http://www.ago.fi
Löysin tuon linkin vmpk:n sivuilta. Kannatta hankkia prätkään korjauskirja, jos sellainen vain löytyy. Monet korjaukset ja huollot voi tehdä itse ajan kanssa talvella ja säästää rahaa vaikka bensaan.
Korjaus ja huolto
10
846
Vastaukset
- linkki..
näytti olevan uudempiinkin pyöriin korjausoppaita. Thanks.
- on pop
Mutta sälli jolla ei kiinnostusta tai teknistä älyä löydy, ei kirjasta juuri hyödy. Sitä varten on korjaamot. Itse olen sinut työkalujen sekä kulkineiden kanssa ja kirjat ovat hyvä selkäranka rassaukseen. Esim tilanne jossa läjä jousia ja prikkoja lentää pitkin tallin lattiaa sen viimeisen kuningaspultin auettua, kirja auttaa kummasti niiden paikalleen laittamisessa.
- säätöarvot
venttiilinvälykset, kiristysmomentit on noiden kirjojen tärkeintä tietoa, räjäytyskuvat tietysti auttaa kasauksessa.
- jatkuu...
Kumma kun Suomi24 ei puutu tähän toistuvaan sääntöjen rikkomiseen!
- kaikkee kivaa
tämä linkki on hyödyllinen monelle, ei sun tarvi lukee jos pelkäät saavasi syyhyn mainoksista.
- viisi punnalla?
Onko nää niitä kirjoja mitä sai viisi punnalla yhdessä nettihuutokaupassa? Vai onko suomenkielisiä?
- Elvis oli kala
Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.
- Eskon puumerkki
Elvis oli kala kirjoitti:
Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.
Olisi kuitenkin syytä muistaa, että suomi24:n keskusteluissa saa mainostaa vain Alfameria, vaikka KAIKKI muut kaupat myyvät samoja kirjoja paljon halvemmalla.
- fanaatikko1
Elvis oli kala kirjoitti:
Mutta haynesin korjausoppaissa on enemmän ohjeita ja sisältöä.
Esko Maunon suomennoksia korjausoppaista ostamalla menee rahat kankkulan kaivoon siksi että näissä suomennoksissa on vähemmän ohjeita/sisältöä kuin englanninkielisissä haynesin korjausoppaissa.
Itse olen tilannut haynesit ulkomailta kuten ebaysta ja niin teen jatkossakin.
Oma rahatalous on aina tärkeämpi kuin valtion rahatalous.
- viime talvena
hintansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057