kokemuksia liikuntaleikkikoulusta?

kokemuksia?

Onko kenelläkään kokemuksia alle kouluikäisten liikuntaleikkikoulusta?

Mitä tehdään, onko vanhemmat mukana jne..

Ainenkin hinta meilläpäin on aika korkea, mutta mitä se pitää sisällään?

3

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkk

      Meillä esikoinen oli aikoinaan kesän ajan liikkarissa eli oli vähän erilainen homma, kun oli 2x viikossa ja kotitehtävät olivat vähän erilaisia, mutta tunnen systeemin ja pidin siitä niin, että meidän kuopus (3v) on nyt tänä syksynä aloittamassa myös liikkarin.

      Sehän on kerran viikossa, ja joka neljäs kerta on sellainen, että oma vanhempi pitää olla mukana. Joka kerta saa tehtävän (esim. kokeile hypätä keinusta maahan tai hyppää kiven yli - tälläsiä simppeleitä) ja se tehtävä "pitää" tehdä aina seuraavalle kerralla kotona - vähän niinkuin kotiläksy.

      Kaikki ohjaajat ovat koulutettuja, erikseen järjestetään Nuoren Suomen taholta liikuntaleikkikouluohjaajakursseja. Nuori Suomi on myös määritellyt liikkarin sisällön eli sen tulisi olla ympäri Suomen samanlainen, samalla kaavalla toteutettu.

      Kannattaa ehdottomasti mennä kokeilemaan! :)

      Ps. Nuoren Suomen sivuilta saat lisäinfoa.

    • Lotus

      Meillä poika kävi ennen koulun alkua 2 vuotta nuori Suomi-liikkaria ja 1 vuoden yksityisen pitämää liikaria...
      Nuori Suomen liikkarista yhtä positiivista kerrottavaa kuin edellinenkin kommentoija, on hintansa väärti. Yksityinen oli puolta edullisempi, mutta taso paljon alhaisempi. Muutama vuosi sitten Nuori Suomi maksoi 50e/lukukausi, mutta tulette aikain saatossa huomaamaan, että se on kaiken kaikkiaan vielä melko edullinen harrastus verrattuna siihen kun ikää tulee lisää:-)

    • Lappeenranta

      Kyllähän liikkareita on moneksi, ja sitä saa mitä tilaa. Puuhastella voi pikkurahalla, mutta sitten jos haluaa kunnolla oppia liikunnasta niin kannattaa valita pätevä toimija. Ollaan täällä tykästytty monestakin syystä hoplopin touhuihin, siellä on liikuntaa kunnolla ja nyt mahdollisuus harrastaa myös ryhmässä. Pikku sisko saa seurata perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe