SEKSIfantasia

padme_amidala



ekaluokalla säntäsin
kiireissäni kouluun
säädyttömästi pukeutuneena
pelkissä villahousuissa
ja esiliinassa

en tiedä ketä harmitti
eniten asusteeni

minua saamani ikävänlaatuisen
ylimääräisen huomion takia

vai poikia, kun
hameenalustan peilaus
jäi tarpeettomaksi

romanttisissa haaveissani
haluaisin esittää
Sinulle pantomiimina
kyseisen kommelluksen

ehkä jätän kuitenkin
villahousut pois
tällä kertaa

muutkin asusteet
lienevät turhaa
vaivaa tuottavia
esiliinan alla

7

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Oikeesti?! *nauraa* pelkissä villiksissä ja essussa..ei mee jakeluun! *lisää naurua*
      Ja kyllä loppusikin tässä naurattaa
      niin on keveän iloista, 'heitetään tiettelitkin pois-tyyliin'.

      Kiitos tästä lukuhetkestä joka todella toi hyvän mielen kauniiseen lauantaihin! :)
      Ja nyt eespäin kohti aurinkoa ja ....töitä! :]

      • padme_amidala

        ..äidin neulomat pitkäpunttiset paksut villahousut. Ties mitä mielessäni oli, kun silleen säntäsin matkaan ajattelematta kuteita. Olin tietysti tapani mukaan myöhässä tai jotakin ja vanhemmat töissä.

        Tein korjatun version, kun tuo alkuperäinen on niin huono, mutta ehdit jo vastata, niin olkoon vaihtamatta. Mulla on nyt taas kiirettä, kun valmistaudun mökkimatkaan, karviaiset saan kerättyä ja ehkä perunat.

        Kiitos mukavasta palautteestasi : )
        Naureskellaan iltaa kohti, huomenna ainakin paistelee aurinko uskon niin : )


    • padme_amidala



      ekaluokalla säntäsin
      kiireissäni kouluun
      säädyttömästi pukeutuneena

      pelkissä villahousuissa
      ja esiliinassa

      en tiedä ketä harmitti
      eniten asusteeni

      minua saamani ikävänlaatuisen
      ylimääräisen huomion takia

      vai poikia, kun
      hameenalustan peilaus
      jäi tarpeettomaksi

      romanttisissa haaveissani
      esittelen Sinulle essuani

      ehkä jätän kuitenkin
      villahousut pois
      sillä kertaa

      • padme_amidala



        pakastin alkaa
        olla jo täynnä

        siististi pakattuja
        nimiöityjä värillisiä
        rasioita

        pieniä hipaisuja
        pieniä suukkoja
        pieniä helliä sanoja

        suuria syleilyjä
        suuria suudelmia
        suuria rakkauden sanoja

        kaipauksen ikävät
        hetket pakkaan
        roskapussiin
        päivittäin

        siitä ne häviävät
        ytv:n kätköihin
        unohduksiin

        kaikki hyvä ja kaunis
        on tallella
        Sinua odottamassa

        rakastan Sinua


      • padme_amidala
        padme_amidala kirjoitti:



        pakastin alkaa
        olla jo täynnä

        siististi pakattuja
        nimiöityjä värillisiä
        rasioita

        pieniä hipaisuja
        pieniä suukkoja
        pieniä helliä sanoja

        suuria syleilyjä
        suuria suudelmia
        suuria rakkauden sanoja

        kaipauksen ikävät
        hetket pakkaan
        roskapussiin
        päivittäin

        siitä ne häviävät
        ytv:n kätköihin
        unohduksiin

        kaikki hyvä ja kaunis
        on tallella
        Sinua odottamassa

        rakastan Sinua



        pienen pieni höyhenen
        kevyt, pehmoinen ajatus
        lennähtää läpi eetterin

        se kerää matkallaan
        hiukan hehkuvaa aurinkopölyä,
        joutsenen valkoisen untuvan,
        mehiläisiltä hunajaa

        kanttarellin murusen,
        mustikan ja vadelman mehupisaran,
        männyn pihkaa ja koivun mahlaa

        ne kaikki Sinun
        tyynyllesi tipahtaa
        tuoden muiston lämpimän

        Sinua rakastavan
        pienen sydämen


      • jäikös sinne korjatun version jälkeen esiliinan alle muita varusteita heh


      • padme_amidala
        runosakari kirjoitti:

        jäikös sinne korjatun version jälkeen esiliinan alle muita varusteita heh

        ..minusta on usein hauska jättää hiukan avoimeksi, lukijan tulkittavaksi asioita, sen takia korjasin runoanikin. Niin että alusvaateasia jää arvoitukseksi, lukijan mielikuvituksen varaan. Murukulta vaan oli ehtinyt vastata alkuperäiseen, niin en voinut vaihtaa tilalle tätä korjattua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe