Antibioottikuuri PAS:n aikana

Hei,

osaatteko sanoa onko haittaa jos syö antibioottikuurin joko vähän ennen PASia tai sen aikana?

Suuret kiitokset vastauksista etukäteen!
4332
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mu mielestä sitä ei voi syödää missän nimessä.
Soitaa lääkärille ja varmista.

Äänestä

Jotkut antibiootit voivat olla haitallisia, toisistä ei ole mitään vaaraa. Jos sinulla on joku tulehdus, lienee se kuitenkin joka tapauksessa hyvä hoitaa pois, vai kuinka? Parasta kuitenkin kysyä lääkäriltä. Onnea siirtoon!

Äänestä
  • Moi,

    kiitos vastauksista. Teenpä siis niin että tarkistan tämän asian vielä lääkäriltä. Hyvää syksyä kaikille!

    Äänestä

Mitäs se lääkäri sinulle vastasi, jos saapi kysyä?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Jonna1980 kirjoitti:

Hei,

osaatteko sanoa onko haittaa jos syö antibioottikuurin joko vähän ennen PASia tai sen aikana?

Suuret kiitokset vastauksista etukäteen!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu