Kohtutulehduksen oireet!!!???

minä06/08

Moikka!Kertokaa kokemuksia kohtutulehduksesta,tunnistaako oireet ja miten se todetaan?verikokeilla??
Itselläni sektiosta tulee tiistaina 3vko ja vuoto on ollut vähäistä,mutta eilisestä asti on alkanut taas runsas vuotaminen ja välillä alapäässä tuntuu vihlontaa,vihloo myös kun istuu tuolille ..
Kiitos kaikille vastauksista!

2

2481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..oli

Hei! Minulla tulehtui kohtu 2 viikkoa synnytyksen jälkeen (alateitse).Olo tuli kamalaksi, alavatsaa vihlo ensin lievemmin joka yltyi lopuksi niin etten pystynyt seistä kunnolla. Liikkuessa sattui myös aika lailla.Alavatsaa kun palpoi (paineli) sattui selkeästi juuri kohdun kohdalta.Verinäytteitäkin muistaakseni otettiin.Muistaakseni taisi kuumettakin olla.Nyt tyttö on 6,5kk joten muisti hieman pätkii. Lääkäriltä sain kahta eri antibioottia.Mikäli noita oireita on tai epäilee, kannattaa mennä lääkäriin.

• ----------

useimmiten nousee kova kuume ja kipu kohdun kohdalla saattaa olla todella voimakasta. Kuume on tosiaan se yleisin oire. Sulla kyllä kuulostaa oireet aikalailla normaalilta sektion jälkeen. Mut kans sektioitiin ja jälkivuoto kesti noin 6 vkoa. Välillä vuoto melkein lakkasi ja sitten yhtäkkiä tuli kauheina holahduksina ja hyytyminä, ja väri vaihteli koko sen kuuden viikon ajan. ja kohdussa ja haavan kohdalla oli kans ihme tuntemuksia, ja jossain vaiheessa alkoi uudestaan särkemään kun esim aivasteli, mutta sekin meni ohi. Tuo alapään vihlonta ei kuulosta tulehduksen oireelta ellei sitten virtsatientulehdukselta, sinuthan katetroitiin, niin saattaa olla sellainenkin... Itselleni iski jo raskausaikana virtsis ja tuo istumisvihlonta kuulostaa siksi tutulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53