moi!

brunetti28

ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

      lippu varattu madetoja saliin!

      • brunetti28

        niin sitä pitää saitko eturiviin?


      • konsertti
        brunetti28 kirjoitti:

        niin sitä pitää saitko eturiviin?

        Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.


    • porukalla

      Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
      Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
      Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??

      • ent.kävijä

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!


      • ole oikeaa
        ent.kävijä kirjoitti:

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....


      • Tuskinpa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!


      • liljankukka kainulaiska
        Tuskinpa kirjoitti:

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!

        älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..


      • ei se vastaa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...


      • montako
        ei se vastaa kirjoitti:

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...

        kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....


    • menossa

      mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.

      • konserttikiertueelle

        Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.


    • tuleeko jari

      menen sinne!

      • vaan missään

        nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe