http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1572287
Kannattaisiko käydä optikolla ja hankkia kunnon kaket silmilleen.
Karhun näkijälle!
12
1378
Vastaukset
- kyypurikasseihin
"Karhu" olisi pitänyt nähdä jo kesäkuun alussa, mieluummin tietenkin joku eksoottisempi elukka. Saataisiin Loviisa lööppeihin koko kesäksi, vrt. Hausjärven Liekki-sonni tai Ruokolahden leijona.
- Tsoots double W
Vittu asuu tyhmää porukkaa Loviisassa
- noin esimerkillisen
älykäs ihminen? Sinun kirjoitus jotenkin huokui ylivertaista neroutta, haluaisin oppia sinulta kaiken uudelleen!!
- Puolisokea lenkkeilijä
Vai että karhu venytteli alikulkutunnelissa. Huhhuh, ei ole todellakaan atomivoimalan säteily tarttunut paikallisten asukkaiden korvien väliin. :-D
- kuului karhun
elämöintiä urheilukentän suunnalta ! ihan oikeesti !
kuului karhun kirjoitti:
elämöintiä urheilukentän suunnalta ! ihan oikeesti !
Loviisassa asuu fiksuja ihmisiä, etenkin nämä muutamat karhu-uutisen kommentaattorit. Eipä ole aikoihin niin naurattanut palstaa lukiessa!!!DDD
- haluan muuttaa
enoc kirjoitti:
Loviisassa asuu fiksuja ihmisiä, etenkin nämä muutamat karhu-uutisen kommentaattorit. Eipä ole aikoihin niin naurattanut palstaa lukiessa!!!DDD
kaupunkiin jossa kukaan ei ole erehtynyt tai hölmöillyt?
haluan muuttaa kirjoitti:
kaupunkiin jossa kukaan ei ole erehtynyt tai hölmöillyt?
kylää tai yhteisöä olekaan, jossa ei hölmöiltäisi ei täälläkään.
- hah hah
Tämä osoittaa kuinka ihminen kerrostalossa asuessaan vieraantuu kaikesta elämästä !!
- Loviisatar
Any publicity is GOOD publicity. Tekevälle sattuu.
- sumuisten vuorten hemmo
On saattanut olla myös vihainen puistogorilla - näitä kannattaakin varoa:
http://www.youtube.com/watch?v=Ulrp870s7Qw&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502