Olen tilannut kalusteet pieneen keittokomerooni suoraan valmistajalta, jolla ei ole asennuspalvelua. Ongelmana on nyt se että mistä löytyisi pääkaupunkiseudulta hyvä asentaja, joka pystyisi tekemään myös sähkötöitä ja mahdollisia putkitöitä. Tai jonka kautta ne ainakin saisi teetettyä. Kohtuuhintaiset asentajat tuntuvat olevan kiven alla. Yhden tarjouksen olen saanut: lähes 3 000 euroa pienen keittokomeron asennuksesta.
Onko tellä muilla kokemuksia tai vinkkejä mistä löytää keittiölleni asentaja?
Kiitoksia vinkeistä.
Mistä keittiöasentaja??
9
3744
Vastaukset
- hinta komeron asennukselle
Puustellin asentaja olisi asentanut kaapit paikoilleen mukaanlukien välitilan laatoitus 1500:lla eurolla. Toki tuohon päälle parin tunnin sähkö&putkityöt. Eli 3000 kuulostaa todella kovalle hinnalle.
- että puustellilla
olisi ollut jo kaappien hintaan sisällytettynä hirveä kate, eli lopputulos olisi ollut kuitenkin kallis
- puuseppää
tarjouksen vois tehdä.
jos sais yhteystietoja.
riippuu keittiön koosta yms. mitä kuuluu asennukseen yms.
tosiaan yleensä firmojen asennuksessa on se kate jo kalusteissa siksi asennus näyttää halvalta.
mutta tarjous ei maksa mitää!- koristepuuseppä
http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001248&posting=22000000037111735
katsoppas tuosta.
ehkä apu löytyy.
- keittiöasentaja
Oletkos löytänyt keittiöasentajan. voisin tehdä tarjouksen. saanko yhteystiedot?
- uusi keittiö
Hei!
Olen tilannut Kalustetukun kautta tupla-i-
muotoisen keittiön ja tarvitsisin hyvän asentajan kohtuulliseen hintaan.
Asennus 22.9. alkavalla viikolla tai myöhemmin.
Asuntomme sijaitsee Soukassa, Espoossa.
Yhteensä 20 runko-osaa, voin laittaa tarkemmat piirustukset jos kiinnostaa.
Terveisin,
P Slotte - keittiöasentaja
uusi keittiö kirjoitti:
Hei!
Olen tilannut Kalustetukun kautta tupla-i-
muotoisen keittiön ja tarvitsisin hyvän asentajan kohtuulliseen hintaan.
Asennus 22.9. alkavalla viikolla tai myöhemmin.
Asuntomme sijaitsee Soukassa, Espoossa.
Yhteensä 20 runko-osaa, voin laittaa tarkemmat piirustukset jos kiinnostaa.
Terveisin,
P Slotteoletteko löytänyt keittiöasentajan? laitatko sähköpostia jos vielä kiinnostaa. saadaan homma etenemään. piirustukset kiinnostavat. [email protected]
- keittiöremppa
keittiöasentaja kirjoitti:
oletteko löytänyt keittiöasentajan? laitatko sähköpostia jos vielä kiinnostaa. saadaan homma etenemään. piirustukset kiinnostavat. [email protected]
Kiitos, löysin jo asentajan vaikka hintakin olikin kaikkiaalla erittäin korkea.
Aurinkoista syksyä!
- katja
K-raudasta sain tuollaisen yrityksen tiedot. Kävivät minulle tekemässä uuden lattian ja vaihtoivat uudet ovet keittiökaappeihin. Hommaan meni yksi työpäivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751