Miten varmistan, että muut kerrostalon asukkaat eivät pääse nauttimaan laajakaistastani?
Kiitos avusta :)
Muut käyttävät
6
1087
Vastaukset
- tama perusjuttu
-Älä milloinkaan päästä muita asuntoosi
-Pidä yhteytesi langallisena, älä käytä langatonta nettiä
-asennuta varmuuslukko- mikä se on?
Miten saan varmuuslukon? Pystynkö näkemään koneeltani jos nettiäni käyttää myös joku toinen?
- olla totta että
mikä se on? kirjoitti:
Miten saan varmuuslukon? Pystynkö näkemään koneeltani jos nettiäni käyttää myös joku toinen?
löytyy niin tynnyrissä kasvanut henkilö ettei
ole kenenkään ulko-ovessa koskaan nähnyt
varmuuslukkoa?
- paljoa haitanne
minulla yksi naapurin nörtti on koko ajan käyttämässä minun omaa yhteyttä. Vaan ei ole vielä minua haitannut, kun en ole mustasukkaista luonnetta.
- DigiJussi
Pahimmillaan tunkeutuja voi tehdä
1) rikoksen, tukiasemasi takavarikoidaan rikoksentekovälineenä (tai modeemi)
2) supo rekisteröi sinut liittymän omistajana
seurantaan tai liittää sinut profiilina rikosrenkaaseen.
3) naapurisi on seksisaittisurffaaja ja liittymäsi on seurannassa
4) liittymäsi on rikollisessa yhteydessä ja asuntoosi tehdään kotietsintä.
5) operaattori sulkee nettisi verkosta rikollisen tai siveettömän ja haitallisen toiminnan vuoksi joko palvelusta tai yhteytesi tarjoajalta käsin vaikka teon suorittaisi kolmas osapuoli.
EN SIIS ANTAISI IHAN KENEN VAAN KÄYTTÄÄ LANGATONTA YHTEYTTÄNI.
- tavallinen niin loppuu neti...
toisilta.tai sitten ota selvää miten luodaan turvallinen eli salattu wlan verkko kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446