Useita kertoja USA floridassa

spårakuski

Olen taas lähdössä floridaan loppusyksystä 3 viikon matka, ostin pelkät lennot ja majoituksen codossa itse netistä, lentolippu alle 580 euroa tänä keväänä lentolippu maksoi 502 euro hinnoissa jo verot musta ei lainkaan paha kun finnair ottaisi pelkästä lennosta floridaan 863 e forth lauderdaleen.
hankaluutena piti tyytyä kahteen vaihtoon mutta se siitä

6

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe79

Mistä tommosella hinnalla löysit. Hinta on kyllä hyvä. Propsit kotiin :-)

• matkaajat

Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.

• eidkekls
        matkaajat kirjoitti:

Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.

tulin pari viikkoa sitten jengeistä ja sisäisillä lennoilla joidut kävelemään sukkasiltaan tarkastuksen läpi ja kaikki irtotavarat erilliseen "ämpäriin" kameran läpi. Tiukasti mutta liukuhihnamaisesti menee.

• SPÅRAKUSKI

Hinta löytyi tälläkertaa matkapörssin sivuilta, halusin nimenomaan Orlandoon lennon koska ajoaikaa asunnolle n. 40 minuuttia ainut hankaluus molempiin suuntiin kaksi vaihroa, mutta aikataulu tosi hyvä muuten.

• kiinostaa tietää

Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?

• useita kertoja floridassa
        kiinostaa tietää kirjoitti:

Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?

aamulla lahto Suomesa 8 jalkeen perilla floridassa paikallista aikaa klo 18.00 eli kokonais matka -ajaksi tulee kymmenisen tuntia, mutta kun ottaa aikaeron huomioon niin saapumisaikana Suomessa kello jo kaksi aamuyostä.
        Reittilennoissa on se etu etta tarjoilu on ilmaista ja isompi jalkatila tristina voit olla usa ssa korkeintaan 90 pv ilaman viisumia.
        Finnair lentaa tana talvena forth laudedale kentalle floridassa , siinakin matkalla valilasku, kun koneen kapasiteetii ei riita ilman valitankkausta perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      127
      9223
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      65
      3477
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      87
      2804
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      65
      1414
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      311
      1333
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      27
      1280
    7. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1179
    8. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      134
      1166
    9. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1156
    10. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      49
      1130
    Aihe