KOUVOLALAISILLE NAISILLE!

N22 Hymytyttö

Laittakaa Kouvolalaiset naiset ravintoloita tähän palstalle joissa käytte.Olen Kouvolalainen bi nainen ja haluaisin tutustua kaltaisiini. Missä siis käytte? Missä voin tavata saman henkisiä naisia?!?Toki varmaan kaikkialla mutta laittakaa silti...lähden metsästämään.

22

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami bi

      Brunossa näkyy käyvän lesboja. Vaakunassa myös olen tavannut muutaman.

    • Suski 19,bi

      Sehän näkyy olevan oikea muotivillitys olla bi.Itse olen nähnyt bi-meininkiä jokapuolella.Yökerhot ovat pimeä mukava paikka saada kontakteja.

    • L 30

      Olen lesbo ja käyn: bruno, vanha mestari, mutteri,vaakuna...milloin missäkin.Tule etsimään minut;)Voi kun Kouvolassa olisikin lesbobaari.Perustakaahan joku,taitaisi tarvetta olla.

    • biiii

      ..tulee käytyä jos eksyy Kouvolan tympeään yöelämään:) Yleensä sitä päätyy sinne vaakunaan..
      Onkohan meitä täällä paljonkin?

      • Zena-bi

        Varmasti meitä on paljon.Enemmän kuin uskommekaan...harva uskaltaa tunnustaa...itse käyn rytmikatissa.


    • Bi 26

      RYTMIKATTIIN KAIKKI KOUVOLAN JA LÄHISEUDUN BI-NAISET!

      • bi kotkasta

        Hipsis!

        Missähänpäin Kouvolaa tää Rytmikatti oikein sijaitsee??


    • Musta joutsen

      Tulee käytyä rytmikatissa.En tosin ole sieltä vielä naista saanut itselleni iskettyä mutta kertahan se olisi ensimmäinen. Kivempi olisi lähteä naisen kanssa "jatkoille" kuin miehen. Vaihtelu virkistää.Katselkaa bi-naiset toisianne sillä silmällä rohkeasti!

    • Born to be be

      ...Ja vanhan mestarin kautta mulliganssiin käy tämän bi-naisen tie...

    • vapaa friidu

      Mä käyn rubiinis ja olen bi.

    • N22 Hymytyttö

      Kiitos vastauksista,mutta toivon paljon ja lisää vastauksia missä käytte ja missä voisin tavata naisista pitäviä naisia!!!KIITOS VASTANNEILLE!

    • Wini

      ...Harvemmin käyn baareissa kroonisen rahapulan vuoksi ;), mutta kun lähden, minut saattaa tavata yleensä Rytmikatista, Rivieran "terassilta" (Kesällä kävin siellä ylhäällä paljon), sekä Brunosta ja muista hiljaisemmista Ei-Kenkäbaareista.
      Rubiinia ja itse Rivieraa yleensä välttelen kuin ruttoa.
      Sähköpostia saa laittaa, olisi kiva tutustua samankaltaisiin nuoriin naisiin tältä alueelta, vaikka itse valkealassa asunkin. ;)

      • punapää

        Moikka! Täällä Kouvolalainen bi nainen.Itsekkin viihdyn rivierassa ja rytmikatissa silloin tällöin.Saanko sen verran udella oletko minkä ikäinen ja tumma vai vaalee,ihan nättikin? Jospa joskus kun katseemme kohtaavat hymyillään pitkään...Olisi mukava tavata toinen bi.Itse olen punapää 20 vee.Ja nätiksikin haukuttu.


      • Wini
        punapää kirjoitti:

        Moikka! Täällä Kouvolalainen bi nainen.Itsekkin viihdyn rivierassa ja rytmikatissa silloin tällöin.Saanko sen verran udella oletko minkä ikäinen ja tumma vai vaalee,ihan nättikin? Jospa joskus kun katseemme kohtaavat hymyillään pitkään...Olisi mukava tavata toinen bi.Itse olen punapää 20 vee.Ja nätiksikin haukuttu.

        Iältäni olen 21, eli aikas samanikäsiä ollaan..
        Tukkani on pitkä ja sanotaanko että luovasti värjätty. Nätiksi sanottu on minuakin ;)
        Laitapa viestiä minullepäin, ihan vaikka vain meilailun merkeissä, ystäviä ei ole koskaan liikaa =D


    • Kuorotyttö

      Karaokeraflat eli mutteri & popsis! Tulkaahan lauleleen.

    • BI girl

      BELLITZI,VANHA MESTARI,MUTTERI,MULLIGANS...SIINÄ NELJÄ VIIHTYISÄÄ PAIKKAA.

      • niin se menee

        eli kaikki näyttää käyvän vähän kaikkialla. Mikä olisi se yksi baari jossa kaikki kävisi... menee koko yö kiertäessä noi kaikki paikat läpi ;) Valloitetaan paikka ja toisemme.


      • niin se menee
        niin se menee kirjoitti:

        eli kaikki näyttää käyvän vähän kaikkialla. Mikä olisi se yksi baari jossa kaikki kävisi... menee koko yö kiertäessä noi kaikki paikat läpi ;) Valloitetaan paikka ja toisemme.

        eli kaikki lesbot ja bi:t lauantaina 15.11. vaikka sitten sinne Rytmikattiin. Se ya!


      • redhead
        niin se menee kirjoitti:

        eli kaikki lesbot ja bi:t lauantaina 15.11. vaikka sitten sinne Rytmikattiin. Se ya!

        Hyvä idea.Minä ainakin tulen.


    • Annie 27

      KAIKKI RYMIKATTIIN BI- JA LESBONAISET! MINÄ TULEN AINAKIN! OLEN SINKKU... ANNETAAN PALAA!

      • Leo

        mielenkiinnolla odottelen sen illan kuulumisia, tuliko uusia tuttavuuksia? Itse en päässyt, joten..


    • 3321

      Tulkaa nuolemaan vittujanne vaikka meidän puuliiteriin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe