Pinocchio 1972

yennahh

Osaisiko kukaan sanoa, onko tätä kyseistä tv-sarjaa saatavana dvd- tai vhs-boksina/bokseina? Sarjassa pinokkio seikkailee pienen ankan kanssa, ja sarjassa on kaksi "pahista", kissa ja kettu. Sarja tuli yleltä joskus 1990-luvulla, itse olen katsonut sitä pienenä. Löysin kyseisen sarjan 3 tuotantokautta saksalaisilta sivuilta, mutta en ymmärrä sanaakaan saksaa, joten se olisi turha hankinta :D itselläni on kyllä muutamia jaksoja videolla, mutta olisi kiva nähdä kaikki jaksot :)

10

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatkohan kumminkin tätä sarjaa, joka on tehty 1976:
      http://www.imdb.com/title/tt0204102/

      On siis japanilaisten käsialaa ja tuossa ainakin myös mukana pieni ankka ja nuo mainitsemasi pahikset. Täytyypii itsekin etsiä tuota, koska muistaakseni myös itse seurasin pienenä tällaista sarjaa.. Mutta pettääkö muistini vai onko kyseessä joku muu Pinokkio-sarja, kun mielestäni jossain vaiheessa Pinokkio tapaa jonkun tytön ja asuilee vähän aikaa tämän luona ja samalla opettelee kunnon tapoja. Tai jotai. :D

      • yennahh

        juu kyllä tarkoitin juuri tuota sarjaa, vuosiluku oli mun moka :D mutta tuskimpa löytyy suomeksi dubattuna, mikä on kyllä sääli :( mutta ajattelin kuitenkin kysyä, jos joku tietäisi asiasta enemmän :D


      • pinocchio^^
        yennahh kirjoitti:

        juu kyllä tarkoitin juuri tuota sarjaa, vuosiluku oli mun moka :D mutta tuskimpa löytyy suomeksi dubattuna, mikä on kyllä sääli :( mutta ajattelin kuitenkin kysyä, jos joku tietäisi asiasta enemmän :D

        juuri itsekin olen monilta kysellyt tästä sarjasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän. harmi. oli aivan mahtava sarja. se on joskus esitetty suomeksi dupattuna, joten olisi aika loogista että niitä jaksoja löytyisi vielä (mtv3:lta tai yleltä). Meidän tulisikin VAATIA tuota sarjaa näytettävän taas telkasta. joko maikkarilta tai yleltä! (kummalta kanavalta toi muuten tuli, vai tuliko molemmilta?!)


      • yennahh
        pinocchio^^ kirjoitti:

        juuri itsekin olen monilta kysellyt tästä sarjasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän. harmi. oli aivan mahtava sarja. se on joskus esitetty suomeksi dupattuna, joten olisi aika loogista että niitä jaksoja löytyisi vielä (mtv3:lta tai yleltä). Meidän tulisikin VAATIA tuota sarjaa näytettävän taas telkasta. joko maikkarilta tai yleltä! (kummalta kanavalta toi muuten tuli, vai tuliko molemmilta?!)

        Yleltä mielestäni tuli, olisi ihanaa nähdä kyseistä sarjaa vielä näin vanhanakin :D


      • pinocchio^^
        yennahh kirjoitti:

        Yleltä mielestäni tuli, olisi ihanaa nähdä kyseistä sarjaa vielä näin vanhanakin :D

        mä oon lähetellyt sähköpostipalautetta ylelle ja kyselly ohjelman esittämistä uudelleen. eivät kuitenkaan ole vastannu mitään :/ onko sulla ideoita tähän ongelmaan? meinaan kun se on joskus muinoin dupattu, niin ei kai tuotosta nyt sentään ole ö-mappiin laitettu. :/


    • NoJopas
      • yennahh

        en usko että toi on se, ainakin ulkomaisilla sivuilla se boksi on erinäkönen :P


    • tahtoopinokkion

      ettekö ole mistään löytäneet? tahtoisin niin palavasti löytää vielä noita pinokkio jaksoja jostain, mistä tahansa katsottavaksi!

    • Olloshyvä
      • pokke_

        Tuolla on kuitenkin vain osa jaksoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe