Useita kertoja USA floridassa

spårakuski

Olen taas lähdössä floridaan loppusyksystä 3 viikon matka, ostin pelkät lennot ja majoituksen codossa itse netistä, lentolippu alle 580 euroa tänä keväänä lentolippu maksoi 502 euro hinnoissa jo verot musta ei lainkaan paha kun finnair ottaisi pelkästä lennosta floridaan 863 e forth lauderdaleen.
hankaluutena piti tyytyä kahteen vaihtoon mutta se siitä

6

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe79

      Mistä tommosella hinnalla löysit. Hinta on kyllä hyvä. Propsit kotiin :-)

      • matkaajat

        Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

        En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

        Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.


      • eidkekls
        matkaajat kirjoitti:

        Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

        En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

        Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.

        tulin pari viikkoa sitten jengeistä ja sisäisillä lennoilla joidut kävelemään sukkasiltaan tarkastuksen läpi ja kaikki irtotavarat erilliseen "ämpäriin" kameran läpi. Tiukasti mutta liukuhihnamaisesti menee.


    • SPÅRAKUSKI

      Hinta löytyi tälläkertaa matkapörssin sivuilta, halusin nimenomaan Orlandoon lennon koska ajoaikaa asunnolle n. 40 minuuttia ainut hankaluus molempiin suuntiin kaksi vaihroa, mutta aikataulu tosi hyvä muuten.

      • kiinostaa tietää

        Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?


      • useita kertoja floridassa
        kiinostaa tietää kirjoitti:

        Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?

        aamulla lahto Suomesa 8 jalkeen perilla floridassa paikallista aikaa klo 18.00 eli kokonais matka -ajaksi tulee kymmenisen tuntia, mutta kun ottaa aikaeron huomioon niin saapumisaikana Suomessa kello jo kaksi aamuyostä.
        Reittilennoissa on se etu etta tarjoilu on ilmaista ja isompi jalkatila tristina voit olla usa ssa korkeintaan 90 pv ilaman viisumia.
        Finnair lentaa tana talvena forth laudedale kentalle floridassa , siinakin matkalla valilasku, kun koneen kapasiteetii ei riita ilman valitankkausta perille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe