Erilaisissa tilanteissa luonnollinen, tyylikäs, tarvittaessa sopeutuva ja joustava, mutta kuitenkin särmikäs ja persoonallinen, iloinen, moninaisista asioista kiinnostunut tai ainakin niistä keskusteleva seuralainen olisi tarpeen.
Siis edustustilaisuuksissa, joita voi olla "laidasta laitaan". Suurempia ja hienompia tai sitten pieniä ja yksikertaisempia. Puiseviakin, mutta joista voi kehittyä kuitenkin mukava ja mieleenpainuva kokemus jos osallistujat ovat oikean henkisiä ja osaavat siitä tehdä itse nautittavan.
Oletteko tällaisia ihmisiä tavanneet ? Tai pitäisikö olla useampia seuralaisia, joista valita tilanteen mukaan!
Edustusta
8
505
Vastaukset
- lovviisa
mie vilautan persheen
jos alkavat vittuilha- ?
sannako se siellä?
- -Nainen-
Minä olen kuvailemasi henkilö. Valitettavasti ystäväpiirissäni ei ole ketään joka tarvitsisi avecia minkäänlaisiin tilaisuuksiin. Sääli.
- Waltsu
Sopivan tilaisuuden tullen on mukava laajentaa tuttavapiiriään..ja jos noin on kuin kerroit niin se ei varmaankaan ole Sinulle vaikeaa.
- heta
kuulostaa kovin mielenkiintoiselta...olisikin ihan hienoa olla jotai tuollaisy´ta...ehkä kaikista löytyy tukin puoli..
- Waltsu
..puoli. Joo-o..
Kaikista ei löydy sellaista "nautitaan ja tehdään tästä tilanteesta ja hetkestä mahdollisimman mukava"- henkeä. Helppoa on kyllästyä ja väsähtää, livistää tai tulla pahalle tuulelle ja kärttyisäksi jos kaikki ei suju omien kuvitelmien mukaan tai paikalla olevat ihmiset ei nyt olisi just täydellisesti samanhenkisiä.
Löytyykö sinusta "puristusta" kääntää fiiliksesi positiiviseksi tarvittaessa?
- auringonsäde
Kaikki ei todellakaan pysty tohon. Mutta minä kuitenkin olen sellainen joka pystyy niin pakkohan tohon on muidenkin pystyä;)
- Waltsu
Ja voitko tehdä sen vielä niin, että ei aiheudu turhia typeriä "paineita"? "Noin vaan kun se sattuu olemaan aivan mukavaa.."
Luulenpa, että ei se joka "tytöltä" tai "pojalta" luonnistu. Jos Sinä pystyt niin kaipa siihen muutkin pystyy ....mitäs se oikein tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731