Miten olette ratkaisseet ruuhkaisat tiet ja risteykset? Yksisuuntaisillako? Miten olette sijoittaneet yksisuuntaiset tiet?
Mulla on kaupungissa asukkaita jotain 150 000 ja risteykset ovat totaalisen ruuhkaisia sekä useat tienpätkät :( En viitsisi jokaista tietä vetää valtatieksi kun sitten menee tontit kokonaan uusiksi :(
SC4 Ruuhkaongelmia
3
204
Vastaukset
- Tuskastunut pelaaja
Olis vielä sit vesiongelmaiakin eli jo nyt mulla on 4kpl vedenpuhdistamoja :( Jos kaupunki vielä tuosta kasvaa niin kuinka helevatun monta puhdistamoa vielä pitää laittaa vai onko olemassa jonkin muu ratkaisu?!
Kaatopaikkojen kans on myös ongelmia. Simit valittavat jätteistä vaikka kaatopaikkaa on tyhjillään 3x3 kokoinen maaläntti :/
Mitä energiantuotantoa kannattaa käyttää kun kaupunki on näin iso? Öljy- ja hiilivoimalat saastuttavat niiiiin paljon että rakennukset siinä lähistöllä mustuvat :(- minä teen näin...
ihan ensimmäisenä nostan saastuttavien ja joskus myös tehdaiden veron 20%:iin. Tällöin vedenpuhdistamoitakaan ei paljoa tarvita. Vedenpuhdistamo pitää siis laittaa saastuttavan kohteen (kuten voimala tai pelto) viereen.
Roskat olen ulkoistanut naapurikaupungin ongelmaksi. 3*3 läntti ei riitä mihinkään. Katso ettei kaatopaikan päällä ole "ei tieyhteyttä" kuvaketta. Jos on niin laita yksi tienpala kaatopaikka-alueen sisään. Ympöröi kaatopaikka teillä.
Käytän energiantuotantoon fuusio ja ydinvoimaa. Tuotan sitä niin paljon että siitä riittää naapureillekin. - vielä-
minä teen näin... kirjoitti:
ihan ensimmäisenä nostan saastuttavien ja joskus myös tehdaiden veron 20%:iin. Tällöin vedenpuhdistamoitakaan ei paljoa tarvita. Vedenpuhdistamo pitää siis laittaa saastuttavan kohteen (kuten voimala tai pelto) viereen.
Roskat olen ulkoistanut naapurikaupungin ongelmaksi. 3*3 läntti ei riitä mihinkään. Katso ettei kaatopaikan päällä ole "ei tieyhteyttä" kuvaketta. Jos on niin laita yksi tienpala kaatopaikka-alueen sisään. Ympöröi kaatopaikka teillä.
Käytän energiantuotantoon fuusio ja ydinvoimaa. Tuotan sitä niin paljon että siitä riittää naapureillekin.en ole keksinyt kovin tehokasta ratkaisua. Joukkoliikenne tietysti ja pysäkit vilkkaiden pätkien läheisyyteen. Tietulleja ja parkkitaloja myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262