voiko 16v mennä kihloihin öö... no vaik 18v kanssa? :0 ihan mielenkiinnosta kyselen
voiks 16v mennä kihloihi esm. 18v tyypin kaa??
5
1537
Vastaukset
- '¨'¨¨'
Tietenkin voi! Miksei voisi?
- 2676786
joo varmaan vaan mielenkiinnosta ja pöh!!! siihen tarviit tietoa et onko sun oikein mennä jonkun jätkän kanssa kihloihin kun seon niiiiiin ihQ
-.-'''''''
et vaan voi sanoo suoraan. - harkiten kihloihin
Kyllä kihloihin voi mennä, nuoret ei vain usein ajattele, mitä kihlaus tarkoittaa. Se on lupaus avioliittoon, eikä vain sormus sormessa.
- nainen...
voi tietenkin jos vain siltä tuntuu,että haluaa elää loppuelämän toisen kanssa,itse olin 16 vuotias kun menin kihloihin,mieheni oli silloin melkein 22.olimme kuukauden yhdessä ja sitten tuntui oikealta mennä kihloihin,kaksi vuotta olimme yhdessä kun menimme naimisiin.
- kokemusta...
Ite oon nyt 18 menin silloisen jätkäkaverini kans kihloihi oltii oltu 1,5 vuotta yhdes... vuosi tästä ja se jätti mut toisen takia... muistakaa siis et kihlaus tosiaan ON LUPAUS AVIOLIITOSTA... mulle olis se kyllä kelvannu mut kyl se on myönnettävä et kaikki nuoret eivät ajattele näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818