voit olla niiden kanssa kusessa, etkä pääse niistä eroon muuta kuin kuluttaja RIITA-lautakunnan kautta. Pakkohan niissä ei ole roikkua.
Mutta miksi ylipäätään ottaisit laskutusajoiltaan sekavan, ja mitä ilmeisimmin hintojaan tällä sekavuudella nostaneen toimija liittymää, kun markkinoilla on SELKEITÄ vaihtohetoja.
- lasku tulee kerran kuukaudessa,
- katko tämällinen, kk:n 28.pvä
- saldon voit tekstarilla tarkistaa maksuttomasti anytime
- ei yllättävän suurta laskua.
Oliko sinulle tuttua pakettitarjouksen jättilasku, mistä se syntyi, sinulleko vain. Ei se syntyi muillekin, mitä todennäköisimmin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=96&conference=4500000000001252&posting=22000000034566071
VARO telen/soneran määräaikais-
liittymiä,
3
1335
Vastaukset
- pssavolainen
Ilmeisesti edellinen kirjoitus on jokin dna:n myyntihenkilön kirjoittama.
Itse en omista soneran-liittymää enkä tule myöskään ottamaan Dna:n liittymää, koska täällä "syrjäseudulla" dna ei aina kuulu kaikissa paikoissa. - er.
näin on
- Nimetön
kokemusta on soneran palveluista täyttä p:aa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739