Tälläinen tulos papa-kokeessa, papaluokka 2. Onko jollain kokemusta vastaavanlaisesta,kuulisin mieluusti kuinka teille on asian suhteen käynyt.Uusinta papa olisi näillä näkymin kolmen kuukauden päästä.
Lieriösoluatypia
5
2774
Vastaukset
- lieriösoluatypia
Minulla oli myös keväällä ja olen yrittänyt etsiä tietoa enemmän aiheesta. Onko muilla kokemuksia papaluokan muutoksista,onko kakkonen paha?
- Nimetön
Kakkonen ei ole paha, mutta seurattava. Jos tulee kolme 2-luokan tulosta perättäin, niin sitten yleensä tehdään kolposkopia eli emättimen tähystys.
- AIS:ko?
Mulla oli kans papa 2 ja puolen vuoden kontrollissa 3, pääsin pian Keskuriin tarkempiin tutkimuksiin ja Loop hoitokin tehtiin, mutta kohdun poistoon olen menossa piakkoin. Aluksi gyneni sanoi, että ko. muutokset voivat johtua hormonaalisista syistä ja mennä ohi. Toivottavasti sinullakin. Itselläni ei käynyt niin hyvä tuuri, nyt on kai syövän esiastetta ja siksi päädyttiin kohdun poistoon, koska lapsia en enää tee.
- Sulotar10
En osaa sanoa. Päädyin tänne, kun etsin tietoa lieriösoluatypiasta.
Mulla oli valtavan runsasta verivuotoa ja valtavaa alavatsakipua, myös pitkiä veriklimppejä. Menin päivystykseen 16.7. Silloinen lääkäri laittoi lähetteen Kätilöopistolle, jossa kävin 18.8. Otettiin papa ja kohdusta näytteitä. Tänään sain kirjeen, jossa todettiin papassa ACG-NOS (lieriösoluatypia). Joudun 19.9 kolposkopiaan. Papasta ei kerrottu, minkäasteinen se on. Tällä mennään.- Helena17
Olisi kiva tietää löytyikö kolposkopiasta mitään? Minulla ollut myös papa Acg-nos. Kolposkopia 6 kk:n päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262