Alanyaan menossa!!!

Alanya fani

Oon kolmen viikon päästä menossa alanyaan tapaamaan uudestaan miestä johon tutustuin toukokuussa.Tällä palstalla on aika paljon negatiivista kommenttia turkkilaisista miehistä.Mutta mä oon sitä mieltä että eiköhän se oo niin et kyllä sieltäkin hyviä miehiä voi löytyä jos on löytyäkseen.Mä ainakin luotan omaani,kyllä se on osoittautunut sen arvoiseksi.Ja jos nyt kaikki jostain syystä meniskin mönkään niin se on vaan elämää.

44

8604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melek81

      voin 100 % varmuudella sanoa että se sun tapaamasi mies on samanlainen playeri ku kaikki äijät siel. itekki tykkään paikasta yms. ja kohta taas lähössä sinne ja pari äijää on siellä muka mua oottanu "uskollisesti" 3 kk, muka, mutta en aio todellakaan olla niiden kanssa enää, ihan kaverina voin moikata. Kyllähän ne miehet siellä lupaa maan ja taivaan ja pitää yhteyksiä, mut oikeesti otappa järki käteen, ne panee siellä jokaista muijaa joka vaan antaa. Ehkä jostain muualta turkista kuin turistikohteesta löytääkin uskollisen miehen, mut ei varsinkaan alanyasta. tolla sunkin äijällä on varmaan ollu jo 10 muijaa tänä kesänä. varsinkin jos onm alta 30 vuotta ja työskentelee jossaa sataman baareista. Mä kyllä tunnen sieltä paljon porukkaa, joten kerroppa nimi ja paikka missä töissä ni voin kysellä onko ollu uskollisesti... Toivon ettet mokaa ittees olemalla liian hyväuskonen, koska ne apinat nauraa sulle siellä varmaan tälläkin hetkellä. Ja oikeest ei pahalla, kokemus vaan opettanut;);) Mutta hauskaa lomaa ja ollaa siel samaa aikaa muuten;)

      • tarinaan

        "10 muijaa "

        ...ja kaikki lutkia!


      • Alanya fani

        Moi vaan !!! Voin kuule kertoo sulle et en oo enää mikään sinisilmänen tyttönen jota miehet kusettaa 6-0.Vaikka sanonkin luottavani mieheen en oo missään vaiheessa ajatellu että sen pitäs olla siellä vain mua varten.Mulle on ihan sama mitä se on siellä kesän aikana touhunnu ei kuulu mulle.Mulle riittää että sitten kun mä meen alanyaan mies on kaksi viikkoa vain mua varten.Mä en oota mitään ja oon tyytyväinen siihen mitä saan.


      • paskaa paskalle
        Alanya fani kirjoitti:

        Moi vaan !!! Voin kuule kertoo sulle et en oo enää mikään sinisilmänen tyttönen jota miehet kusettaa 6-0.Vaikka sanonkin luottavani mieheen en oo missään vaiheessa ajatellu että sen pitäs olla siellä vain mua varten.Mulle on ihan sama mitä se on siellä kesän aikana touhunnu ei kuulu mulle.Mulle riittää että sitten kun mä meen alanyaan mies on kaksi viikkoa vain mua varten.Mä en oota mitään ja oon tyytyväinen siihen mitä saan.

        Puhut siitä miehestä kuin veljeni puhuu erääst thainaisesta Bangkokissa.


      • Alanya 2009

        Moi! itse kävin Alanyassa muutaman viikkoa sitten lomamatkalla,tutustuin siellä paikalliseen mieheen.Olisi mukava kuulla että sattuisitko tuntemaan kyseistä heppua,mutta en halua täällä julkisesti sen enempää tietoja kertoa,joten onnistuisiko sähköpostin kautta vaihtaa muutama sana?


      • Alanya 2009
        Alanya 2009 kirjoitti:

        Moi! itse kävin Alanyassa muutaman viikkoa sitten lomamatkalla,tutustuin siellä paikalliseen mieheen.Olisi mukava kuulla että sattuisitko tuntemaan kyseistä heppua,mutta en halua täällä julkisesti sen enempää tietoja kertoa,joten onnistuisiko sähköpostin kautta vaihtaa muutama sana?

        Ja kirjoitukseni oli tarkoitettu melek81:lle..:)


      • älykkäin astia
        Alanya fani kirjoitti:

        Moi vaan !!! Voin kuule kertoo sulle et en oo enää mikään sinisilmänen tyttönen jota miehet kusettaa 6-0.Vaikka sanonkin luottavani mieheen en oo missään vaiheessa ajatellu että sen pitäs olla siellä vain mua varten.Mulle on ihan sama mitä se on siellä kesän aikana touhunnu ei kuulu mulle.Mulle riittää että sitten kun mä meen alanyaan mies on kaksi viikkoa vain mua varten.Mä en oota mitään ja oon tyytyväinen siihen mitä saan.

        ja tartuta koko suomalaista kavaljeerijoukkoasi.

        Kyllä suomalaisnaiset on typeriä.

        Kuka nyt jaksaisi kahta viikkoa naida samaa miestä jossain tukahduttavan kuumassa.


    • on kuule

      "Ja jos nyt kaikki jostain syystä meniskin mönkään niin se on vaan elämää. "

      Jos kunnon kunniamurhaaja sattuu kohdalle, niin silloin se kyllä ei ole enää vaan elämää vaan kuolemaa.

      Toivotaan parasta...

      • asioita

        Kuka "kunniamurhaaja" loukkaantuisi jonkun turistinaisen riettaasta lomailusta niin, että murhaa suunnittelisi? Eihän siinä mieheltä kunnia mene,jos vieras nainen on "iloinen tyttö".


      • nauti parempaa

        Ihan vaan seksin takia.

        Ei kai naiset nyt sentään elätä niitä kahta viikkoa.

        Kuljettaako miehet niitä siellä omalla autolla ympäri ja näyttelee paikkoja ihan maksutta, ihan maksutta seuralainen kaksi viikkoa. Onko ne niille miehille joku sosiaalisen nousun väline, että voi kehua, kuinka monen länsimaalaisen naisen kanssa on ollut.

        Pitäisi ymmärtää, ettei ne kunnioita naisia sitten yhtään, mutta jos nainen nauttiin, niin sen kun vaan.

        Ongelmana on, että kaikki naiset eivät ole yhtä kokeneita ja joku hölmöläinen voi kuvitella, että tuollaisesta suhteesta tulee tosiaan jotain.

        Oltaisiinko hetki tosiaan realisteja. Kukaan ei rakastu viikossa tai edes kahdessa.


    • verdi1

      Moi

      Mulla meni kaikki mönkään. Se vain elämää? Kaikki meni mönkään Alanyan ja sen miesten takia. Vaimoni, jonka kanssa n. neljännesvuosisata yhdessä ja kuusi lasta, löysi kivempia seuralaisia Alanyasta.

      Se vain elämää, niinkö? Kyllä se mulle on ollut kuolemaa, henkistä kuolemaa. Yksin ja hylättynä, jätettynä ja petettynä, katkeroituneena yritän päivä kerrallaan jaksaa.

      • alanya fani

        Oon tosi pahoillani että sulle kävi noin.Mutta kyllä teidän suhteessa on täytynyt olla jotain vialla jos toinen karkaa turkkilaisen matkaan.


      • killinkoski

        naurattaa. Ei voi olla totta. No siinä vaiheessa jo on ihan sama lähti ukko tai akka huushollista. Ei liene paljon romantiikkaa tarjolla. Lapsetkin ovat varmaan ne kaikki 6 jo isoja joten ei hätiä mitiä. Jos olet vähänkään niinku nämä toiset miehet tällä palstalla, niin alat nimittelemään ja haukkumaan suomalaisia naisia ja etsit thaimaasta kotihengettären.


    • Puolella

      Terve!
      Aluksi onneks olkoon! Toiseksi haluan varoittaa sua just siitä että noi miehet siellä on pelureita joten pidä varasi, MUTTA kyllä on noita hyviäkin miehiä olemassa.
      Jos olet tutustunut tuohon mieheen toukokuussa, niin et oikein tunne häntä vielä. Kerron oma tarinani: olen itse seurustellut turkkilaisen kanssa jo 4-5 vuotta. Hän asuu Alanyassa ja luotan häneen 100%. Sen verran ollaan näiden vuosien aikana tutustuttu ja odotettu, että tiedän ettei hän ole mikään peluri. Mutta hyvää matkaa sinulle ja muista kumminkin olla varovainen. (kerrothan sitten miten teidän tarinanne kävi?)

      • ALANYA FANI

        Moi !! Kiva kuulla joskus jotain positiivistakin.Kiitos siitä.Lupaan palata asiaan ja kertoa kuinka kävi.


      • turkkiliitossa 17 v
        ALANYA FANI kirjoitti:

        Moi !! Kiva kuulla joskus jotain positiivistakin.Kiitos siitä.Lupaan palata asiaan ja kertoa kuinka kävi.

        Kyllä niitä kunnollisiakin mahtuu aina porukkaan! Itse tapasin omani 17 vuotta sitten. =)

        Kesällä tapasimme Marmariksessa paljonkin eri baarien poikia. Osa oli tietty noita playereita, mutta ihan kunnollisiakin löytyi.

        Joten anna palaa vain ja kuuntele sydämesi ääntä.


      • skimaskima

        "Kerron oma tarinani: olen itse seurustellut turkkilaisen kanssa jo 4-5 vuotta. Hän asuu Alanyassa ja luotan häneen 100%."

        Juu ja tää ukko ei varmaan "seurustele" kenenkään muun kanssa sillä aikaa kun sinä olet Suomessa. Toivossa on hyvä elää.


      • Alanya fani

        Lupasin palata asiaan ja kertoo miten mun love storyn on käynyt, Olen edelleen saman miehen kanssa.Toukokuussa olin Alanyassa kaksi viikkoa ja kolmen viikon päästä lähden uudestaan ja olen kuukauden .Ja me ollaan menossa ensi kuussa naimisiin.Sen jälkeen yritetään saada miehelle viisumi suomeen jotta päästäs aloittamaan elämä täällä suomessa. Ei varmasti tule olemaan helppoa mutta toivon että rakkaus kantaa.


      • hasani
        Alanya fani kirjoitti:

        Lupasin palata asiaan ja kertoo miten mun love storyn on käynyt, Olen edelleen saman miehen kanssa.Toukokuussa olin Alanyassa kaksi viikkoa ja kolmen viikon päästä lähden uudestaan ja olen kuukauden .Ja me ollaan menossa ensi kuussa naimisiin.Sen jälkeen yritetään saada miehelle viisumi suomeen jotta päästäs aloittamaan elämä täällä suomessa. Ei varmasti tule olemaan helppoa mutta toivon että rakkaus kantaa.

        että aina pitää tulla asumaan suomeen..miksi et sinä mene asumaan sinne ja katso miten teillä alkaa menemään..minä jos ottaisin toisesta kulttuurista miehen yrittäisin aluksi tutustua hänen maailmaan ja tapaoihin ja sitten tulisin hänen kanssaa tänne..mut ei heti tänne vaan


    • Mámá

      Hei, minä olen rakastunut maahan! Joten ymmärrän oikein hyvin sinuakin. Itse olen elävä matkamuisto joltain äitini matkalta, joten minulla on aika paljon ennakkoluuloja ja olen hyvin varautunut näissä ulkomaan ihmissuhteissa, mutta se on ongelma omassa päässäni ja välillä se tosiaan ottaa pattiin.
      Matkustellut olen lapsesta saakka paljon, jo 1960-luvulta, joten kokemuksia on, laidasta pieleen. Negatiivisista pitää ottaa oppia ja positiivisista saa taas voimia pitkäksi aikaa, joten anna palaa! Pikkuruinen varatakaportti kuitenkin olisi hyvä olla. Mutta pohjimmiltaan kaikki on ihmisiä, joka maahan mahtuu hyviä ja huonoja, toivottavasti voit pitää mielen avoimena ja pystyt nauttimaan tässä ja nyt, huomisestahan ei tiedä.
      Itselläni tosiaan haaveena pieni asunto Turkista, kunhan loputkin lapset pääsevät jaloilleen. Toinen puoli geenejäni rakastaa lämpöä! Hei hei ja hyvää matkaa!

      • Niinpä niin

        " Itse olen elävä matkamuisto joltain äitini matkalta,"

        Like mother like daughter...


      • mitä meillä tässä on

        Miksi meidän pitää ymmärtää perheitä, joissa on tarpeeksi vaikeuksia omasta takaa. Turha tulla tarjoilemaan sellaista perhemallia, että hankitaan matkamuistoja ulkomailta.


    • Vastuuttomuutta

      ja hetken mielijohteesta elämistä kaikki tyynni! Eihän sitä nyt noin yksikertaisesti saata elämää ottaa? Pitää ymmärtää että ei se ole miehen syy jos nainen(4-6-kymppinen suomirouva)ei tajua että ihmiset muuttuvat vuosikymmenien aikana eikä joka päivä enää kuherrella kuten nuorena. Jos luulee että entisen elämän voi heittää kuin rukkasen naulaan, on jotain vialla naisenkin päässä ja arvoissa! Kaikki me tiedämme että emme jaksa olla suklaasilmä-gigolojen veroisia lirkuttelijoita ja tekaistujen kehujen jakajia ihan tuosta vaan! Täytyy sitä naisenkin osata myös ilman matkaa kotona laittautua ja käyttäytyä viehättävästi herättääkseen huomiota kuten olen heidän havainnut matkoillaan tekevän. Saattaisi suomipoikakin hiukan eri tavalla käyttäytyä ettei tatvitsisi jokapaikan höylääjään rouvan turvautua. Milloin naiset alkavat myös ajattelemaan? Kun on joutunut ulos heitetyksi suklaasilmän kyydistä uuden nuoremman asikkaan saapuessa, miten sitten suu pannaan? Jatketaanko etsimällä uusi suklaalirkuttelija?

      • Alanya fani

        Kyllä turkissa miehiä riittää. Yksi kun jättää ei kun uutta ettimään.Ja tuskin tarvii kovin kauan ettiä kyllä niitä on niin paljon tarjolla.


      • muuallakin
        Alanya fani kirjoitti:

        Kyllä turkissa miehiä riittää. Yksi kun jättää ei kun uutta ettimään.Ja tuskin tarvii kovin kauan ettiä kyllä niitä on niin paljon tarjolla.

        kyllä niitä samanlaisia miehiä riittää jopa täällä suomessaki. samanlaisia häntäheikkejä kuin muissakin maissa.


      • Alania fani
        muuallakin kirjoitti:

        kyllä niitä samanlaisia miehiä riittää jopa täällä suomessaki. samanlaisia häntäheikkejä kuin muissakin maissa.

        Suomalaiset häntäheikit. Pitää olla tummaa ja tulista.


      • Pitää olla karvakäsi jotta ...
        Alania fani kirjoitti:

        Suomalaiset häntäheikit. Pitää olla tummaa ja tulista.

        Nyt vaan suomen miehet teippaamaan vaikka irtokarvoja rinnat ja kädet,selät täyteen ja hieman machohenkisyyttä. Jos mun tytär joskus turkkilaiseen mieheen retkahtais antaisin sellasen vaihtoehdon jos meinaa miehen kanssa olla pitää muistaa, että on lopullisesti mulle kuollut. Islam näkee naisen aseman koirana ja monet naiset ne on valmiita siihen asemaan näköjään.


      • Turkkilaiseen tyyliin
        Pitää olla karvakäsi jotta ... kirjoitti:

        Nyt vaan suomen miehet teippaamaan vaikka irtokarvoja rinnat ja kädet,selät täyteen ja hieman machohenkisyyttä. Jos mun tytär joskus turkkilaiseen mieheen retkahtais antaisin sellasen vaihtoehdon jos meinaa miehen kanssa olla pitää muistaa, että on lopullisesti mulle kuollut. Islam näkee naisen aseman koirana ja monet naiset ne on valmiita siihen asemaan näköjään.

        Vain ulkomaalaiset turistinaiset olkoon tästä lähtien mielessämme. Kotimaan naisille äärimmäisen kovaa kohtelua, jos eivät pysy neitseellisesti kurissa ja nuhteessa. Jos kerran muslimityyli on se ainut joka kelpaa...


      • Nauraa katketakseen
        Pitää olla karvakäsi jotta ... kirjoitti:

        Nyt vaan suomen miehet teippaamaan vaikka irtokarvoja rinnat ja kädet,selät täyteen ja hieman machohenkisyyttä. Jos mun tytär joskus turkkilaiseen mieheen retkahtais antaisin sellasen vaihtoehdon jos meinaa miehen kanssa olla pitää muistaa, että on lopullisesti mulle kuollut. Islam näkee naisen aseman koirana ja monet naiset ne on valmiita siihen asemaan näköjään.

        Sinähän oletkin sitten hyvä muslimi. Elät ihan oppiesi mukaan. nehän kohtelevat naisia kuin koiria ja oletpa sinäkin valmis potkaisemaan oman tyttäresi ulos kuin koiran!! HHAHHAHAHAHAHA


      • !!!!!!!!!!
        Alania fani kirjoitti:

        Suomalaiset häntäheikit. Pitää olla tummaa ja tulista.

        joskus tulet huomaamaan, ettei tyhmyydestä paljon hyötyä ollut, sinulle!


      • mikä "äiti"
        Pitää olla karvakäsi jotta ... kirjoitti:

        Nyt vaan suomen miehet teippaamaan vaikka irtokarvoja rinnat ja kädet,selät täyteen ja hieman machohenkisyyttä. Jos mun tytär joskus turkkilaiseen mieheen retkahtais antaisin sellasen vaihtoehdon jos meinaa miehen kanssa olla pitää muistaa, että on lopullisesti mulle kuollut. Islam näkee naisen aseman koirana ja monet naiset ne on valmiita siihen asemaan näköjään.

        ..oletpa kamala äiti..minä olen tyttäreni rinnalla aina ja ikuisesti,ja yritän opastaa valinnoissa.Lapset tekevät omat ratkaisunsa,vanhempien tehtävä jää vähemmälle,kun aikuistuvat.Pienenä on opetettava arvot ja moraali,itsensä kunnioittaminen-ja myös muiden.Ettei pidä olla toisen koirana,mutta ei yksisilmäinen rasistikaan.On sinulla oppimista!


    • fewddw

      "Ja jos nyt kaikki jostain syystä meniskin mönkään niin se on vaan elämää."

      Ei siis mitään arvokasta menetettävää siinä sitten?

      • Irwinit!

        Mitäpä tämä on muuta kuin tasa-arvoa?
        60-luvulla mun opet kävi vähän salaa ja häpeillen kesälomilla sekstaamassa näiden lirkutelijoiden kanssa.
        Joku meni jopa naimisiinkin.
        Ei nyt sentään muslimin kanssa kuitenkaan.
        Tuohon aikaa oli sentään joku raja.
        Nyt ei ei häpeä estä estä enää ketään tekemästä mitä tahtoo.

        Thaimaasta tuodaan tänne kilttejä naisia hakattaviksi, ja turkista "ihania" miehiä hakkaamaan.
        Turkkilaiset tekevät maailman eniten perheväkivaltaa...

        Mutta tuskin nämä tänne kirjoittavat mitään perhettä ovatkaan perustamassa?


    • Turkish-kebab

      Olin minäkin lomailemassa Marmariksessa heinäkuussa ja tutustuin sielä mailman ihanimpaan
      mieheen ( = Turkkilaiseen. Hän oli sielä myös lomailemassa sukunsa kanssa. Tarinamme on kuin
      satua..elokuva. Viikon ajan tuijottelimme toisiamme hymyillen rannalla, ravintolassa..missä vain
      kohtasimmekaan. Rakkautta ensi silmäyksellä puolin ja toisin. Viimeisenä lomapäivänäni rohkaisin
      sitten mieleni ja ajattelin..now or never..ja menin juttelemaan ihastukselleni.
      Vietimme erittäin mukavan illan yhdessä ja seuraavana aamuna hän tuli saattamaan minua lentoken-
      tälle. Kolmen viikon päästä lensin hänen luokseen Istanbuliin, jossa tapasin hänen perheensä ja
      vietimme unohtumattoman viikon yhdessä.
      Nyt olemme kihloissa ja häitä olisi tarkoitu viettää loppu vuodesta ( = Matkaan taas ensi viikolla rakkaani
      luokse Istanbuliin.Hän on mies kuin unelma..kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.
      Ei pidä välittää ihmisten negatiivisista kommenteista koskien turkkilaisia miehiä. Kateutta se vaan on..

      • dummheit

        Yhdessä vietetty yksi ilta ja yksi viikko, siinä ajassa ei ehdi tutustua kehenkään ihmiseen kunnolla, ja kihloihin menty. Voi hyvä tyttö, olet tosi kypsymätön kun tuolla lailla ryntään kihloihin. Taas on kysyttävä, että mistä näitä hölmöjä oikein sikiää. Kateudesta ei sinun kannata puhua, olen itse aviossa sveitsiläisen kanssa jo 7 vuotta enkä todellakaan kadehdi sinun ja turkkilaisesi ns. onnea.
        Onko miehellä kiire päästä saamaan jalasijaa täällä Suomess, vahvasti epäilen.
        Älä turhaan sano, että hän ei missään nimessä halua tänne, niinhän ne monet ovat sanoneet, ja kuinka on käynytkään, aivan päinvastoin.


      • Janika Suomalainen
        dummheit kirjoitti:

        Yhdessä vietetty yksi ilta ja yksi viikko, siinä ajassa ei ehdi tutustua kehenkään ihmiseen kunnolla, ja kihloihin menty. Voi hyvä tyttö, olet tosi kypsymätön kun tuolla lailla ryntään kihloihin. Taas on kysyttävä, että mistä näitä hölmöjä oikein sikiää. Kateudesta ei sinun kannata puhua, olen itse aviossa sveitsiläisen kanssa jo 7 vuotta enkä todellakaan kadehdi sinun ja turkkilaisesi ns. onnea.
        Onko miehellä kiire päästä saamaan jalasijaa täällä Suomess, vahvasti epäilen.
        Älä turhaan sano, että hän ei missään nimessä halua tänne, niinhän ne monet ovat sanoneet, ja kuinka on käynytkään, aivan päinvastoin.

        Itse tapasin mieheni Alanyassa 10 vuotta sitten, avoin suhde siihen asti että tuli Suomeen. Naimisiin mentiin puolen vuoden jälkeen tapaamisesta, edelleen onnellisesti yhdessä 2 lapsen vanhempina. MUTTA... en ole tavannut montaa muuta onnistunutta, joten kai se menee enemmistä prosenteille tuo epäonnistuminen. Alku oli meilläkin hankalaa kun sovellettiin kahta kulttuuria yhteiseksi. Nämä taistot tulee käydä heti alussa ja selvittää tismalleen. Uskonto on jokaisen henk.koht. asia eikä sillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Älkää sekoittako kulttuuria ja uskontoa.

        Toivon että löydätte onnenne!


      • ulkkisperheellinen
        dummheit kirjoitti:

        Yhdessä vietetty yksi ilta ja yksi viikko, siinä ajassa ei ehdi tutustua kehenkään ihmiseen kunnolla, ja kihloihin menty. Voi hyvä tyttö, olet tosi kypsymätön kun tuolla lailla ryntään kihloihin. Taas on kysyttävä, että mistä näitä hölmöjä oikein sikiää. Kateudesta ei sinun kannata puhua, olen itse aviossa sveitsiläisen kanssa jo 7 vuotta enkä todellakaan kadehdi sinun ja turkkilaisesi ns. onnea.
        Onko miehellä kiire päästä saamaan jalasijaa täällä Suomess, vahvasti epäilen.
        Älä turhaan sano, että hän ei missään nimessä halua tänne, niinhän ne monet ovat sanoneet, ja kuinka on käynytkään, aivan päinvastoin.

        dummheit ja muut!

        Ei ole itsestään selvyys että saa oleskeluluvan jos on naimisissa!
        Ja jos sellaisen saa ei välttämättä saa työlupaa, jolloin aika on todella raskasta Suomessa, kun henkilöä ei katsota missään työyyömyystuisssakaan.
        Jos vaimolla on rahaa niin mikäs siinä!
        UVI on koventanut paljon lupien myöntämistä!


      • Et silleen
        ulkkisperheellinen kirjoitti:

        dummheit ja muut!

        Ei ole itsestään selvyys että saa oleskeluluvan jos on naimisissa!
        Ja jos sellaisen saa ei välttämättä saa työlupaa, jolloin aika on todella raskasta Suomessa, kun henkilöä ei katsota missään työyyömyystuisssakaan.
        Jos vaimolla on rahaa niin mikäs siinä!
        UVI on koventanut paljon lupien myöntämistä!

        suoman kansalaisen kanssa, on myöskin automaattisesti työlupa.


      • viekää tuo pois

        aiotko sopeutua kulttuuriin, jossa et voi elää suomalaisnaisen tavoin


    • selis

      Kyllä turkista voi löytää hyvän miehen, pitää vain valita oikein!!! Sama varmaan pätee suomalaisiin miehiin!! Elämä ei ole itsestäänselvyys, parisuhteessa pitää olla joustavuutta puolin ja toisin. Ei tule myöskään unohtaa kulttuurieroja, jonka vuoksi yleensä ehkä erotaankin, välillä voi olla vaikeutta ymmärtää miksi se toinen ajattelee ihan nurin kurin, mutta siinä se juju piileekin kuinka ymmärtää toisiaan ja haluaako ymmärtää?? Kuinka paljon on valmis luopumaan siitä omasta itsestä ja omasta ajattelutavasta? onko vain yksi oikea tapa ajatella?? Parisuhteet vaativat kompromisseja puolin ja toisin, ja suhde varmasti kestää jos löytyy tarpeeksi sitä aitoa rakkautta siis molemmin puolin. Ole avarakatseinen, usko ja luota siihen mitä sydän ja vaistot sanoo!!!

    • supertaso

      markkinoida oman maansa miehiä.

      Millä ajatuksella niitä sitten tavataan: naiset muuttamaan Turkkiin vai.
      Miehet muuttamaan Suomeen vai.

    • itsensä vuoksi

      jotka eivät kelpaa Suomessa edes suomalaismiehille.

      Ulkonäkökin on sitä tasoa, noilla naisilla.

      Ihan sama naurattaa niiden naisten suhteen, johon italiaanot lankeaa, todellisia pallinaamasuomalaistytsejä, joihin kukaan ei katsoisi Suomessa kahta kertaa.

      Hyvä,e ttä menee kaupaksi Turkissa. Voi olla, että edes ulkonäkö hiukan kaunistuu seuraavassa sukupolvessa.

      • askim miss you

        kylläsiellä saa miehetkin


    • Anonyymi

      Bella Heikin baarista ainakin löytyy pelureita esim Isko 🤣🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe