ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?
moi!
14
943
Vastaukset
- kyllä on
lippu varattu madetoja saliin!
- brunetti28
niin sitä pitää saitko eturiviin?
- konsertti
brunetti28 kirjoitti:
niin sitä pitää saitko eturiviin?
Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.
- porukalla
Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??- ent.kävijä
kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!
- ole oikeaa
ent.kävijä kirjoitti:
kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!
tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle.... - Tuskinpa
ole oikeaa kirjoitti:
tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!
- liljankukka kainulaiska
Tuskinpa kirjoitti:
sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!
älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..
- ei se vastaa
ole oikeaa kirjoitti:
tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...
- montako
ei se vastaa kirjoitti:
57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...
kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....
- menossa
mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.
- konserttikiertueelle
Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.
- tuleeko jari
menen sinne!
- vaan missään
nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381840
- 50818
- 69786
- 108750
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35651Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15579- 59492
Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144485