Lehtitilaukset

Tosi monitahoinen juttu. Lehtien myyntifirmat soittavat jokaiselle jonka puhelinnumero vain on tiedossa.
Kuinkas minulle kävikään. Sanoin lankapuhelimen irti ja kännykkääni ei ole tullut soiton soittoa kun en sitä ilmoita tilalusten yhetydessä.

Talvikaudeksi on kiva saada jotain luettavaa joka pitää ajan hengessä mukana, siis muodissa, monissa yhteiskunnallisissa asioissa. Olen kyllästynyt ET-lehteen ja Kotilieteen jotka voi lukea kirjastossakin,ovat nopealukuisia, asiaa niissä on aika vähän.

Heitin arpaa Eeva vai Kodin Kuvalehti, päädyin viimemainittuun. Saa nähdä kuinka käy, viihdynkö lehden parissa, 29€/7kk ei ole päätä huimaava hinta.

23

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanni

Kyllästyminen vaivasi minuakin pitkien tilausjaksojen aikana. Päädyin pätkiin ja neljään eri lehteen.
      Se ei onnistu ilman tarkkaa kirjanpitoa jaksojen pituudesta, hinnasta, laskun maksusta. Kukin asia on aina merkattava muistiin.
      Puhelin kyllä pärrää, mutta päättäväinen "kiitos ei" peräkkäin muutaman kerran ja sillä siisti.
      Vielä syntymäpitäjäni lehteä tilaan kesäajan pätkänä. Toimelias syksyaika jää tyhjäksi lehdenlukuhommista. Työrauha olla pitää.
      Kirjasto olisi vierellä. Toistaiseksi on ollut mukava kierrättää lehtiä miniälle ja mökkinaapurille.

• Anonyymi

Kaikki lehdethän pystyy lukemaan netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki lehdethän pystyy lukemaan netistä

Ei ihan kaikkia, ei jokam sivua.

• paikkakunnalla asuu saman niminen kaveri, jolle on tullut aikoinaan vaikka mitä lehtiä.
      Hänkin kyllästyi soittoihin ja vaihtoi numeroa.
      Sitten alkoi minun numeroni soida.
      Aluksi annoin lehtimyyjien selitellä, mitä kaikkia lehtiä minulle oli tullut ja miten edullisesti saisin jatkotilauksia.
      No, kaikkeen kyllästyy ja niinpä kerron nyt heti alkuun, etten ole se henkilö, kenelle he soittavat ja olen myös pyytänyt välittämään terveiseni kaimalleni.
      Hei kaima, onko terveiseni tullet perille?

• Liisinka

Minun mieheni teki aikoinaan niin, että hän jätti puhelimen auki pöydälle ja lähti töihinsä.

Luultavasti se sama ei soittanut uudelleen.

• Pitkänenäine

Eivät tilaa, eivät lue, kun eivät jaksa kommentoida. Ovat jämähtäneet entisajan lypsylehmiksi, ehkä maksavat kalleimman mukaan koko vuosikerran.

• lehtinenn
    • 73cxz

Mutta ,kun he tienaavat siitä leipä rahansa. Helppoa se ei ole ,olen kokenut. Työn antajan vika että ,sellaista työtäkin voi tehdä,säälittää.kun tänä päivänä ei ihmiset tykkää kotiin soittelemisesta. Voi meitä.

• Anonyymi

A-lehdet on keksinyt vanhuksille uuden piristystavan. Puhelin pitää muutaman oudon äänen heti aamu-kuuden jälkeen ja vanhus köpittää katsomaan. Viesteissä on tiedot viidestä lehtitilauksesta ja maksukehotukset myös.
        Ei oikein kahvinjuontikaan suju moisen yllätyksen jälkeen. Tarkemmin katsottaessa vanhat viestit tammi - toukokuulta ovat "nousseet" päällimmäisiksi - uusiksi maksettaviksi.

On tekniikka ihmeellistä, palvelee niin joustavasti heti aamukuudelta.

• Anonyymi

Niinhän se on kukaan ei tänäänhakua mitään soittoja joltain vieraalta ihmiseltä . Tilaukset tehdään myös netissä tänään joten vaivatonta. Sinänsä . Ei sinun tarvitse sääliä myyjiä , sillä nettimyyminen tulee loppumaan aina pian ja kukaan ei soittele , puhelimen homma jokainen yksityistarkoitukseen siksi ärsyttää jos joku vaan soittelee , koska itse saa valita kuka soittaa ja kuka ei ja sitä valintaa on kunnioitettava

• Anonyymi

En vastaile niihin,ainoastaan paikallislehti tulee.

• Anonyymi

Salainen nro on hyvä asia.

• Anonyymi

Paikallislehti tulee tilattua kolmen kuukauden jaksoissa, sisältö aika olematon, Helsingin sanomat on tullut iät ajat, lukemista riittää.

• Anonyymi

Ei tule ainuttakaan maksullista lehteä, ainoastaan paikallinen ilmaisjakelulehti ja kaupungin tiedotuslehti laatikkoon. Pirkka-lehden saan K-kaupasta ilmaiseksi kauppareissulla kun on plussakortti.
      Netistä luen sen mitä ilmaiseksi pystyy lukemaan.

• Anonyymi

Samoin, kahvilassa voi lukea lehdet molemmilla kielillä, ja samalla höpistä tuttujen kanssa.

• Anonyymi

Tulee HS toistaiseksi, kyllästyttää muutaman vahvasti viherpunikki toimittajien asenteellinen kirjoittaminen. Heillä on lukijoita karkoittava tyyli.

• Anonyymi

Lehdestä voi valikoida mitä haluaa lukea.

• Anonyymi

Siis soitat tilauksen kännykällä niin he näkevät sen numeron siellä minne soitat . Monet kerrat tehnyt sen huomion erään ystäväni kanssa, kun hön soittaa niin myyjä sanoo kun tilaa että ”niin olihan teillä tämä numeron itsellänne” ja luettelee sitten numerot siitä numeron näyttämäjästä ihan oikean numeron . Siis vaikka numero ei näkynyt missään .näethän sinäkin kännykässäsi kuka soittaa ja mistä numerosta .

• Anonyymi

Suututaa manipuloidut toimittajat valmiiksi pureksituilla kommenteillaan.

• Anonyymi

Hesari ei ole minkään puolueen kannattaja.

• Anonyymi

Silti myötäilee ja on kallellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti myötäilee ja on kallellaan.

Sinä vain luulet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vain luulet.

En luule, olen lukenut, lue sinäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2344
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2304
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1375
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22