Hei !
Olen kiinnostunut salaisesta päiväkahviseurasta. Olen 35v mies etelä-Suomesta. Fiksu ja siisti, mutta himokas ja haluaisin rakastellla ihanissa uusissa asennoissa.
T: Hitaasti
Päiväkahvit rakastellen
7
4317
Vastaukset
- puudelifani
En oikein tiedä siitä, mutta minäkin juon päiväkahveja puudelini Alfredin seurassa, ehkä Alfred hyväksyy sinutkin, tapaamisiin!
P.S. Käytätkö sokeria tai maitoa vai kenties kermaa? - Kiinnostunut villi muttei vapa
Miksi etsit salaista seuraa ?
Oletko varattu?
Jos olet niin miksi naisesi ei riitä sinulle?
Oletkos usein pettänyt ja jos olet niin miten olet pitänyt huolen, ettet ole saanut mitään tauteja ???
Mikä on ikähaitari, etsitkö nuorempaa, vaiko vanhempaa naista ?
Mistä päin Etelä Suomea olet?- Vili vilperi
Täällä olisi toinenkin mukava herrasmies pk-seudulta kiinostunut päiväkahveista naisen kanssa?
kiireetön hellä leikkisä sessio?
olen varattu hoikka siisti terve luotettava varattu herrasmies.
hasrmitonta luottmuksellista hauskanpitoa - sopii
Olen varattu, työ kiireet näkyy vievän kaikki voimat vaimolta. nuorempi mielellään
- !
Hullu!
- karkka5
nussitaanko
- nainen9
Hih, siitä vaan aamuin illoin ja päivisinkin, jos mieli tekee, hiipuu se halu joskus kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446