kertokaas joku mikä olisi nyt sellanen juttu joka kiinnostaa noita 9 vuotiaita..vaikka joku mikä on nyt suosiossa? :)
Vastaukset 5
- sama ikä
Meidän pojalla oli viikonloppuna 9 v synttärit aikuisille. Isovanhemmilta poika sai rahaa. Säästää rahaa ja ostaa myöhemmin jotain kivaa. Mutta meidän poika ainakin tykkää kaikesta Simpsoniin liittyvästä. Sai Simpson kirjan ja dvd-boxin. Tykkää myös Duudsoneista. Sai koulutarvikkeita Duudson-kuvioilla. Poika kotosalla leikkii vielä "örkeillä" eli spidermaneilla, turtleseilla, star wars-hahmoilla ja itse koottavilla lego-ukoilla. Toivottavasti näistä on jotain vinkkiä.
- Harrastaja..
Diabolo on suosittu kapistus monen koululaisen keskuudessa.
Sitä voi pyöritella koulussa välituntisin ja kotona vapaa-aikana, joko kavereiden kanssa tai yksin. - 9 vuotiaalle
konekivääri ja sinko olis kans sopivia
- ODD YUMI FANI
CODE LYOKOSTA!!!!!oLEN ITSE 11V JA RAKASTAN CODE LYOKOA.OON SEN SUUUUUUUURIFANI!!!!!
- muse96
tuohon edelliseen viestiin: Mitä järkee kommentoida kaksi vuotta vanhaan keskusteluun. Pitäis olla päässä järkeä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561