Pinocchio 1972

yennahh

Osaisiko kukaan sanoa, onko tätä kyseistä tv-sarjaa saatavana dvd- tai vhs-boksina/bokseina? Sarjassa pinokkio seikkailee pienen ankan kanssa, ja sarjassa on kaksi "pahista", kissa ja kettu. Sarja tuli yleltä joskus 1990-luvulla, itse olen katsonut sitä pienenä. Löysin kyseisen sarjan 3 tuotantokautta saksalaisilta sivuilta, mutta en ymmärrä sanaakaan saksaa, joten se olisi turha hankinta :D itselläni on kyllä muutamia jaksoja videolla, mutta olisi kiva nähdä kaikki jaksot :)

10

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitatkohan kumminkin tätä sarjaa, joka on tehty 1976:
      http://www.imdb.com/title/tt0204102/

On siis japanilaisten käsialaa ja tuossa ainakin myös mukana pieni ankka ja nuo mainitsemasi pahikset. Täytyypii itsekin etsiä tuota, koska muistaakseni myös itse seurasin pienenä tällaista sarjaa.. Mutta pettääkö muistini vai onko kyseessä joku muu Pinokkio-sarja, kun mielestäni jossain vaiheessa Pinokkio tapaa jonkun tytön ja asuilee vähän aikaa tämän luona ja samalla opettelee kunnon tapoja. Tai jotai. :D

• yennahh

juu kyllä tarkoitin juuri tuota sarjaa, vuosiluku oli mun moka :D mutta tuskimpa löytyy suomeksi dubattuna, mikä on kyllä sääli :( mutta ajattelin kuitenkin kysyä, jos joku tietäisi asiasta enemmän :D

• pinocchio^^
        yennahh kirjoitti:

juu kyllä tarkoitin juuri tuota sarjaa, vuosiluku oli mun moka :D mutta tuskimpa löytyy suomeksi dubattuna, mikä on kyllä sääli :( mutta ajattelin kuitenkin kysyä, jos joku tietäisi asiasta enemmän :D

juuri itsekin olen monilta kysellyt tästä sarjasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän. harmi. oli aivan mahtava sarja. se on joskus esitetty suomeksi dupattuna, joten olisi aika loogista että niitä jaksoja löytyisi vielä (mtv3:lta tai yleltä). Meidän tulisikin VAATIA tuota sarjaa näytettävän taas telkasta. joko maikkarilta tai yleltä! (kummalta kanavalta toi muuten tuli, vai tuliko molemmilta?!)

• yennahh
        pinocchio^^ kirjoitti:

juuri itsekin olen monilta kysellyt tästä sarjasta, mutta kukaan ei tunnu tietävän. harmi. oli aivan mahtava sarja. se on joskus esitetty suomeksi dupattuna, joten olisi aika loogista että niitä jaksoja löytyisi vielä (mtv3:lta tai yleltä). Meidän tulisikin VAATIA tuota sarjaa näytettävän taas telkasta. joko maikkarilta tai yleltä! (kummalta kanavalta toi muuten tuli, vai tuliko molemmilta?!)

Yleltä mielestäni tuli, olisi ihanaa nähdä kyseistä sarjaa vielä näin vanhanakin :D

• pinocchio^^
        yennahh kirjoitti:

Yleltä mielestäni tuli, olisi ihanaa nähdä kyseistä sarjaa vielä näin vanhanakin :D

mä oon lähetellyt sähköpostipalautetta ylelle ja kyselly ohjelman esittämistä uudelleen. eivät kuitenkaan ole vastannu mitään :/ onko sulla ideoita tähän ongelmaan? meinaan kun se on joskus muinoin dupattu, niin ei kai tuotosta nyt sentään ole ö-mappiin laitettu. :/

• NoJopas
      • yennahh

en usko että toi on se, ainakin ulkomaisilla sivuilla se boksi on erinäkönen :P

• tahtoopinokkion

ettekö ole mistään löytäneet? tahtoisin niin palavasti löytää vielä noita pinokkio jaksoja jostain, mistä tahansa katsottavaksi!

• Olloshyvä
      • pokke_

Tuolla on kuitenkin vain osa jaksoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11392
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      101
      5803
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5151
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4019
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3531
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3050
    Aihe