Useita kertoja USA floridassa

spårakuski

Olen taas lähdössä floridaan loppusyksystä 3 viikon matka, ostin pelkät lennot ja majoituksen codossa itse netistä, lentolippu alle 580 euroa tänä keväänä lentolippu maksoi 502 euro hinnoissa jo verot musta ei lainkaan paha kun finnair ottaisi pelkästä lennosta floridaan 863 e forth lauderdaleen.
hankaluutena piti tyytyä kahteen vaihtoon mutta se siitä

6

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeppe79

Mistä tommosella hinnalla löysit. Hinta on kyllä hyvä. Propsit kotiin :-)

• matkaajat

Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.

• eidkekls
        matkaajat kirjoitti:

Tuli tilattua kanssa lennot HKI-JFK-FLL. Maksoi n. 580 sis verot yms. Vaihtoja siis yksi (JFK), mutta Fort Lauderdaleen kone saapuu vasta 10:30. Mieluimmin saapuisin valoisaan aikaan.

En ole ennen lentänyt Fort Lauderdaleen. Onkohan siellä jotain mitä olisi hyvä tietää? Maahantulotarkastus on kylläkin jo JFK:lla.

Lentoyhtiönä Finnair ja Delta.

tulin pari viikkoa sitten jengeistä ja sisäisillä lennoilla joidut kävelemään sukkasiltaan tarkastuksen läpi ja kaikki irtotavarat erilliseen "ämpäriin" kameran läpi. Tiukasti mutta liukuhihnamaisesti menee.

• SPÅRAKUSKI

Hinta löytyi tälläkertaa matkapörssin sivuilta, halusin nimenomaan Orlandoon lennon koska ajoaikaa asunnolle n. 40 minuuttia ainut hankaluus molempiin suuntiin kaksi vaihroa, mutta aikataulu tosi hyvä muuten.

• kiinostaa tietää

Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?

• useita kertoja floridassa
        kiinostaa tietää kirjoitti:

Sait tosi edulliset lennot, mutta kiinnostaisi tietää, mikä oli matkaan yhteensä kuluva aika (lennot ja välilaskut). Itse olen niin mukavuudenhaluinen, että yritän etsiä mahdollisimman vähän aikaa vievät lennot. Nythän kai tehdään pakettimatkoja Floridaan. Tietääkö kukaan, jos ottaa pelkät lennot, voiko ne ottaa niin, että meno-paluun välissä on vaikka useampi kuukausi?

aamulla lahto Suomesa 8 jalkeen perilla floridassa paikallista aikaa klo 18.00 eli kokonais matka -ajaksi tulee kymmenisen tuntia, mutta kun ottaa aikaeron huomioon niin saapumisaikana Suomessa kello jo kaksi aamuyostä.
        Reittilennoissa on se etu etta tarjoilu on ilmaista ja isompi jalkatila tristina voit olla usa ssa korkeintaan 90 pv ilaman viisumia.
        Finnair lentaa tana talvena forth laudedale kentalle floridassa , siinakin matkalla valilasku, kun koneen kapasiteetii ei riita ilman valitankkausta perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3438
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      77
      1680
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      82
      1188
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      156
      1132
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      971
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      947
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      179
      906
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      902
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      856
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      139
      795
    Aihe