Korjaus ja huolto

Poropeukalo

http://www.ago.fi

Löysin tuon linkin vmpk:n sivuilta. Kannatta hankkia prätkään korjauskirja, jos sellainen vain löytyy. Monet korjaukset ja huollot voi tehdä itse ajan kanssa talvella ja säästää rahaa vaikka bensaan.

10

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkki..

näytti olevan uudempiinkin pyöriin korjausoppaita. Thanks.

• on pop

Mutta sälli jolla ei kiinnostusta tai teknistä älyä löydy, ei kirjasta juuri hyödy. Sitä varten on korjaamot. Itse olen sinut työkalujen sekä kulkineiden kanssa ja kirjat ovat hyvä selkäranka rassaukseen. Esim tilanne jossa läjä jousia ja prikkoja lentää pitkin tallin lattiaa sen viimeisen kuningaspultin auettua, kirja auttaa kummasti niiden paikalleen laittamisessa.

• säätöarvot

venttiilinvälykset, kiristysmomentit on noiden kirjojen tärkeintä tietoa, räjäytyskuvat tietysti auttaa kasauksessa.

• jatkuu...

Kumma kun Suomi24 ei puutu tähän toistuvaan sääntöjen rikkomiseen!

• kaikkee kivaa

tämä linkki on hyödyllinen monelle, ei sun tarvi lukee jos pelkäät saavasi syyhyn mainoksista.

• viisi punnalla?

Onko nää niitä kirjoja mitä sai viisi punnalla yhdessä nettihuutokaupassa? Vai onko suomenkielisiä?

• Elvis oli kala

Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.

• Eskon puumerkki
        Elvis oli kala kirjoitti:

Haynesit on englanninkielisiä eli ne edellyttää lukutaidon lisäksi auttavaa englannintaitoa. Niitä saa myös Alfamerilta 10 euroa kalliimmalla.

Olisi kuitenkin syytä muistaa, että suomi24:n keskusteluissa saa mainostaa vain Alfameria, vaikka KAIKKI muut kaupat myyvät samoja kirjoja paljon halvemmalla.

• fanaatikko1
        Elvis oli kala kirjoitti:

Mutta haynesin korjausoppaissa on enemmän ohjeita ja sisältöä.

Esko Maunon suomennoksia korjausoppaista ostamalla menee rahat kankkulan kaivoon siksi että näissä suomennoksissa on vähemmän ohjeita/sisältöä kuin englanninkielisissä haynesin korjausoppaissa.

Itse olen tilannut haynesit ulkomailta kuten ebaysta ja niin teen jatkossakin.
        Oma rahatalous on aina tärkeämpi kuin valtion rahatalous.

• viime talvena

hintansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2798
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2641
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      36
      2163
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1937
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1905
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      35
      1602
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      112
      863
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      824
    Aihe