Mistähän saisi Oulussa pianonsoiton opetusta 6-vuotialle? Joko kotiin tai vaikka opettajan luokse. Hinta ei saisi olla yli 15e /0,5 h.
Onkohan edes mahdollista enää aloittaa harrastusta kun ei olla muskareissa kuskattu vauvasta asti?
Epätoivoinen soitonopettajan etsijä.
Pianontunnit Oulussa?
4
1908
Vastaukset 4
- aöklsdjaf
Laitapa ilmoitus Oulun konservatorion (Lintulammentie), Oulun ammattikorkeakoulun kulttuurialan yksikön (Kaukovainio) ja yliopiston muisiikkikasvatuslaitoksen ilmoitustauluille, eiköhän sieltä tärppää. Ihan hyvä aika aloittaa soitonopiskelu.
- Nimetön
Hei, oletko jo löytänyt pianonsoiton opettajan? Asun Oulun keskustassa ja voisin antaa pianotunteja. Olen opettanut mm. kansalaisopistossa useamman vuoden ajan ja tulen hyvin toimeen lasten kanssa.
6-vuotias on juuri sopivan ikäinen soittoharrastuksen aloittamiseen. Puoli tuntia on hyvä aika noin nuorelle, sillä keskittyminen alkaa herpaantua, jos aika on pitempi.- ätiliini
olisin myös kiinnostunut saamaan kahdelle lapselle opetusta. miten saisin yhteyden sinuun?
- Nimetön
ätiliini kirjoitti:
olisin myös kiinnostunut saamaan kahdelle lapselle opetusta. miten saisin yhteyden sinuun?
Hei, mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Ollaan yhteyksissä soittotuntien tiimoilta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52935
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16811Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 70648
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2616Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516