moi!

brunetti28

ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

      lippu varattu madetoja saliin!

      • brunetti28

        niin sitä pitää saitko eturiviin?


      • konsertti
        brunetti28 kirjoitti:

        niin sitä pitää saitko eturiviin?

        Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.


    • porukalla

      Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
      Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
      Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??

      • ent.kävijä

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!


      • ole oikeaa
        ent.kävijä kirjoitti:

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....


      • Tuskinpa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!


      • liljankukka kainulaiska
        Tuskinpa kirjoitti:

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!

        älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..


      • ei se vastaa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...


      • montako
        ei se vastaa kirjoitti:

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...

        kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....


    • menossa

      mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.

      • konserttikiertueelle

        Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.


    • tuleeko jari

      menen sinne!

      • vaan missään

        nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe