Minne kannattaisi lähteä elo-syyskuun vaihteessa kolmeksi vuorokaudeksi? Toiveena olisi romanttinen, rauhallinen ja rentouttava kohde EDULLINEN. Voi olla myös kaupunki, mutta ei mikään kiireinen metropoli. Kaipaamme lepoa ja rauhaa.
Viikonloppumatkalle edullisesti
lomalle halajava
2
858
Vastaukset
- Jukku Juu
Ryanairilla pääsee halvalla ja lentokenttä on ratikkamatkan päässä keskustasta. Ota hotelli kauempana keskustasta, niin tulee sekin halvaksi. Julkinen liikenne on hyvä ja päivälippu edullinen.
Kaupunki on kompakti. Keskustassa kaunis, pieni vanha kaupunki tunnelmallisine pikkuravintoloineen. Paras kaupunki ainakin Ryanairin valikoimassa! Itse varasin pitkän viikonlopun lennot Vilnaan, Supersaverin kautta Finnairin lennot 148€. Edullinen majoitus keskellä vanhaakaupunkia löytyi netistä. En ole ennen käynyt, joten kokemuksia vasta tulossa. Odotan innolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683