Eli mulla photoshop jää välillä jumiin kesken kuvan muokkauksen. En pysty painamaan mitään enkä saa sitä suljetuksi. Koneella pystyn tekemään kaikkea muuta, joten ei kone jumita. Mikä on ongelma?
Photoshop jumittaa/ei sulkeudu
3
580
Vastaukset
se, ettet jostain vaikeasti arvattavasta syystä kerro mitään järkevää. Photoshoppia on parikymmentä eri versiota ja vielä Windowsin ja Macin versiot erikseen. Tietokoneita on noin muuten tuhansia erilaisia ja Photarille soveltuvia käyttiksiäkin monta kymmentä.
- aina samat jutut.
Oletan kyseessä olevan ne ainaiset syyt.
-Koneessa aivan liian vähän muistia.
Siis muistikauppaan.
-Skrätsäys C:llä, silläkin liian vähän tilaa.
Siis C-osion suurennus, skrätsin jakaminen useammalle levylle.
-Kone siivoamatta.
Turhat tauhkat pois, uudelleenjärjestys ja eheytys.
-Liikaa fontteja ja plugeja fotarissa.
Turhat pois.
-Käyttäjä sählää liian suurien tiedostojen kanssa ja niitä on auki kasapäin yhtä aikaa.
Käyttäjä on nuubi, oppii jos on oppiakseen.
Noin vinukka, itellä w2k, 8- vuotta vanha kone ja CS2. ollut pystyssä pari vuotta, fotari ei ole kaatunut monestikkaan, kun on muistanut siivoilla. Kyseessä työkone, ei pilluvideoita tai waretettua musaa.
Macissä periaatteessa ihan samat jutut, tosin en muista noita mäkkärin virtuaalimuisti säätöjä, onko sellaisia nykyään? Noh, aikanaan kehuttiin että mäkkäriä ei tahdo saada nurin, olen empiiristen kokeideni myöten aikanani havainnut, että kaatuu se hyväkin mäkki kun tarpeekseeen sählää.
Siksi pidän nykyisestä setistäni, kerkeää tekemään vähemmän virheitä kun kone laskeskelee, samalla pystyy itse miettimään oleellisia asioita... öf, no olkoon sitten vaikka naisia :D - aloittaja
aina samat jutut. kirjoitti:
Oletan kyseessä olevan ne ainaiset syyt.
-Koneessa aivan liian vähän muistia.
Siis muistikauppaan.
-Skrätsäys C:llä, silläkin liian vähän tilaa.
Siis C-osion suurennus, skrätsin jakaminen useammalle levylle.
-Kone siivoamatta.
Turhat tauhkat pois, uudelleenjärjestys ja eheytys.
-Liikaa fontteja ja plugeja fotarissa.
Turhat pois.
-Käyttäjä sählää liian suurien tiedostojen kanssa ja niitä on auki kasapäin yhtä aikaa.
Käyttäjä on nuubi, oppii jos on oppiakseen.
Noin vinukka, itellä w2k, 8- vuotta vanha kone ja CS2. ollut pystyssä pari vuotta, fotari ei ole kaatunut monestikkaan, kun on muistanut siivoilla. Kyseessä työkone, ei pilluvideoita tai waretettua musaa.
Macissä periaatteessa ihan samat jutut, tosin en muista noita mäkkärin virtuaalimuisti säätöjä, onko sellaisia nykyään? Noh, aikanaan kehuttiin että mäkkäriä ei tahdo saada nurin, olen empiiristen kokeideni myöten aikanani havainnut, että kaatuu se hyväkin mäkki kun tarpeekseeen sählää.
Siksi pidän nykyisestä setistäni, kerkeää tekemään vähemmän virheitä kun kone laskeskelee, samalla pystyy itse miettimään oleellisia asioita... öf, no olkoon sitten vaikka naisia :Döh.. Kiva. Kiitos.. o.O Vähän jäi mietityttämään tuo toinen kommentti.. Noh, kyllä minä varmaankin tästä itsekkin selviän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859