Enpä tiedä, kuuluuko ongelma tähän osioon, mutta kyselen silti, tietäisikö joku, missä vika.
Nokialaiseni alkoi viime viikolla pätkiä. Se katkoo tiettyihin Soneran liittymiin soitetut puhelut, välillä jo hälyttäessä, välillä muutaman minuutin jälkeen. Kävin kyselemässä ongelmasta Sonera Pisteessä, jossa myyjä arveli sen olevan 95-prosenttisesti puhelimessa. Kävin tänään ostamassa uuden Nokialaisen ja laitoin vanhan Soneran SIM-kortin siihen. Ja sama peli jatkuu. Joihinkin numeroihin ei kerta kaikkiaan pysty soittamaan ilman puhelujen katkeilua.
Kertokaa viisaat ihmiset, missä vika??? Käy tätä menoa aika epäsosiaaliseksi tämä elämä!
Katkeilevat puhelut
Herne nenässä
4
512
Vastaukset
- samaa ihmetellyt
...käytä 3G yhteyttä, ei se toimi. Ota asetuksista normaali GSM yhteys käyttöön.
- Herne nenässä
vinkistä! Vaikuttaisi toimivan.
- joopastas...
avaus maksun jokaisesta alkavasta puhelusta.sitä se on
- kermit
Jeps. Ota kaksitoimisuus pois ja laita pelkka UMTS tai GSM. Silloin ei hypi puhelut eri verkkojen välillä. Jos ei vieläkään pelitä käy vaihtamassa sim-kortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614187
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352994Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262558- 452177
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51949- 201939
- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3921511Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308