Tämä varmasti on ihan normaalia, mutta todella ärsyttävää.
Ei tarvitse kuin aivan vähän nauraa, niin kyyneleet tulee silmiin ja silmät menee punaiseksi, mitä voisi tehdä ? olla hiljaa vaan ? ...vaikka kuinka naurattaa.
Ei minulla ollut tällasta ongelmaa nuorempana.
Silmät vuotaa kun nauraa.
8
4315
Vastaukset
- tok
Epäilen, että sulla on kuivat silmät. Käy silmälääkärillä niin saat tietää onko kuvumista silmissä. Mitä enempi vuotaa sen kuivemmat ja silloin tarvitaan tippoja.
- Punasilmä
Ooho, niinkö voi olla... Kiitos sulle, täytyypä kävästä sitten silmälääkärillä.;)
- kyynelet silmissä
Mulla on sama juttu eli ihan pienenkin nauramisen jälkeen on vedet silmissä. joskus se on noloa kun nauraa jollekin ihan typerälle jutulle, ja kun muut näkee että yhdellä on vedet silmissä niin alkavat nauraa kahta kauheammin. Noh ei siinä mitään kyllähän maailmaan naurua mahtuu, joten en ole kokenut asiaa varsinaiseksi ongelmaksi. Olen kyllä ihmetellyt mistä se voisi johtua. Tuolla aiemmin kommentoitiin että se liittyy kuiviin silmiin, ja itselläni ainakin on kuivat silmät. Itse asiassa optikko sanoi että harvoin näin kuivia silmiä tulee vastaan kun teki mulle tarkistusta. Joten voipi hyvinkin liittyä tähän.
- Punasilmä
Hyvä kun kerroit, nyt taas tiedän enemmän. ;)
Kyllä se on aika inhottavaa jos silmämeikit menee suttuseksi, kun vettä valuu silmistä ja lisäksi silmät punoittavat, kuin olisi itkenyt.
Vieläkin olen menossa optikolle, en vaan ole vielä kerinnyt.
Kiitos myös sulle. ;)
- Punasilmä
Eilen rupesin käyttämään silmätippoja, mutta vielä ei kerro mitään vaikuttaako. Se on geeliä.
- NauravaNakkii
Minulla on sama juttu, nauran todella helposti joillekkin pienille ja typerillekkin jutuille ja sitten en pysty lopettamaan millään! Myös hymyilen jotenkin tosi helposti, en oikein osaa selittää. Ja vaikka nauraisin ihan vain vähän nii silmät alkaa heti vuotaa ja sen jälkeen on silmät ihan punaiset ja näytän siltä että olisin itkenyt. Itseäni se vähän häiritsee. Mutta en kyllä tiedä voi varmaan johtua että minulla on kuivat silmät? Tai sitten vain mulla on joku nauru ongelma xd
- NauravaNakkii
Juuri tajusin että olen 10 vuotta myöhässä tästä keskustelusta xd
- höröttävähoopo
NauravaNakkii kirjoitti:
Juuri tajusin että olen 10 vuotta myöhässä tästä keskustelusta xd
Silti saa nauraa ja silmät saa vuotaa. Sillä on muuten puhdistava vaikutus, jos kyynelkanavat heittää pesunesteet välillä silmille.
Hoitava juttu. Ei kannata lopettaa nauramista vaikka 10v on saattanut mennä välillä keskusteluun, koska asia on myös nykypäivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3113108Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4623072- 712110
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401600Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051223
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121107K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81075Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1631021