Rakentavaa..

Minänoita

parisuhde kuin
luonnottoman
kuparin värinen
taivas jossa pilviä
saumoistaan repeileviä

ennen ukkosmyrskyä

virtaavia tunteita
läpikulkumatkalla
helppoja kuvailla
mutta niin kovin
vaikea samaistua

turtumatta

16

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peres

      Lämmin hymy Sinulle
      Olen kulkenut
      kerran tai pari läpi tuon ukkosmyrskykin
      Mutta tuo viimeinen sana
      et Sinä turru turru
      Sinä koet kokemuksen
      Rakastaa tai .....

      • Minänoita

        Otan hymysi vastaan
        suurella kiitollisuudella!

        Ja niin elämähän on
        kokemuksia pullollaan...


    • ...Rakentavaa on myös ne ukkosmyrskyt=)...
      Hyvä oli runosi kiitos Noita =)

      • Minänoita

        Minä kiitän sinua
        suuresti sanoistasi ja
        olen erittäin iloinen
        vierailustasi = )


    • Juuh:) ja se pitää pakottaa muotoonsa pajavasaralla..kyl kumisee ;)) Hyvin muotoiltu noitsu:D
      Tarkkis

      • Minänoita

        ja siunattu pajavasara,
        kyllä sinä oot varsinainen
        velikulta!Ja täältä satelee
        kauniisti muotoiltuja kiitoksia
        sinnepäin..

        Eilen synnytin tämän runopahasen
        kun työpaikan parvekkeella
        ukkosmyräkkää katselin..


    • lindalinda1

      hiivatinmoinen runo Siulta, huh !

      Ei kai se myrsky vaa oo siellä sytämmessä ?

      • Minänoita

        Ukkosmyrskystä alkunsa
        sai tämä runonen viime
        yönä..juu ja se sytänmyrskykii
        vois olla tervetullutta
        vaihteluu..

        Sinua kiitoksin
        lähestyypi noita!


    • runo64-1

      ...parisuhde on suuri suodatin
      että kaikki hyvä
      ja kaikki paha pääsee rakkautta
      hämmentämään.
      jotenkin pinnan alla suuret
      tunteet pyörivät sinussa
      ja oletko isojen kysymysten edessä?
      nyt oli erilainen,perinteisestä
      poikkeava runo sinulta mutta kuten aina
      hyvä siis hyvä sienoita!!!

      • Minänoita

        Mie näitä poikkeavia
        runoja nyt oon tässä
        välillä rustaillut,
        katsotaan nyt kauanko
        niihin riittää inspis = )
        (on mulla muutama lapin runo
        pöytälaatikossa :)

        Sinua kiitän!


    • kaaru

      hmmm...ihmissuhteista ehkä
      vaikein, kaksi vierasta
      saman katon alla

      toinen haluaa hellyyttä
      toinen kysyy, joko ruoka valmis
      ja ehkä lapsetkin vaativat osansa

      oiskos ukkosjohdatin
      mitään ennen myrskyä

      jyrisee, salamoi
      taivas itkee
      ja sitten hiljaisuus

      muutoksia tähän?

      • Minänoita

        Kaippa se on sitä
        arkirakkautta,sanotaan..

        Ja ilmahan yleensä
        kylmenee ukkosmyrskyn jälkeen..

        Sinulle terveisii yöduunista
        ja kiitoksen jaloja sanoja!


    • mimsu

      ..osuvaa tekstiä, pidin ja paljon!

      • Minänoita

        Ja minä pidin ilahduttavasta
        vierailustasi :)

        Kiitos sinulle!


    • Sinun kanssasi olen samalla aaltopituudella,,
      räiskis, ja poksis jä vähän ukkosta,
      niin elämässä kuin runossakin.

      Paitsi, kun rakennat, elä lyö vasaralla sormeen,
      siitä tulee pipi..:))
      Ja runosta piti sanomani, että pilikut olivat nyt just, eikä melekein!



      T: hotaunt(suomennos = viileä noitanainen:))

      • Minänoita

        pää täynnä mulla :)
        palovammoja lieskoista!

        Sinulle kiitoksia
        ystäväiseni kuumamatami!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe