Korjaus ja huolto

Poropeukalo

http://www.ago.fi

Löysin tuon linkin vmpk:n sivuilta. Kannatta hankkia prätkään korjauskirja, jos sellainen vain löytyy. Monet korjaukset ja huollot voi tehdä itse ajan kanssa talvella ja säästää rahaa vaikka bensaan.

10

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki..

näytti olevan uudempiinkin pyöriin korjausoppaita. Thanks.

• on pop

Mutta sälli jolla ei kiinnostusta tai teknistä älyä löydy, ei kirjasta juuri hyödy. Sitä varten on korjaamot. Itse olen sinut työkalujen sekä kulkineiden kanssa ja kirjat ovat hyvä selkäranka rassaukseen. Esim tilanne jossa läjä jousia ja prikkoja lentää pitkin tallin lattiaa sen viimeisen kuningaspultin auettua, kirja auttaa kummasti niiden paikalleen laittamisessa.

• säätöarvot

venttiilinvälykset, kiristysmomentit on noiden kirjojen tärkeintä tietoa, räjäytyskuvat tietysti auttaa kasauksessa.

• jatkuu...

Kumma kun Suomi24 ei puutu tähän toistuvaan sääntöjen rikkomiseen!

• kaikkee kivaa

tämä linkki on hyödyllinen monelle, ei sun tarvi lukee jos pelkäät saavasi syyhyn mainoksista.

• viisi punnalla?

Onko nää niitä kirjoja mitä sai viisi punnalla yhdessä nettihuutokaupassa? Vai onko suomenkielisiä?

• Elvis oli kala

Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.

• Eskon puumerkki
        Elvis oli kala kirjoitti:

Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.

Olisi kuitenkin syytä muistaa, että suomi24:n keskusteluissa saa mainostaa vain Alfameria, vaikka KAIKKI muut kaupat myyvät samoja kirjoja paljon halvemmalla.

• fanaatikko1
        Elvis oli kala kirjoitti:

Mutta haynesin korjausoppaissa on enemmän ohjeita ja sisältöä.

Esko Maunon suomennoksia korjausoppaista ostamalla menee rahat kankkulan kaivoon siksi että näissä suomennoksissa on vähemmän ohjeita/sisältöä kuin englanninkielisissä haynesin korjausoppaissa.

Itse olen tilannut haynesit ulkomailta kuten ebaysta ja niin teen jatkossakin.
        Oma rahatalous on aina tärkeämpi kuin valtion rahatalous.

• viime talvena

hintansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      75
      1011
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe