moi!

brunetti28

ketkä on menossa 28.10 katsomaan siltsua madetojan saliin latino konserttia?

14

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

      lippu varattu madetoja saliin!

      • brunetti28

        niin sitä pitää saitko eturiviin?


      • konsertti
        brunetti28 kirjoitti:

        niin sitä pitää saitko eturiviin?

        Kyllä, vaikka netti möi 6 riviä jo heti aamusta.


    • porukalla

      Madetojalle, ja eturivissä istutaan, makso mitä makso..........
      Onks kellään tietoo, kauanko se konsertti kestää, ja onko siinä väliaikaa??
      Olis hyvä tietää etukäteen, että tietäis kuski tulla hakeen??

      • ent.kävijä

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!


      • ole oikeaa
        ent.kävijä kirjoitti:

        kestää 2h, yleensä ,vajaa tunnin jälkeen 15-20 minsan "kaffitauko" eli sellaiset 2*45 settiä. Aika lyhyt. Tosin en enää käy. 33 euroo on aika paljon noin vähästä ajasta!

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....


      • Tuskinpa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!


      • liljankukka kainulaiska
        Tuskinpa kirjoitti:

        sitä Liljakaan vielä tietää mikä on konsertin tarkka kesto,eikö se Jari vasta kappaleita konserttiin suunnittele joten siltä osin on asia auki.Kyllä ne muut konsertit on kestänyt noin kaksi tuntia. Riippuu myös Jarista miten innostuu hulluttelemaan ja Oulussa aika usein innostuu!

        älähän puppuu puhu, kyllä lilja ja nina tietää, konsertit aina 2x45 min...tosin osaa staran elkeet...paras paikka paras yleisö...bisnes is bisness..


      • ei se vastaa
        ole oikeaa kirjoitti:

        tietoa. Noi" yleensä" vastaukset ei nyt tyydytä,
        tarvitsisin faktaa. Täytynee heittää meiliä Kainulaiselle....

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...


      • montako
        ei se vastaa kirjoitti:

        57 konserttisali kokeneena 2h ja olet ulkona...

        kertaa olet nähnyt jarin konsertit?? Höpö höpö, kukaan teistä ei osaa vastata edes simppeliin kysymykseen. 57 kertaa, no jestas....


    • menossa

      mutta Juha Tapion 10-vuotis juhlakonserttia kyllä 3.11.

      • konserttikiertueelle

        Jari, no ei todellakaan. Päivämäärä oli muuten väärä, 1.11. on siis tuo Juhan konsertti.


    • tuleeko jari

      menen sinne!

      • vaan missään

        nimessä mene sinne, voit olla ihan alone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe