@suomi24.fi ei toimi!!

Aapuuva!

Miten teillä muilla pelittää suomi24 sähköposti??? Minä en pääse ollenkaan, jumittaa sen jälkeen ku olen laittanu käyttäjätunnuksen ja salasanan....
Ei kiva ku ei pääse postiin... :(

9

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nina

Ihan sama ongelma on mullakin: kun oot laittanu kirjautmisnimen ja salasanan ja siihen tulee se "page not found" tai jokin vastaava sivu niin paina siinä sivulla olevaa sanaa "päivitä". Mulla toimi, mutta ei senkään jälkeen täydellisesti!

• Aapuuva edelleen...

olishan se kiva jos pääsisi edes sille asteelle että pystys jotai päivittää van ku ei lähe oikein mihkää...jotai muka avaa mut TOOOOSI hitaasti...ärsyttävää >:(

• Nina
        Aapuuva edelleen... kirjoitti:

olishan se kiva jos pääsisi edes sille asteelle että pystys jotai päivittää van ku ei lähe oikein mihkää...jotai muka avaa mut TOOOOSI hitaasti...ärsyttävää >:(

Mulla siinä kesti tosi kauan ennen ku pääsin sillen "page not.."-sivulle. Kokeile niin monta kertaa ku ikinä vaan jaksat ja odota kärsivällisesti - sen on pakko jossain vaiheessa mennä sinne seuraavalle sivulle. Sit ku painat "päivitä" niin paina heti seuraavaks nuolta takaisin edelliselle sivulle!

• Minä
        Aapuuva edelleen... kirjoitti:

kone aukeaa erittäin hitaasti enkä pääse edes suomi24 sen sivulle.

• pettynyt myös

Eli ei toimi vaikka kuinka yrittäisi..ajattelinkin jo mitä tämä oma kone reistaa, mutta taitaa olla muualla vika. Ihan samoin jättää mut kirjautumisen asteelle.

• sähköpostista

Eihän ilmaisilta sähköposteilta edes voi vaatia tai edellyttää jotta ne aina toimisivat moitteetta, eli todennäköisesti suomi24 tekee jotain päivitys tms. hommia sähköpostiin ja siksi takkuilee.

Huomenna jo varmaan toimii taas kunnolla. -:)

• Nina

Mutta viimeistään huomenna muillakin! :)

• ei enää Aapuuva!!:)
        Nina kirjoitti:

Mutta viimeistään huomenna muillakin! :)

jälleen yksi voitto ihmiskunnalle!!rupesi toimimaan ku aikansa tappeli....
        ..hätä ei ole tämän näköinen, vaan pieni ja pyöreä... :)
        thanks anyway!

• Anonyymi

Ei toimi kuka voisi jeesata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe