Lieriösoluatypia

*Sini*

Tälläinen tulos papa-kokeessa, papaluokka 2. Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta,kuulisin mieluusti kuinka teille on asian suhteen käynyt.Uusinta papa olisi näillä näkymin kolmen kuukauden päästä.

5

2849

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lieriösoluatypia

Minulla oli myös keväällä ja olen yrittänyt etsiä tietoa enemmän aiheesta. Onko muilla kokemuksia papaluokan muutoksista,onko kakkonen paha?

• Nimetön

Kakkonen ei ole paha, mutta seurattava. Jos tulee kolme 2-luokan tulosta perättäin, niin sitten yleensä tehdään kolposkopia eli emättimen tähystys.

• AIS:ko?

Mulla oli kans papa 2 ja puolen vuoden kontrollissa 3, pääsin pian Keskuriin tarkempiin tutkimuksiin ja Loop hoitokin tehtiin, mutta kohdun poistoon olen menossa piakkoin. Aluksi gyneni sanoi, että ko. muutokset voivat johtua hormonaalisista syistä ja mennä ohi. Toivottavasti sinullakin. Itselläni ei käynyt niin hyvä tuuri, nyt on kai syövän esiastetta ja siksi päädyttiin kohdun poistoon, koska lapsia en enää tee.

• Sulotar10

En osaa sanoa. Päädyin tänne, kun etsin tietoa lieriösoluatypiasta.

Mulla oli valtavan runsasta verivuotoa ja valtavaa alavatsakipua, myös pitkiä veriklimppejä. Menin päivystykseen 16.7. Silloinen lääkäri laittoi lähetteen Kätilöopistolle, jossa kävin 18.8. Otettiin papa ja kohdusta näytteitä. Tänään sain kirjeen, jossa todettiin papassa ACG-NOS (lieriösoluatypia). Joudun 19.9 kolposkopiaan. Papasta ei kerrottu, minkäasteinen se on. Tällä mennään.

• Helena17

Olisi kiva tietää löytyikö kolposkopiasta mitään? Minulla ollut myös papa Acg-nos. Kolposkopia 6 kk:n päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1390
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1269
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1076
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1048
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      775
    6. 65
      744
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      727
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      708
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      671
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      627
    Aihe