Häviöputki jatkuu

jo yli neljä viikkoa.

Ei hyvin mene.... Eikä hermot kestä. Häviöputkelle ei näy loppua. Olen kokeillut neljää eri pokerisaittia ja jokaisessa onni on yhtä lailla mitäänsanomaton. Joudun tallettamaan jatkuvasti lisää rahaa pankkitililtä, hyvästi säästöt. Tyhmää mutta minkäs teet kun odottaa vain onnen normalisoitumista.

Ei ole vuoden pelaamisen jälkeen ensimmäinen pidempi totaalinen alamäki tälläkään saralla. Viimeksi tämä loisto onni kesti 8 viikkoa. Saapa nähdä nyt! Taitaa kahdesti vuodessa tapahtua sama paska........

Silloin äärimmäisen harvoin kun saa käteen esim. kaksi kuvakorttia ja ne sitten pelaa niin tappio tullee, eivät osu flopissa, ei turnilla ei riverillä jos loppuun saakka kokeilee, sen sijaan joku voittaa paskalla.

Täyskädet häviävät isommalle, värit täyskäsille tai paremmille, suorat värille, kahdet parit suoralle, sellaisille jotka ovat äärimmäisen epätodennäköisiä, kortteja sikin sokin, ja kaverilla kaksi roskaa kaukan toisistaan, mutta pöytään vaan sattuu tulemaan kortit riveriin mennessä, jotka hän voittoon tarvitsee.

On tämä pokeri helvetin hauska itsensäkiduttamis menetelmä, ei saatan!" Että minä vihaan välillä koko sairasta maailmaa!!!!!!!!! Taidan siirtyä sotilaaksi tahdon tapaa perkele varsinkin kaikki onnekkaat.

25

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laajenee?

      Voipa olla, että pikkuhiljaa alat hahmottamaan, mitä todennäköisyydet, satunnaisuus ja keskiarvot tarkoittaa elävässä elämässä.

      Kun sulla on toinen käsi kiehuvassa kattilassa ja toinen jäävedessä, niin keskimäärin käsillä on sopiva olotila.

      Kun sinä häviät 4 viikkoo ja kaveri voittaa 4 viikkoo, niin keskimäärin kumpikin teistä voitti 2 viikkoo ja hävis 2 viikkoo.

      Tälleen se empiirisesti asiaa selvittämällä pikkuhiljaa hahmottuu. Toisaalta, hieman halvempaa asioiden ymmärtäminen on muilla tavoin. Mutta käytännön kokemusta ei kirjaviisaus mitenkään voi korvata. Käytäntö on paljon mielenkiintoisempaakin, jos koulusta ei koskaan oo tykännyt. ;D

      • pilipali filosofi olet!

        Kun näin tätä maailmaa tallustat kuten ilmoitit niin ehkäpä sinunkin olis pikkuhiljaa aika oppia hieman matematiikkaa, kun et siitä koulusta ole kaikesta päätellen koskaan tykännyt. Opetetaan nyt se yksinkertainen plus laskutoimitus (1 1 on 2) tätä kun mietti ja soveltaa seuraavaan samaa menetelmää niin: 0 4 ei tule olemaan 2/2. vaan se on 4, jolloin nollalle jäävä jää edelleen nollalle.

        Ei tässä maailmassa olla niin tasapianoisia, epäitsekkäitä ja yhtenäisiä olentoja että toisen tappio ja toisen voitto on myös puoliksi tappion kokeneen voitto, kaikki ei jakaannut tasan. Harva antaa voitoistaan ja mitä enemmän voitat sitä itsekkäämmäksi tulet.

        Kertoimia ei kannata laskea sillähän ei ole mitään merkitystä, vain harvoissa tilanteissa pelattaessa tasolla. nl 25 -nl 200.

        Jos puhutaan elämänkokemuksesta ja viisaudesta niin sitä pitäisi täältä päästä löytyä enemmän kuin tarpeeksi, koskaan en ole pitänyt erityisemmin apinoista jota lukevat lukemistaan ja oppivat ns. viisaudet ulkoa ymmärtämättä ja käsittelemättä sitä itse. Maailma on pullollaan asiantuntijoita jota ovat asiantuntijoita toisten ajatuksilla, he ovat vain omaksuneet ja imeneet valmiit proosat. Niinpä itse pyrin ajattelemaan kaiken henkilökohtaisesti, enkä hyväksy mitään tuosta vain, vain siksi koska se on niin sanottu ja painettu ja tai koska jokainen on sitä mieltä.

        Täytyy sanoa että kyllä tämä todellisen elämän kuvio on minullekin hahmottunut jo liian tarkasti, niin tarkasti ja laajamittaisesti että antaisin oikean käteni jos voisin unohtaa suurimman osan viimevuotisista elämän opeista ja sen tuomista tunteista.

        Täytyy sanoa että täysin pitää paikkansa väite: tieto lisää tuskaa, tällä ei ole mitään tekemistä sen tiedon kansa jota opitaan kirjoista se ei lisää kuin tietoa, sekin suurimmalle osalle väestöstä vain muiden pureskelun tuloksena saatua. Viisaampi mietti senkin tiedon ihan itse käyttäen apunaan jo tietämäänsä ja lukemaansa. Oivalluksia ja enemmän oivalluksia, sitä tämä elämä on, on hyviä ja huonoja oivalluksia kokemuksista puhumattakaan.

        Olen jo yli kolmenkymmenen, lähes neljäkymmentä ja tähän ikään olen kokenut ja nähnyt ja joutunut tiedon uhriksi, enemmän ja massiivisemmin kuin moni yhden tai kahden elämänsä aikana ja nimenomaan elämän saralla.

        Itse asiassa olen sitä mieltä että tämä alkaa riittämään, eihän ihminen voi muutaman vaivaisen vuoden aikana elää ikuisuutta monesti. Ikuisuudenkin koin, sitä kesti tunnin verran uskoakseni mutta jokainen sekunti kesti ikuisuuden joten ajalla ei juurikaan ollut merkitystä siinä olotilassa. Ikävä kyllä tuokin ikuisuus oli ikävä ikuisuus, lievästi sanottuna KARMEA, HEVETILLINEN! Siksi kai olen sisuksissani tuntenut että olen elänyt jo monen elämän verran tähän ikään mennessä, hyvin mielelläni luopuisin niitä, kaikista. Tosin edellisen elämän ajalta pitäisi muutaman herkullisen ja menestyksellisen vuoden, itse asiassa koko sen elämän, ylä ja alamäkineen, se oli kaikista huolimatta hyvin herkullinen elämä, positiivinen ja luova jolloin kaikki oli mahdollista demoneista huolimatta.

        Niin sanoa piti että, vaikka kuinka väitetään jing ja jang, yö ja päivän, maa ja ilma, on yhtä pitkät ja yhtä voimakkaat . niin henkilökohtaisella tasolla se ei kyllä minuun päde, eikä sitä kautta myöskään elämääni. Yllättävän paljon tässä matkassa on nykyään vain sitä toista, eihän se mitään haittaisi jos se olisi suurimmaksi osaksi sitä päivää.


      • taidot 0?
        pilipali filosofi olet! kirjoitti:

        Kun näin tätä maailmaa tallustat kuten ilmoitit niin ehkäpä sinunkin olis pikkuhiljaa aika oppia hieman matematiikkaa, kun et siitä koulusta ole kaikesta päätellen koskaan tykännyt. Opetetaan nyt se yksinkertainen plus laskutoimitus (1 1 on 2) tätä kun mietti ja soveltaa seuraavaan samaa menetelmää niin: 0 4 ei tule olemaan 2/2. vaan se on 4, jolloin nollalle jäävä jää edelleen nollalle.

        Ei tässä maailmassa olla niin tasapianoisia, epäitsekkäitä ja yhtenäisiä olentoja että toisen tappio ja toisen voitto on myös puoliksi tappion kokeneen voitto, kaikki ei jakaannut tasan. Harva antaa voitoistaan ja mitä enemmän voitat sitä itsekkäämmäksi tulet.

        Kertoimia ei kannata laskea sillähän ei ole mitään merkitystä, vain harvoissa tilanteissa pelattaessa tasolla. nl 25 -nl 200.

        Jos puhutaan elämänkokemuksesta ja viisaudesta niin sitä pitäisi täältä päästä löytyä enemmän kuin tarpeeksi, koskaan en ole pitänyt erityisemmin apinoista jota lukevat lukemistaan ja oppivat ns. viisaudet ulkoa ymmärtämättä ja käsittelemättä sitä itse. Maailma on pullollaan asiantuntijoita jota ovat asiantuntijoita toisten ajatuksilla, he ovat vain omaksuneet ja imeneet valmiit proosat. Niinpä itse pyrin ajattelemaan kaiken henkilökohtaisesti, enkä hyväksy mitään tuosta vain, vain siksi koska se on niin sanottu ja painettu ja tai koska jokainen on sitä mieltä.

        Täytyy sanoa että kyllä tämä todellisen elämän kuvio on minullekin hahmottunut jo liian tarkasti, niin tarkasti ja laajamittaisesti että antaisin oikean käteni jos voisin unohtaa suurimman osan viimevuotisista elämän opeista ja sen tuomista tunteista.

        Täytyy sanoa että täysin pitää paikkansa väite: tieto lisää tuskaa, tällä ei ole mitään tekemistä sen tiedon kansa jota opitaan kirjoista se ei lisää kuin tietoa, sekin suurimmalle osalle väestöstä vain muiden pureskelun tuloksena saatua. Viisaampi mietti senkin tiedon ihan itse käyttäen apunaan jo tietämäänsä ja lukemaansa. Oivalluksia ja enemmän oivalluksia, sitä tämä elämä on, on hyviä ja huonoja oivalluksia kokemuksista puhumattakaan.

        Olen jo yli kolmenkymmenen, lähes neljäkymmentä ja tähän ikään olen kokenut ja nähnyt ja joutunut tiedon uhriksi, enemmän ja massiivisemmin kuin moni yhden tai kahden elämänsä aikana ja nimenomaan elämän saralla.

        Itse asiassa olen sitä mieltä että tämä alkaa riittämään, eihän ihminen voi muutaman vaivaisen vuoden aikana elää ikuisuutta monesti. Ikuisuudenkin koin, sitä kesti tunnin verran uskoakseni mutta jokainen sekunti kesti ikuisuuden joten ajalla ei juurikaan ollut merkitystä siinä olotilassa. Ikävä kyllä tuokin ikuisuus oli ikävä ikuisuus, lievästi sanottuna KARMEA, HEVETILLINEN! Siksi kai olen sisuksissani tuntenut että olen elänyt jo monen elämän verran tähän ikään mennessä, hyvin mielelläni luopuisin niitä, kaikista. Tosin edellisen elämän ajalta pitäisi muutaman herkullisen ja menestyksellisen vuoden, itse asiassa koko sen elämän, ylä ja alamäkineen, se oli kaikista huolimatta hyvin herkullinen elämä, positiivinen ja luova jolloin kaikki oli mahdollista demoneista huolimatta.

        Niin sanoa piti että, vaikka kuinka väitetään jing ja jang, yö ja päivän, maa ja ilma, on yhtä pitkät ja yhtä voimakkaat . niin henkilökohtaisella tasolla se ei kyllä minuun päde, eikä sitä kautta myöskään elämääni. Yllättävän paljon tässä matkassa on nykyään vain sitä toista, eihän se mitään haittaisi jos se olisi suurimmaksi osaksi sitä päivää.

        Sinä häviät 4 kertaa ja voitat 0 kertaa.
        Kaveri häviää 0 kertaa ja voittaa 4 kertaa.

        Keskiarvopelaaja näiden kahden otoksesta voitti 2 kertaa ja hävisi 2 kertaa. Pelaajiahan on 2 kpl eli kun kerrotaan keskiarvopelaajan lukemat pelaajien kappalemäärällä saadaan kaikkien voittojen ja tappioiden määrä. Keskihajontaa toki on aika rutkasti, koska otos on pieni ja pelaajilla aikamoinen tulosskaala.

        Laskelmani pitää kutinsa ja näin se elävässä elämässäkin menee. Odotusarvojen lupaamat arvot toteutuvat, jos pelataan ÄÄRETTÖMÄN kauan. Koska äärettömän kauan ei voida koskaan pelata, niin odotusarvoja lähestytään, mitä enemmän pelataan.

        Kokeilepa vaikka itse ensi aloittaa matematiikan opintojen kertaus peruskoulumatikasta, jonka taisit jättää aikanaan aika vähälle huomiolle.


      • Näin meillä
        pilipali filosofi olet! kirjoitti:

        Kun näin tätä maailmaa tallustat kuten ilmoitit niin ehkäpä sinunkin olis pikkuhiljaa aika oppia hieman matematiikkaa, kun et siitä koulusta ole kaikesta päätellen koskaan tykännyt. Opetetaan nyt se yksinkertainen plus laskutoimitus (1 1 on 2) tätä kun mietti ja soveltaa seuraavaan samaa menetelmää niin: 0 4 ei tule olemaan 2/2. vaan se on 4, jolloin nollalle jäävä jää edelleen nollalle.

        Ei tässä maailmassa olla niin tasapianoisia, epäitsekkäitä ja yhtenäisiä olentoja että toisen tappio ja toisen voitto on myös puoliksi tappion kokeneen voitto, kaikki ei jakaannut tasan. Harva antaa voitoistaan ja mitä enemmän voitat sitä itsekkäämmäksi tulet.

        Kertoimia ei kannata laskea sillähän ei ole mitään merkitystä, vain harvoissa tilanteissa pelattaessa tasolla. nl 25 -nl 200.

        Jos puhutaan elämänkokemuksesta ja viisaudesta niin sitä pitäisi täältä päästä löytyä enemmän kuin tarpeeksi, koskaan en ole pitänyt erityisemmin apinoista jota lukevat lukemistaan ja oppivat ns. viisaudet ulkoa ymmärtämättä ja käsittelemättä sitä itse. Maailma on pullollaan asiantuntijoita jota ovat asiantuntijoita toisten ajatuksilla, he ovat vain omaksuneet ja imeneet valmiit proosat. Niinpä itse pyrin ajattelemaan kaiken henkilökohtaisesti, enkä hyväksy mitään tuosta vain, vain siksi koska se on niin sanottu ja painettu ja tai koska jokainen on sitä mieltä.

        Täytyy sanoa että kyllä tämä todellisen elämän kuvio on minullekin hahmottunut jo liian tarkasti, niin tarkasti ja laajamittaisesti että antaisin oikean käteni jos voisin unohtaa suurimman osan viimevuotisista elämän opeista ja sen tuomista tunteista.

        Täytyy sanoa että täysin pitää paikkansa väite: tieto lisää tuskaa, tällä ei ole mitään tekemistä sen tiedon kansa jota opitaan kirjoista se ei lisää kuin tietoa, sekin suurimmalle osalle väestöstä vain muiden pureskelun tuloksena saatua. Viisaampi mietti senkin tiedon ihan itse käyttäen apunaan jo tietämäänsä ja lukemaansa. Oivalluksia ja enemmän oivalluksia, sitä tämä elämä on, on hyviä ja huonoja oivalluksia kokemuksista puhumattakaan.

        Olen jo yli kolmenkymmenen, lähes neljäkymmentä ja tähän ikään olen kokenut ja nähnyt ja joutunut tiedon uhriksi, enemmän ja massiivisemmin kuin moni yhden tai kahden elämänsä aikana ja nimenomaan elämän saralla.

        Itse asiassa olen sitä mieltä että tämä alkaa riittämään, eihän ihminen voi muutaman vaivaisen vuoden aikana elää ikuisuutta monesti. Ikuisuudenkin koin, sitä kesti tunnin verran uskoakseni mutta jokainen sekunti kesti ikuisuuden joten ajalla ei juurikaan ollut merkitystä siinä olotilassa. Ikävä kyllä tuokin ikuisuus oli ikävä ikuisuus, lievästi sanottuna KARMEA, HEVETILLINEN! Siksi kai olen sisuksissani tuntenut että olen elänyt jo monen elämän verran tähän ikään mennessä, hyvin mielelläni luopuisin niitä, kaikista. Tosin edellisen elämän ajalta pitäisi muutaman herkullisen ja menestyksellisen vuoden, itse asiassa koko sen elämän, ylä ja alamäkineen, se oli kaikista huolimatta hyvin herkullinen elämä, positiivinen ja luova jolloin kaikki oli mahdollista demoneista huolimatta.

        Niin sanoa piti että, vaikka kuinka väitetään jing ja jang, yö ja päivän, maa ja ilma, on yhtä pitkät ja yhtä voimakkaat . niin henkilökohtaisella tasolla se ei kyllä minuun päde, eikä sitä kautta myöskään elämääni. Yllättävän paljon tässä matkassa on nykyään vain sitä toista, eihän se mitään haittaisi jos se olisi suurimmaksi osaksi sitä päivää.

        Nyt muutamia juttuja tähän väliin. Iästä ei kannata huudella olen about saman ikäinen kun sinä. Pokeria olen pelannut noin 2,5v netissä ja kertaakaan en ole suomesta rahaa siirtänyt. Aloitin no depoilla ja niillä mennään.

        - Tallettanut Suomesta monta kertaa. Kassan hallinta on kaiken a ja o
        - Aivan varmasti kertoimia ja todennäköisyyksiä lasketaan jo tasolta NL10 alkaen. Niiden tuntemisella saat muihin etua ne muut laskee niitä.
        - Tracker tai office käyttöön ja omia virheitä etsimään sekä seuraa sen avulla muiden rangeja jne
        - Onni puheet on höpö löpöä minimoit onnen opettelemalla aihetta eikä vain ruimimalla kortteja fiilispohjalla.

        Ensimmäiseksi pitäisi pystyä myöntämään että ne muut osaa paremmin ja lopettaa huonon onnen syyttäminen. Jos tätä ei pysty myöntämään niin toki voi jatkaa talletelua. Aivan turha olettaa että ne muut pelaajat olisivat tyhmempiä kun itse ja etu on otettava aihetta opiskelemalla. Siis kirjallisuutta ja muiden pelaamia käsiä tutkimaan.

        Vaikka olen pelannut noin pitkään ja olen tasaisesti voittava teen kokoajan virheitä joista yritän oppia niitä miettimällä ja kirjallisuuden avulla. Mutta siis main pointtini on että sitten kun myöntää ettei osaa ja suostuu opiskelemaan aihetta ja menemään sille omalle tasolle niin tulee voittavaksi pelaajaksi. Ruimimalla ei tule kuin erikois lahjakkuudet mutta ainakaan itse en semmoinen vaan ole.

        Esim noista puhutuista "kuvapareista" jos käytät trackeriä ja ymmärrät sen antamaa inffoa vastustajasta saat hyvän kuvan vastustajan rangesta tiettyihin tilanteisiin ja toisaalta opit minkätyyppinen vastustaja tekee mitäkin tietyssä tilanteessa. Eli saat selkeämmän käsityksen kätesi riittävyydestä suhteessa vastustajaasi.


      • olettaa
        Näin meillä kirjoitti:

        Nyt muutamia juttuja tähän väliin. Iästä ei kannata huudella olen about saman ikäinen kun sinä. Pokeria olen pelannut noin 2,5v netissä ja kertaakaan en ole suomesta rahaa siirtänyt. Aloitin no depoilla ja niillä mennään.

        - Tallettanut Suomesta monta kertaa. Kassan hallinta on kaiken a ja o
        - Aivan varmasti kertoimia ja todennäköisyyksiä lasketaan jo tasolta NL10 alkaen. Niiden tuntemisella saat muihin etua ne muut laskee niitä.
        - Tracker tai office käyttöön ja omia virheitä etsimään sekä seuraa sen avulla muiden rangeja jne
        - Onni puheet on höpö löpöä minimoit onnen opettelemalla aihetta eikä vain ruimimalla kortteja fiilispohjalla.

        Ensimmäiseksi pitäisi pystyä myöntämään että ne muut osaa paremmin ja lopettaa huonon onnen syyttäminen. Jos tätä ei pysty myöntämään niin toki voi jatkaa talletelua. Aivan turha olettaa että ne muut pelaajat olisivat tyhmempiä kun itse ja etu on otettava aihetta opiskelemalla. Siis kirjallisuutta ja muiden pelaamia käsiä tutkimaan.

        Vaikka olen pelannut noin pitkään ja olen tasaisesti voittava teen kokoajan virheitä joista yritän oppia niitä miettimällä ja kirjallisuuden avulla. Mutta siis main pointtini on että sitten kun myöntää ettei osaa ja suostuu opiskelemaan aihetta ja menemään sille omalle tasolle niin tulee voittavaksi pelaajaksi. Ruimimalla ei tule kuin erikois lahjakkuudet mutta ainakaan itse en semmoinen vaan ole.

        Esim noista puhutuista "kuvapareista" jos käytät trackeriä ja ymmärrät sen antamaa inffoa vastustajasta saat hyvän kuvan vastustajan rangesta tiettyihin tilanteisiin ja toisaalta opit minkätyyppinen vastustaja tekee mitäkin tietyssä tilanteessa. Eli saat selkeämmän käsityksen kätesi riittävyydestä suhteessa vastustajaasi.

        Olen lukenut 2 kirjaa ja mietin peliäni kaiken aikaa, en käytä apuohjelmia mielestäni on osattava pelata ilman apuja!

        Mutta yritä sinkin ymmärtää että on olemassa keskiverto huono onnisempia ihmisiä, vaikket itse olekaan, siis ole siitä onnellinen. Itsekään et tahdo siihen uskoa mutta minkä teet kun se näyttää joka ikinen kerta sen puolensa, heti sen jälkeen kun pelit ovat sujuneet normaali onnella jonkin aikaa. Ehkä muutaman päivän, joskus viikon pari, voittoa ja häviötä normaalilla matikalla laskettuna "tasan" tällöin voitan ja kassa paisuu. Kunpa tuo kestäisi!

        Pärjään hyvin nl 100 pöydässä kun onneni on normaali tasolla ja kun vain jaksan keskittyä pelaamiseen ja miettimiseen.

        Tosin sen myönnän että usein tylsistyn, ei vain kärsivällisyys riitä ja tarvitsen toimintaa ja maksimaalisia riksejä silloin homma kyllä kusee ennemmin tai myöhemmin.


    • varsinaist paskaa

      Tulipa tuossa kokeiltua taas muutama kymmenen kättä. Yhden voitin sekin osumattomalla AK:lla. Kaikki muut meni ohi, täysin ohi, muilla sen sijaan useimmilla oli osumia lähes kädessä kuin kädessä.

      Jumalauta mitään en enää vihaa yhtä täydellisesti kuin pokeria.

      • kismia?

        Et sitten ole koskaan miettinyt sitä, että etsisit sellaisen harrastuksen jota et vihaa?


      • foldaminen on jalo taito!!

        Opettele pelaamaan et varmaan edes tiennyt että AJs muuttuu roska kädeksi kun turnaus on lähellä rahoja ei tolla kädellä voi edes ajatella maksamista kun potti on reissattu kahdesti ja sinun pitäisi maksaa 30% stackistä, sinun mahdollisuudet voittaa potin ovat silloin alle 5%.. Jopa 22pari dominoi AK vastaan allin:issä.. pitää laske ennen kuin maksaa tuossa tapauksessa AK vain 6 outtia!! älä pelaa silloin kun aivot ei toimi!! pelaa max. 2 turnausta ja 5 tuntia cashgame viikossa niin huomaat jo suuren eron pelissäsi!! ps. ja pankkitililläsi


    • eöktnbfl, .

      sillä sinulla eivät selvästikään kyvyt ja taidot riitä pokeriin..

      • foldaminen on jalo taito!!

        Hän on vain tajunnut väärin mistä pokerissa on kyse ja yrittä cash game pöydissä nopeasti 10 kertaistaa rahansa ja pelaa sen takia aivan liian huonoja käsiä ja on valmsin lähtemään allin jopa AT suittarilla jos saa mahdollisuuden!
        Yritä miettiä vähän ja siirry pelaamaan turnauksia joissa on noin 50.000-100.000 potissa kestävät noin 6-12 tuntia mutta voit jo voittaa 20.000-35.000€ noin 100 eurolla!! cash game pöydässä täytyy jaksaa odotella.. niin siinä menis se noin 700 päivää voitta samat rahat 0.5-1.0 blindeilla!!!


    • eräs floppailija

      "Joudun tallettamaan jatkuvasti lisää rahaa pankkitililtä, hyvästi säästöt."

      Minusta tuntuu että lähes kaikkien tänne S24 palstalle kirjoittavien tilttaajien oikea ongelma on tuossa. Eli pelikassan hallinta on niin viturallaan että sitä on jo sisäisessä tiltissä sen takia kun joutuu jännäkakka housussa säästöillään pelaamaan.

      Kannattaa ihan rehellisesti käydä perusteet uudelleen läpi ja myöntää korjata virheet.

      P.S. Jos et saa pokerissa rahallista tai henkistä tyydytystä pitkällä aikavälillä, niin ihan oikeasti kannattaa harkita ainakin PITKÄN tauon pitämistä.

      • juttu jokaisessa pelissä

        Hyvän pelaajan ei tarvitse kertaakaan käydä omalla lompakollaan.. Se on 100% fakta.

        Suurin ongelma on vain siinä, että monet pitävät itseään hyvänä pelaajan olematta sitä. Tämä sama ilmiö on tosin kaikissa lajeissa ja peleissä...


      • olla este
        juttu jokaisessa pelissä kirjoitti:

        Hyvän pelaajan ei tarvitse kertaakaan käydä omalla lompakollaan.. Se on 100% fakta.

        Suurin ongelma on vain siinä, että monet pitävät itseään hyvänä pelaajan olematta sitä. Tämä sama ilmiö on tosin kaikissa lajeissa ja peleissä...

        Ne jotka ymmärtävät tietojensa ja omien kykyjensä rajallisuuden harvoin syyllistyvät liian pahoihin virheisiin. Ne jotka taas nostavat itsensä jalustalle jaluulevat olevansa parempia kuin mitä todellisuudessa ovat, yleensä häviävät...

        Se on huomattavissa myös alkup. kirjoittajan näkökulmassa, että hän selvästi kyseenalaistaa muita ja luulee tietävänsä itse liikaa.. Ehkä se aiheuttaa myös ongelmia kun ei asiat sujukkaan niinkuin niiden pitäisi sujua.


      • Näkee taas
        olla este kirjoitti:

        Ne jotka ymmärtävät tietojensa ja omien kykyjensä rajallisuuden harvoin syyllistyvät liian pahoihin virheisiin. Ne jotka taas nostavat itsensä jalustalle jaluulevat olevansa parempia kuin mitä todellisuudessa ovat, yleensä häviävät...

        Se on huomattavissa myös alkup. kirjoittajan näkökulmassa, että hän selvästi kyseenalaistaa muita ja luulee tietävänsä itse liikaa.. Ehkä se aiheuttaa myös ongelmia kun ei asiat sujukkaan niinkuin niiden pitäisi sujua.

        Että kukaan ei ole oikeasti aloittajan lukemaa ymmärtänyt lainkaan. Uskomatonta porukkaa.


      • ei tällä palstalla
        Näkee taas kirjoitti:

        Että kukaan ei ole oikeasti aloittajan lukemaa ymmärtänyt lainkaan. Uskomatonta porukkaa.

        Kannata puhua mitään, jengi vaan puukottaa puukotettua ja potkii potkittua. Kukaan oikeasti ei halua ymmärtää lukemaansa, jokainen haluaa vain ilmaista oman mielipiteensä mutu pohjalta.


      • eräs floppailija
        ei tällä palstalla kirjoitti:

        Kannata puhua mitään, jengi vaan puukottaa puukotettua ja potkii potkittua. Kukaan oikeasti ei halua ymmärtää lukemaansa, jokainen haluaa vain ilmaista oman mielipiteensä mutu pohjalta.

        "Kukaan oikeasti ei halua ymmärtää lukemaansa, jokainen haluaa vain ilmaista oman mielipiteensä mutu pohjalta."

        Halusisitko sinä tai joku muu sitten kertoa "miten asia on"?


      • ymmärrys?
        ei tällä palstalla kirjoitti:

        Kannata puhua mitään, jengi vaan puukottaa puukotettua ja potkii potkittua. Kukaan oikeasti ei halua ymmärtää lukemaansa, jokainen haluaa vain ilmaista oman mielipiteensä mutu pohjalta.

        Edellinen puhui kylläkin aloittajan lukemien asioiden ymmärtämisestä.

        "Että kukaan ei ole oikeasti aloittajan lukemaa ymmärtänyt lainkaan."

        En minäkään ole varma ymmärränkö sitä, mitä aloittaja on lukenut, kun siitä ei ole tarpeeksi tarkkaan kerrottu.


      • Vielä!
        ymmärrys? kirjoitti:

        Edellinen puhui kylläkin aloittajan lukemien asioiden ymmärtämisestä.

        "Että kukaan ei ole oikeasti aloittajan lukemaa ymmärtänyt lainkaan."

        En minäkään ole varma ymmärränkö sitä, mitä aloittaja on lukenut, kun siitä ei ole tarpeeksi tarkkaan kerrottu.

        Väliäkö sillä enää ymmärtääkö kukaan? ei tässä maailmassa hyvin harva ymmärtää ylipäätään mitään, suurin osa näkee vain sen oman pienen pienen suppean ja ahtaan näkökenttänsä läpi. Näkee juuri sen minkä ovat oppineet, mikä heihin on naputettu ja mitä aina toistettu. Hyvin harva kykenee edes ajattelemaan että ajatella voisi joskus jopa hieman eri lasien kautta. Vaan kun ei raota, ei näe ja kun ei näe ei ymmärrä ja jos ei ymmärrä ei myöskään näe. Me olemme kuin narkkareita, juoppoja ja mielisairaita, yhtä harhaisia ja sokeita.

        Tämä on viimeinen viestin tässä ja muissa ketjuissa, olen kirjoittanut jo riittävästi jokainen on edelleen yhtä tyhmä, myös seuraava sukupolvi. Suomi on köyhä ja alkukantainen erakoitunut valtio, ei meillä ole edes kulttuuria ei historiaa ei jalanjälkeä. On vain repaleita ja epämääräisi haamuja sieltä täältä, ja lisäksi lainattua henkisyyttä ja kulttuurin irvikuvan apinointia lähinnä köyhästä USA:sta.

        En koskaan ole viihtynyt Suomessa, olen ikäni täällä ollessani tuntenut olevani ulkopuolinen. Mikäli käyttäydyn normaalisti, sellaisena kuin pohjimmiltani, olen vallattomasti, iloisesti, rennosti, pelleilevästi, temperamenttisesti minua pidetään hulluna tai narkkarina. Eihän kukaan normaali ole Suomessa hymyilevä välitön ja vilpitön myös täysin tuntemattomille. Siksi jotain on vialla sellaisessa joka sitä on ja sen näyttää, vähintäänkin on iskemässä jokaista, ihmistä ja tietysti myös hintti kun hymyilee myös miehille eikä vain murahda jotakin ja paisko ovia nenän edessä kiinni.

        Kyllä te olette heikkoja! runnoneet minusta samanlaisen pelkurin, kylmän kalkkunan. Siksi tukehdun itseeni, räjähdän ja raivoan. Onneksi on tie vapauteen, se tie on toteuttaa itseään keinolla joka ymmärretään ja hyväksytään. TAIDE!

        Joten Solong.


      • hyväksytään???
        Vielä! kirjoitti:

        Väliäkö sillä enää ymmärtääkö kukaan? ei tässä maailmassa hyvin harva ymmärtää ylipäätään mitään, suurin osa näkee vain sen oman pienen pienen suppean ja ahtaan näkökenttänsä läpi. Näkee juuri sen minkä ovat oppineet, mikä heihin on naputettu ja mitä aina toistettu. Hyvin harva kykenee edes ajattelemaan että ajatella voisi joskus jopa hieman eri lasien kautta. Vaan kun ei raota, ei näe ja kun ei näe ei ymmärrä ja jos ei ymmärrä ei myöskään näe. Me olemme kuin narkkareita, juoppoja ja mielisairaita, yhtä harhaisia ja sokeita.

        Tämä on viimeinen viestin tässä ja muissa ketjuissa, olen kirjoittanut jo riittävästi jokainen on edelleen yhtä tyhmä, myös seuraava sukupolvi. Suomi on köyhä ja alkukantainen erakoitunut valtio, ei meillä ole edes kulttuuria ei historiaa ei jalanjälkeä. On vain repaleita ja epämääräisi haamuja sieltä täältä, ja lisäksi lainattua henkisyyttä ja kulttuurin irvikuvan apinointia lähinnä köyhästä USA:sta.

        En koskaan ole viihtynyt Suomessa, olen ikäni täällä ollessani tuntenut olevani ulkopuolinen. Mikäli käyttäydyn normaalisti, sellaisena kuin pohjimmiltani, olen vallattomasti, iloisesti, rennosti, pelleilevästi, temperamenttisesti minua pidetään hulluna tai narkkarina. Eihän kukaan normaali ole Suomessa hymyilevä välitön ja vilpitön myös täysin tuntemattomille. Siksi jotain on vialla sellaisessa joka sitä on ja sen näyttää, vähintäänkin on iskemässä jokaista, ihmistä ja tietysti myös hintti kun hymyilee myös miehille eikä vain murahda jotakin ja paisko ovia nenän edessä kiinni.

        Kyllä te olette heikkoja! runnoneet minusta samanlaisen pelkurin, kylmän kalkkunan. Siksi tukehdun itseeni, räjähdän ja raivoan. Onneksi on tie vapauteen, se tie on toteuttaa itseään keinolla joka ymmärretään ja hyväksytään. TAIDE!

        Joten Solong.

        Kyllä aika taiteilijat on sen verran eksentrisiä, että ns. tavallinen väki ei hyväksy heidän tuotostaan, eikä boheemia elämäntapaansa. Taiteilijoiden tuotantoa ja elämäntapaa paheksutaan toisinaan(/yleensä?) vielä enemmän kuin peliongelmaisen/pelurin elämäntapaa. Katsos kun tuo suvaitsevaisuus on nykymaailmassa aikasta harvinaista.


      • Hek0tt3l1j4
        Vielä! kirjoitti:

        Väliäkö sillä enää ymmärtääkö kukaan? ei tässä maailmassa hyvin harva ymmärtää ylipäätään mitään, suurin osa näkee vain sen oman pienen pienen suppean ja ahtaan näkökenttänsä läpi. Näkee juuri sen minkä ovat oppineet, mikä heihin on naputettu ja mitä aina toistettu. Hyvin harva kykenee edes ajattelemaan että ajatella voisi joskus jopa hieman eri lasien kautta. Vaan kun ei raota, ei näe ja kun ei näe ei ymmärrä ja jos ei ymmärrä ei myöskään näe. Me olemme kuin narkkareita, juoppoja ja mielisairaita, yhtä harhaisia ja sokeita.

        Tämä on viimeinen viestin tässä ja muissa ketjuissa, olen kirjoittanut jo riittävästi jokainen on edelleen yhtä tyhmä, myös seuraava sukupolvi. Suomi on köyhä ja alkukantainen erakoitunut valtio, ei meillä ole edes kulttuuria ei historiaa ei jalanjälkeä. On vain repaleita ja epämääräisi haamuja sieltä täältä, ja lisäksi lainattua henkisyyttä ja kulttuurin irvikuvan apinointia lähinnä köyhästä USA:sta.

        En koskaan ole viihtynyt Suomessa, olen ikäni täällä ollessani tuntenut olevani ulkopuolinen. Mikäli käyttäydyn normaalisti, sellaisena kuin pohjimmiltani, olen vallattomasti, iloisesti, rennosti, pelleilevästi, temperamenttisesti minua pidetään hulluna tai narkkarina. Eihän kukaan normaali ole Suomessa hymyilevä välitön ja vilpitön myös täysin tuntemattomille. Siksi jotain on vialla sellaisessa joka sitä on ja sen näyttää, vähintäänkin on iskemässä jokaista, ihmistä ja tietysti myös hintti kun hymyilee myös miehille eikä vain murahda jotakin ja paisko ovia nenän edessä kiinni.

        Kyllä te olette heikkoja! runnoneet minusta samanlaisen pelkurin, kylmän kalkkunan. Siksi tukehdun itseeni, räjähdän ja raivoan. Onneksi on tie vapauteen, se tie on toteuttaa itseään keinolla joka ymmärretään ja hyväksytään. TAIDE!

        Joten Solong.

        sayanora sitten vaan.


      • kun ei ole pointtia
        Näkee taas kirjoitti:

        Että kukaan ei ole oikeasti aloittajan lukemaa ymmärtänyt lainkaan. Uskomatonta porukkaa.

        Viittaisin tuolla kirjoituksellani tähän

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000001423&posting=22000000037248453

        kirjoitukseen joka on luultavasti alkup.kirjoittajan tekosia...

        Kaikki eivät varmaan ymmärräkkään kun kaikille ei tapahdu noin.. Osa kirjoittajista voittaa koko ajan. Ei heidän tarvitse tallettaa koko ajan uutta rahaa voittaakseen tai hävitäkseen..

        Ainoa neuvo aloittajalle on että kannattaa joko lopettaa pelaaminen tai sitten opetella alusta lähtien asiat uudelleen...


      • paradoksi...
        kun ei ole pointtia kirjoitti:

        Viittaisin tuolla kirjoituksellani tähän

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000026&conference=4500000000001423&posting=22000000037248453

        kirjoitukseen joka on luultavasti alkup.kirjoittajan tekosia...

        Kaikki eivät varmaan ymmärräkkään kun kaikille ei tapahdu noin.. Osa kirjoittajista voittaa koko ajan. Ei heidän tarvitse tallettaa koko ajan uutta rahaa voittaakseen tai hävitäkseen..

        Ainoa neuvo aloittajalle on että kannattaa joko lopettaa pelaaminen tai sitten opetella alusta lähtien asiat uudelleen...

        Se on hieman huvittavaakin, että aloittaja sitten pyrkii kyseenalaistamaan kirjaoppinsa, vaikka ei tunnu itsekkään sisäistäneen oppeja (siis pokerikirjat) ym.


      • tyhmä maa jos...
        Vielä! kirjoitti:

        Väliäkö sillä enää ymmärtääkö kukaan? ei tässä maailmassa hyvin harva ymmärtää ylipäätään mitään, suurin osa näkee vain sen oman pienen pienen suppean ja ahtaan näkökenttänsä läpi. Näkee juuri sen minkä ovat oppineet, mikä heihin on naputettu ja mitä aina toistettu. Hyvin harva kykenee edes ajattelemaan että ajatella voisi joskus jopa hieman eri lasien kautta. Vaan kun ei raota, ei näe ja kun ei näe ei ymmärrä ja jos ei ymmärrä ei myöskään näe. Me olemme kuin narkkareita, juoppoja ja mielisairaita, yhtä harhaisia ja sokeita.

        Tämä on viimeinen viestin tässä ja muissa ketjuissa, olen kirjoittanut jo riittävästi jokainen on edelleen yhtä tyhmä, myös seuraava sukupolvi. Suomi on köyhä ja alkukantainen erakoitunut valtio, ei meillä ole edes kulttuuria ei historiaa ei jalanjälkeä. On vain repaleita ja epämääräisi haamuja sieltä täältä, ja lisäksi lainattua henkisyyttä ja kulttuurin irvikuvan apinointia lähinnä köyhästä USA:sta.

        En koskaan ole viihtynyt Suomessa, olen ikäni täällä ollessani tuntenut olevani ulkopuolinen. Mikäli käyttäydyn normaalisti, sellaisena kuin pohjimmiltani, olen vallattomasti, iloisesti, rennosti, pelleilevästi, temperamenttisesti minua pidetään hulluna tai narkkarina. Eihän kukaan normaali ole Suomessa hymyilevä välitön ja vilpitön myös täysin tuntemattomille. Siksi jotain on vialla sellaisessa joka sitä on ja sen näyttää, vähintäänkin on iskemässä jokaista, ihmistä ja tietysti myös hintti kun hymyilee myös miehille eikä vain murahda jotakin ja paisko ovia nenän edessä kiinni.

        Kyllä te olette heikkoja! runnoneet minusta samanlaisen pelkurin, kylmän kalkkunan. Siksi tukehdun itseeni, räjähdän ja raivoan. Onneksi on tie vapauteen, se tie on toteuttaa itseään keinolla joka ymmärretään ja hyväksytään. TAIDE!

        Joten Solong.

        Mitenkähän tuo viesti liittyi pokeriin... Aluksi et pystynyt voitolliseen pelaamiseen pokerissa ja nyt keksit ihme selityksiä miksi se ei ole mahdollista vai oletko ihan oikeasti trolli?

        "En ajattele niinkuin muut, enkä ota muiden opetuksista oppia vaan opiskelen kaikki asiat itse".

        Suomi olisi tyhmä maa, jos kaikki tekisivät noin. Onneksi näin ei ole.


    • Pokeriluuseri

      Limiittipeleissä porukka maksaa riverille asti kakkosparilla, että josko se kolmas sieltä tulisi. Siirry no-limiittiin. Itse en enää tallettele omia rahoja, koska en enää usko ohjelmien satunnaisuuteen. Livenä tulee silloin tällöin pelattua, jos on asiaa Helsinkiin. Muuten ei pysty, kun tulee liian kalliiksi. Mut hei, tsemiä sulle!

    • Pokeri81

      käsiä jälkeenpäin? se on tärkeä taito myös pokerissa kehittymiselle. Osaat oppia virheistäsi, niin jäät pakosta oppirahojen jälkeen plussalle. Mutta nöyryyttä ja nöyryyttä peli aluksi vaatii. Olen miettinyt, että olisi ihan kiva ruveta coatchaan jotain pelaajaa ja katsoa saako oppia jaettua :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      165
      6911
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4087
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2065
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1591
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      20
      1564
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe