Täällä tuntuu olevan aika ykspuolinen keskustelu! Onks kaikki näin epätoivosia vai mikä on? Olen vaan utelias...En mä ainakaan koe tarpeelliseks ettiä seksiseuraani netistä, mut johtuneeko siitä että sitä saa livenäkin.
Hmmm...
3
490
Vastaukset
- pohjoiseen
Ois kiva nähdä "mies25" esim. Utsjoen kuppilassa iskemässä naisia! Jos kuppilassa on 20 ukkoa, ni siellä ehkä löytyy 3 vähemmän kaunista naista.
Joten koita ymmärtää että kaikki ei asu kaupungissa. Eikös kaupungeissa oo enemmän naisia ku miehiä? - sama
Erään pohjosen kuppilan "ennätys" on 16 ukkoa ja 0 naista. Luulin olevani homokuppilassa. Et semmottii.
- Nainen 26
Kaikki tuntuvat vonkaavat seksiä netin kautta, joka minusta on ainakin todella rasittavaa! Eikö ihmisillä nykyään enää ole muita keskustelun aiheita? Missä ovat kaikki "normaalit" ihmiset?Ei seksi ole koko elämä, vaikka välillä sitä onkin kiva harrastaa...
Tänään on ulkona ihana pikku pakkanen, joten taidan siirtyä koneen äärestä ulos happihyppelylle. Oikein hyvää päivän jatkoa!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588