Oranienburgerstrasse. Jos haluan shoppailla, kumpaa pitkin kävelen? Jotenkin ristiriitaisia tietoja ao. kaduista. Kiitos tiedoista..
Oranienstrasse vai..
2
950
Vastaukset
- viikon majaillut
Minun mielestäni kumpikaan ei ole mikään ostoskatu. Jommalla kummalla on vierivieressä etnisiä ravintoloita ja välissä voi olla joku pieni putiikki. Itäpuolen ostoskatuna pidettäneen Friedrichstrassea, mutta länsipuolen Kurfürstendamm on parempi. Potsdamer Platzilla on iso kauppakeskus.
- kuup
jos haluaa shoppailla oikein olan takaa, niin yksi hyvä suunta on U-Bahnhof Rathaus Steglitz (S1 tai U9) tai Schlossstrasse (U9). Siellä riittää isoja ja pienempiäkin kauppoja.
Kreuzbergissä Oranienstrassen läheisyydessä on muutamia trendivaatekauppoja. Samaa tyyliä löytyy Friedrichshainista Kopernikusstrasse ja viereiset kadut.
Hackecher Marktin luona on paljon merkkikauppoja vieri vieressä, kun pujahtaa sinne hieman "sivullisimmille" kaduille. Oranienburgerstrassella sen sijaan, kuten yllä jo mainittiin, on lähinnä parit designkaupat tms. ja muuten ravintoloita ja baareja.
Siinä pari tukikohtaa joihin mennä rahaa kuluttamaan :) Berliini ei ehkä ole maailman yksinkertaisin shoppailukaupunki, vaikka tarjontaa toki on paljon. Yhtä suurta ostoskeskittymää ei vain juuri ole. Eli etsivä löytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049