isäukko toivonu jawaa, jotain vanhempaa mallia. 50 villitys kai menossa. kattellu netistä raatoja, mut monesta puuttuu paperit, pystyykö rekisteröimään ilman niitä? kuinka tarkasti katsastuksessa ne käy osat lävitte, esim. vanteet, lokarit, lamput? oisko viä vinkkiä mistä vois kysellä 55-70 luvun jawa.
pyörän entisöinti
4
751
Vastaukset
- löytynee
No nyt EU-aikana kokonaisia pyöriäkin voisi varmaan kysellä ulkomailta ja Tsekki ja Slovakia voisivat olla ihan hyviä lähtökohtia.
Meikäläinen yli 50-kymppinen näki kyllä pienenä Jawoja joka puolella mutta silti ajelen itse huolettomalla nykyaikaisella ruiskupelillä. Toki Jawa edustaa aitoa moottoripyörähenkeä parhaimmillaan, missä hengessä itsekään en huoli yli kaksipyttyistä moottoria. Ei ole nuo Jawankaan huollot turhan mutkikkaita, ei tartte moottorinöljynvaihtoa ikinä mutta etupään ja vaihteiston öljynvaihdot 5000km välein tuntuu jo hiukka liioittelulta. Mielenkiintoinen manuaali:
http://www.geocities.com/jawa11962/ - suomi jawoilla
Kotitilalla pyöri noita javan runkoja pellon laidassa. Jos joku olis ne edes talliin joskun jättänyt niin olishan niistäkin jotain rakennellut.
- tuolta...
vmpk.fi ja sieltä foorumin puolelta vois löytyä. Toi on siis veteraanimoottoripyöräklubin nettiosoite, sieltä luulisi jawoja löytyvän niin orkkiksia kuin projektiakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815