Miten yhtes venäläisiin kiinteistönvälittäjiin

Peikko peeveli

Miten te venäläisille kiinteistönvälittäjillä talonne kaupanneet olette ottaneet yhteyttä venäläisiin k-välittäjiin?

4

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehteen niin

ne ottaa sinuun yhteyttä jos kohde on tarpeeksi laadukas heille. Alle 100 000 kohteet ei juuri kiinnosta ja oma ranta pitää olla.

• Ensiksi venäläinen välitysliike ei voi myydä mitään suomessa (pitää olla suomen välitysliikelain vaatimukset täyttävä välitysliike).

Toiseksi niin useat suomalaiset välitysliikkeet mainostavat venäläisissä medioissa (esim. prian.ru), ja heillä on venäjää puhuvia välittäjiä (meidän firmassakin on). Eli valitse suomalainen välitysliike joka markkinoi venäjällä.

• prian.ru

-sivuille voi itse laittaa ilmoituksen, ei maksa mitään eikä tarvita kalliita, joutavia välittäjiä.

• välittäjäälkvv

Mitä ihmettä höriset? Itse voi myydä kiinteistön kuka vaan.Yhtiökumppani myi itse 3 saimaan kohdetta pelkällä lehtiilmoituksella,ja otti tulkin avuksi.tulkin palkka 300e.Eli pyri sinä vaan pienien yksiön myyntipalkkioihin.Välittäjien kultaaika on ohi,palkanne tulee romahtamaan.Vielä vaihda alaa monessa myyntihommissa esim:jopa autojobbarit tienaa saman viikossa kun te 2 viikossa.Meillä on lisääkin myytävää saimaalla ja lapissa,mutta emme tarvitse suomi lkv ja venäläisiä välittäjiä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1637
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1592
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1158
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      961
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      934
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe