tietäväiset mukamas...

Fuingor

noniin... Tässä aattelin kirjoittaa että kaikki jotka LUULEVAT tietävänsä mitä larppaus on niin kirjoittavat sen tänne ja jos on oikeassa suunnassa mutta muutamia kohtia menee väärin niin kirjoitan ne kohdat oikein... AINIIN älkää kirjoittako jos ette tiedä mitään.........
itse en ole käynyt (vielä) tällä sivulla josta huhujen mukaan pitäisi saada tietoa: http://www.larp.fi

17

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasyfan
      • Fuingor

        joopajoo... tiiän muutamia sivuja ja voihan tietoa ettiä haku-sivullakin esim. Google tai alta vista... mutta kysyin tietääkö kukaan muu mitä larppaaminen on? minä itsekkin olen tehnyt sitä...


    • Piru

      kaikki LUULEVAT tietävänsä mitä larppaaminen on. Se on sitä, että pari aikuista leikkii sen planin mukaan ja loput vetää röökiä ja panee.

      • Fuingor

        et taida sinäkään tietää mitä larppaaminen on sillä se ei ole semmoista mitä sinä väität... ei todellakaan ole... kerron mitä se on halloweenin jälkeen sen ellei kukaan ole sanonut mitä se OIKEASTI on... ja jos niitä ei tule niin voin sanoo vaan että kukaan ei oikeesti tiedä mitään jos ei tiedä mitä larppaaminen on...


    • erimiespelimies

      Larppaus on...
      Tyhmiä nörttejä mättämässä toisiaan metässä styroksi miekoilla ja leikkimässä kotia jossa asustaa ongelma teini goblini aina pahoja tekemässä äiti haltia ja isä barbaari...ja blää blää blää.
      Siinä tieto pläjäys eikä tarvii mennä millekkään epäilyttävälle sivulle hakemaan sitä.

      • Fuingor

        Vattu metsä sun kaa sillä ei se tommosta oo... (melkein meni oikein...) okei myönnetään on siinä vähän järkee... mutta tuo "nörtti" sana ei oikeen sovi tohon sillä sitä ei pelaa pelkät nörtit... ja se on kivaa eikä siinä käytetä styröksejä aina... kuten viime pelissäni joka oli "Filth" Jossa oli ilkeitä typeryksiä estämässä ihmisiä menemästä temppeliin niin siinä käytettiin ketjuja... (ne EI olleet styroksi ketjuja)... ja ei siinä aina oo keski ajan örvelöitä... ja sun kannattaa mennä jollekkin Larp sivulle kun et nähtävästi tiedä siitä juuri mitään...


    • Tiia

      Jos ette viitisisi leikkiä kuka-tietää-mitä-larppaaminen-on-leikkiä. keskustelun aloittajan "tietämyksen" korostus loistaa koko ajan. Kuulostat 12 vuotiaalta joka on käynyt yhdessä pelissä, mättänyt vaikka vastoin hahmon periaatteita ja ollut täysi munchkin muutenkin... Larppaajia alkaa ärsyttämään tälläinen.
      Käykää sielä www.larp.fi lukemassa mitä se on.

      • Fuingor

        en leiki ja mä tiedän mitä larppaus on mutta mietin tietääkö kukaan muu mitä se on... ja olen käynyt tolla sivulla siis http://www.larp.fi sivustolla ja olen kyllä mätännyt muutamia kertojakin sitä (larpannut)... ootko ite muka larpannut?...


      • Tiia
        Fuingor kirjoitti:

        en leiki ja mä tiedän mitä larppaus on mutta mietin tietääkö kukaan muu mitä se on... ja olen käynyt tolla sivulla siis http://www.larp.fi sivustolla ja olen kyllä mätännyt muutamia kertojakin sitä (larpannut)... ootko ite muka larpannut?...

        Olen kyllä pelannut ja on hienoa että säkin oot mutta ei tota tietämystä niin kauheesen ääneen tarttee mainostaa. Vastoin kuin epäilit niin eiköhän täällä maailmassa ole muutama muukin joka tietää mitä larppaaminen on. Kuulostaa siltä että sulla on pieni pätemisen tarve. Anteeksi... Mikä tämä liite "muka" mahtaa olla jonka liitit tiedusteluusi pelaamisestani?


      • Fuingor
        Tiia kirjoitti:

        Olen kyllä pelannut ja on hienoa että säkin oot mutta ei tota tietämystä niin kauheesen ääneen tarttee mainostaa. Vastoin kuin epäilit niin eiköhän täällä maailmassa ole muutama muukin joka tietää mitä larppaaminen on. Kuulostaa siltä että sulla on pieni pätemisen tarve. Anteeksi... Mikä tämä liite "muka" mahtaa olla jonka liitit tiedusteluusi pelaamisestani?

        kiva että säkin oot larpannut ja se "muka" sana tuli siitä kun sanoit että olet larpannut joskus ja minua hieman epäilytti.


      • Tiia
        Fuingor kirjoitti:

        kiva että säkin oot larpannut ja se "muka" sana tuli siitä kun sanoit että olet larpannut joskus ja minua hieman epäilytti.

        Miksi asia sinua mahtoi epäilyttää? Enkö tehnyt pelaamisestani tarpeeksi isoa numeroa...?


      • Fuingor
        Tiia kirjoitti:

        Miksi asia sinua mahtoi epäilyttää? Enkö tehnyt pelaamisestani tarpeeksi isoa numeroa...?

        Enpäs tiedä... minua epäilytti vain hieman... mutta, no, iha sama turha väitellä mistään sä oot larpannut ja mä oon larpannut ja hyvä niin mutta voithan toki kirjoittaa muille mitä larppaaminen on...


      • Tiia
        Fuingor kirjoitti:

        Enpäs tiedä... minua epäilytti vain hieman... mutta, no, iha sama turha väitellä mistään sä oot larpannut ja mä oon larpannut ja hyvä niin mutta voithan toki kirjoittaa muille mitä larppaaminen on...

        Ilmeisesti tiedät mitä pelaaminen on jos oot pelannu. Turhaan mä täällä rupean tietäjää leikkimään...


      • Fuingor
        Tiia kirjoitti:

        Ilmeisesti tiedät mitä pelaaminen on jos oot pelannu. Turhaan mä täällä rupean tietäjää leikkimään...

        joo-o. mutta sä varmaan voit kertoo muille mitä larppaaminen on kun ne ei varmaan tiedä mä en jaksais selittää...


      • Tiia
        Fuingor kirjoitti:

        joo-o. mutta sä varmaan voit kertoo muille mitä larppaaminen on kun ne ei varmaan tiedä mä en jaksais selittää...

        Se varmasti selviää larp.fi :stä. En ala pitää esitelmää


      • Silver_Dragon

        Oon aiven samaa mieltä Tiian kaa. Voisitko sanoo sen ikäs?


    • Fein

      niin en vastais kaikkiin noihin ehdotuksiin siitä, mitä larppaaminen on. jos oot itsekin kokeillu sitä niin tuskin tarttet enää enempää infoa, ja nää jotka kirjottaa siitä miten teinit menee mättämään styroksiaseil mettään niin useimmat niistä viesteistä on todennäkösesti vaan vittuilua. ei kukaan voi olla ihan niin tyhmä jos vähänkään on aiheest kuullu mitään.
      ^-^

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe