*
nyt
kun asiaa mietin
ihmettelen
miksi tie vei kohti
eikä poispäin
Sinun varjosi olisi vain hipaissut minua
olisimme ohittaneet toisemme
kuin kuin kuu auringon
koskaan kohtaamatta
vaan
ei se mennyt niin
jäin kiinni heti
liimauduin Sinuun
kaipuunkyynelin
ja sydämeeni jäi asumaan
pumpulinpehmeä
rakkaus
Muutos käsikirjoitukseen
14
461
Vastaukset
- lindalinda1
palikat on sekaisin.
Mutta Sinun runosi, siinä on kaikki paikallaan.
Sellaista sielukkuutta ja satuttavuutta, että lu-
kija voi kokea tunnelmat joissa se on
kirjoitettu.
' liimauduin Sinuun
kaipuunkyyneliin ' * huokauksia *Aamunhetkinä mietiskelty runo..
mutta totta kuin syksyn saapuminen.
Emäntää kiittää
Madam Marin,,, pyykkivuoren valtiatar:)
- peres
Olet tehnyt hienon runon
minä tuijotan sitä
ja ihailen ...Ne käsikirjoitukset jostain kumman syystä muuttuu...
Jokainen päättää itse miten=)
Kiitos Marin taas lukuelämyksestä=)Pääkässärinkirjoittajalla on ihmeellinen huumorin taju;),sinä taas oot kirjoittanut kauniin runon..
TarkkisKiitän sinua ystis,, valitset aina mieltä hivelevät sanat:))
Vaikka asutkin maailmanäärissä, voisin silti
halata Sinua.
Marin
- kaaru
pakittaa täältä pois
uudistus lennätti jo
minut äsken ulos:)
päätin kuitenkin vielä
Sinut tänään kohdata
en halunnut vain sipaisua
halusin Sinut
kaipuun jätit
ja ehkä jo huomen
tuo tullessan
Sinut polulleni
pidin..pidinSillä välin, kun en tiedä kuka polkua vaeltaa..
potkin pois tielle tippuneita käpyjä:))
Kaaru, tunnet tuntoni, kiitos myötäelämisestäsi:)
- Minänoita
Waude mikä runo!
Uskon tiettyyn taikaan ja nyt sitten uskoin sinuakin.
Terkkuja kiitosten kera timpurinoitsukalle
lähettää purkajanoituli:))
- runo64-1
...meille valmiin käsikirjoituksen
toimittaa ja eikä odota meidän hyväksyntää
vaan tekee miten parhaaksi näkee.
kohtalo törmäytti ja syntyi
rakkaus,
ei enempää
ja eikä vähempää.
koskettavan kaunis,
riipaisevan herkkä runo sinulta
hyvä mestari marin!!!Kiitos ihanasta tulkinnastasi:)
Koirat haukkuu ja vankkurit jatkavat erämaan halki
kohti epävarmaa tulevaisuutta.
Vaan niinhän se on kaikilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522