moi!

brunetti28

ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

      lippu varattu madetoja saliin!

      • brunetti28

        niin sitä pitää saitko eturiviin?


      • konsertti
        brunetti28 kirjoitti:

        niin sitä pitää saitko eturiviin?

        Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.


    • porukalla

      Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
      Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
      Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??

      • ent.kävijä

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!


      • ole oikeaa
        ent.kävijä kirjoitti:

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....


      • Tuskinpa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!


      • liljankukka kainulaiska
        Tuskinpa kirjoitti:

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!

        älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..


      • ei se vastaa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...


      • montako
        ei se vastaa kirjoitti:

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...

        kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....


    • menossa

      mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.

      • konserttikiertueelle

        Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.


    • tuleeko jari

      menen sinne!

      • vaan missään

        nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe