Kertokaa mitkä ovat kauheimpia lukemianne kauhukirjoja?? -Omasta mielestäni American Psyko oli aika paha.
Raain kauhukirja
6
943
Vastaukset
- jalli
...Dean Koontzin "Kaiken keskellä yksin", siis raain n. kymmenestä lukemastani kauhukirjasta
- roger
Nähdäkseni amerikan psyko ei ole kauhukirja. En tätä osaa perustella muuten kuin paljon lukeneen mielipiteenä.
Kauhua ovat semmoiset kirjat joiden on tarkoituskin pelottaa... ja psykon voi nähdä jopa erittäin mustana huumorina.
Mutta. En tiedä kysymykseesi sitten vastausta. Tarkoitat varmaankin ihan raakaa lättäystä, etkä pelottavuutta? H.P. Lovecraft hallitsee tuota pelko-osastoa, mutta raakuus sitten. Richard Matheson? Enpä osaa sanoa. - lacey
michael crichton - pray
dean koontz -intensity. taman pelottavampaa kirjaa en uskalla lukea.- ninpa
Onko kyseinen kirja siis suomen- vai englannin kielinen. Itse olen ihastunut chrichtonin kirjoihin ja kyseiseen opukseen en ole vielä törmännyt.Eli onko käännetty suomeksi?
- lacey
ninpa kirjoitti:
Onko kyseinen kirja siis suomen- vai englannin kielinen. Itse olen ihastunut chrichtonin kirjoihin ja kyseiseen opukseen en ole vielä törmännyt.Eli onko käännetty suomeksi?
luin kirjan englanninkielisena. en tieda onko suomeksi kaannetty. minulle sattui kirjoitusvirhe kirjan nimessa, se on prey. saksankielisena loytyy myos, kirjan nimi on beute.
- Aada
...on minusta aika ewww....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876