♥
ekaluokalla säntäsin
kiireissäni kouluun
säädyttömästi pukeutuneena
pelkissä villahousuissa
ja esiliinassa
en tiedä ketä harmitti
eniten asusteeni
minua saamani ikävänlaatuisen
ylimääräisen huomion takia
vai poikia, kun
hameenalustan peilaus
jäi tarpeettomaksi
romanttisissa haaveissani
haluaisin esittää
Sinulle pantomiimina
kyseisen kommelluksen
ehkä jätän kuitenkin
villahousut pois
tällä kertaa
muutkin asusteet
lienevät turhaa
vaivaa tuottavia
esiliinan alla
♥
SEKSIfantasia
7
352
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Oikeesti?! *nauraa* pelkissä villiksissä ja essussa..ei mee jakeluun! *lisää naurua*
Ja kyllä loppusikin tässä naurattaa
niin on keveän iloista, 'heitetään tiettelitkin pois-tyyliin'.
Kiitos tästä lukuhetkestä joka todella toi hyvän mielen kauniiseen lauantaihin! :)
Ja nyt eespäin kohti aurinkoa ja ....töitä! :]- padme_amidala
..äidin neulomat pitkäpunttiset paksut villahousut. Ties mitä mielessäni oli, kun silleen säntäsin matkaan ajattelematta kuteita. Olin tietysti tapani mukaan myöhässä tai jotakin ja vanhemmat töissä.
Tein korjatun version, kun tuo alkuperäinen on niin huono, mutta ehdit jo vastata, niin olkoon vaihtamatta. Mulla on nyt taas kiirettä, kun valmistaudun mökkimatkaan, karviaiset saan kerättyä ja ehkä perunat.
Kiitos mukavasta palautteestasi : )
Naureskellaan iltaa kohti, huomenna ainakin paistelee aurinko uskon niin : )
- padme_amidala
♥
ekaluokalla säntäsin
kiireissäni kouluun
säädyttömästi pukeutuneena
pelkissä villahousuissa
ja esiliinassa
en tiedä ketä harmitti
eniten asusteeni
minua saamani ikävänlaatuisen
ylimääräisen huomion takia
vai poikia, kun
hameenalustan peilaus
jäi tarpeettomaksi
romanttisissa haaveissani
esittelen Sinulle essuani
ehkä jätän kuitenkin
villahousut pois
sillä kertaa
♥- padme_amidala
♥
pakastin alkaa
olla jo täynnä
siististi pakattuja
nimiöityjä värillisiä
rasioita
pieniä hipaisuja
pieniä suukkoja
pieniä helliä sanoja
suuria syleilyjä
suuria suudelmia
suuria rakkauden sanoja
kaipauksen ikävät
hetket pakkaan
roskapussiin
päivittäin
siitä ne häviävät
ytv:n kätköihin
unohduksiin
kaikki hyvä ja kaunis
on tallella
Sinua odottamassa
rakastan Sinua
♥ - padme_amidala
padme_amidala kirjoitti:
♥
pakastin alkaa
olla jo täynnä
siististi pakattuja
nimiöityjä värillisiä
rasioita
pieniä hipaisuja
pieniä suukkoja
pieniä helliä sanoja
suuria syleilyjä
suuria suudelmia
suuria rakkauden sanoja
kaipauksen ikävät
hetket pakkaan
roskapussiin
päivittäin
siitä ne häviävät
ytv:n kätköihin
unohduksiin
kaikki hyvä ja kaunis
on tallella
Sinua odottamassa
rakastan Sinua
♥♥
pienen pieni höyhenen
kevyt, pehmoinen ajatus
lennähtää läpi eetterin
se kerää matkallaan
hiukan hehkuvaa aurinkopölyä,
joutsenen valkoisen untuvan,
mehiläisiltä hunajaa
kanttarellin murusen,
mustikan ja vadelman mehupisaran,
männyn pihkaa ja koivun mahlaa
ne kaikki Sinun
tyynyllesi tipahtaa
tuoden muiston lämpimän
Sinua rakastavan
pienen sydämen
♥ - padme_amidala
runosakari kirjoitti:
jäikös sinne korjatun version jälkeen esiliinan alle muita varusteita heh
..minusta on usein hauska jättää hiukan avoimeksi, lukijan tulkittavaksi asioita, sen takia korjasin runoanikin. Niin että alusvaateasia jää arvoitukseksi, lukijan mielikuvituksen varaan. Murukulta vaan oli ehtinyt vastata alkuperäiseen, niin en voinut vaihtaa tilalle tätä korjattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654