isäukko toivonu jawaa, jotain vanhempaa mallia. 50 villitys kai menossa. kattellu netistä raatoja, mut monesta puuttuu paperit, pystyykö rekisteröimään ilman niitä? kuinka tarkasti katsastuksessa ne käy osat lävitte, esim. vanteet, lokarit, lamput? oisko viä vinkkiä mistä vois kysellä 55-70 luvun jawa.
pyörän entisöinti
4
753
Vastaukset
- löytynee
No nyt EU-aikana kokonaisia pyöriäkin voisi varmaan kysellä ulkomailta ja Tsekki ja Slovakia voisivat olla ihan hyviä lähtökohtia.
Meikäläinen yli 50-kymppinen näki kyllä pienenä Jawoja joka puolella mutta silti ajelen itse huolettomalla nykyaikaisella ruiskupelillä. Toki Jawa edustaa aitoa moottoripyörähenkeä parhaimmillaan, missä hengessä itsekään en huoli yli kaksipyttyistä moottoria. Ei ole nuo Jawankaan huollot turhan mutkikkaita, ei tartte moottorinöljynvaihtoa ikinä mutta etupään ja vaihteiston öljynvaihdot 5000km välein tuntuu jo hiukka liioittelulta. Mielenkiintoinen manuaali:
http://www.geocities.com/jawa11962/ - suomi jawoilla
Kotitilalla pyöri noita javan runkoja pellon laidassa. Jos joku olis ne edes talliin joskun jättänyt niin olishan niistäkin jotain rakennellut.
- tuolta...
vmpk.fi ja sieltä foorumin puolelta vois löytyä. Toi on siis veteraanimoottoripyöräklubin nettiosoite, sieltä luulisi jawoja löytyvän niin orkkiksia kuin projektiakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221