moi!

brunetti28

ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

      lippu varattu madetoja saliin!

      • brunetti28

        niin sitä pitää saitko eturiviin?


      • konsertti
        brunetti28 kirjoitti:

        niin sitä pitää saitko eturiviin?

        Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.


    • porukalla

      Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
      Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
      Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??

      • ent.kävijä

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!


      • ole oikeaa
        ent.kävijä kirjoitti:

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....


      • Tuskinpa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!


      • liljankukka kainulaiska
        Tuskinpa kirjoitti:

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!

        älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..


      • ei se vastaa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...


      • montako
        ei se vastaa kirjoitti:

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...

        kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....


    • menossa

      mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.

      • konserttikiertueelle

        Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.


    • tuleeko jari

      menen sinne!

      • vaan missään

        nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe