ja kytkykin on ollut...oonko mä ihan ihmeellinen :)
ILMEISESTI !!!
Mä olen lukenut
1
459
Vastaukset
- dfgtrgtrhs
se on kyl totta et ei ihmiset tutustu siihen pakettiin kunnolla vaan näkee mainoksen et jesss kunnon luuri VAIN 10€kk mut sit muutamana kuukauden pääst rupee tulee jotain 100€ laskui :D mul itsellään on perushalpa luuri ja siin perushalpa liittymä eli laskut on reilun 10€ kk.. en tarvi mitään ihme luurii.. pääasia et pitää ihmisiin yhteyttä jota varten se puhelin keksitty.. ja sen takia en ikinä hanki kytkyä miltään operaattorilt koska kun olet sen ottanu ni oot sitoutunu 2v eteenpäin ja etkä pääse pois vaihtaa operaattoria jos tulee ongelmia.. ellei joku sit satu omistaa kristallipalloa et näkis tulevaisuuteen ! xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906