Emergency 3 ja 4

qso100

Onko kellään kokemuksia näistä peleistä? Ne vaikutta aika hyviltä mutta en löytänyt englanninkielistä demoa. Emergency 4:ää ei kai edes myydä vielä englanninkielisenä.

14

1563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 566

      Tietääkö joku mistä voisi ladata näitten pelien torrentit?

      • Valle123

        Mininova sivustosta saa kummatkin pelit. Ja emergency 4 englanninkielisenä löytyy nimellä 911-first responders. Emergency 4 on sama peli kuin tuo 911-first responders mutta 911 on englanninkielinen. Ja emergency 3 ei olekkaan muutakuin saksan kielellä


      • 6_6_6
        Valle123 kirjoitti:

        Mininova sivustosta saa kummatkin pelit. Ja emergency 4 englanninkielisenä löytyy nimellä 911-first responders. Emergency 4 on sama peli kuin tuo 911-first responders mutta 911 on englanninkielinen. Ja emergency 3 ei olekkaan muutakuin saksan kielellä

        itsellä on kaupasta ostettuna emergency 3 joka on englanniksi


    • Omox

      Olen etsinyt myös samaista peliä ja kyllä minun mielestäni emergency 4jään pitäisi olla englanin kielinen demo mutta en ole sitä vielä löytänyt.
      Saksan kielinen demo löytyy osoitteesta:http://files.filefront.com/Emergency 4 German Demo/;4962965;/fileinfo.html
      Olen myös etsinyt Emergency 4 koko peliä mutta en ole löytänyt sitä voisiko joku kertoa paikan josta tämän pelin voisi saada

      • Emergency4fani :)

    • Omox

      Miten 3. Tehtävän pääse läpi ku osaa vaan englantia ja suomea ja on saksan kielinen peli ( emergency 4 deluxe )

      • EM4 asiantuntija :D

        Eli sehän on se poliisitehtävä? No, pistä SWAT-ryhmää ihan siihen viereen, mistä autot tulevat tehtäväareenalle (Eli autoon viisi SWAT:tilaista ja neuvottelija. Sitten, lähetä samaan paikkaan yksi ambulanssi. Sitten kelaat aikaa. Kun ne diilerit on ampunut sitä poliisia, he juoksevat taloon. Heidän auto jää siihen näkyville. Hoida poliisi, jota on ammuttu, sairaalaan ja ympyröi niiden ryöstäjien auto piikkimatoilla. Sitten neuvottele ryöstäjien kanssa. Kun neuvottelija on jutellut ryöstäjille, siirrä poliisit ja neuvottelija poliisiautoon ja siirrä se auto sen punasen rajan ulkopuolelle. Kun ne ryöstäjät juoksee siihen autoon, lähetä se poliisiauto taas siihen auton viereen. Hyökkää niitä diilereitä kohti, mutta vältä ampumista (menetät pisteitä). Pidätä ne ja vie HQ:hun (Päämajaan)

        Sori, oli vähän sekava. :) Toivottavasti oli apua!!


    • Kokemusta on

      Mulla on molemmat, ja on tosi hyviä! Eli jos vaikuttaa hyvältä, niin osta vaan. Valitettavasti Suomesta ei saa kyseistä peliä, eli sun pitää ostaa se jostain nettikaupasta, esim. www.play.com .

      • Kokemusta on

        Saahan tuota peliä Suomesta, mutta tosi harvasta kaupasta.


      • FireFighter
        Kokemusta on kirjoitti:

        Saahan tuota peliä Suomesta, mutta tosi harvasta kaupasta.

        Oisko kenelläkään vinkkejä miten sais los angeles modin toimii ku oon kokeillu mut ei onnistu
        Mull on kokonaan saksankielinen emergency 4 deluxe oon kokeillu mod instalerilla mut ei toimi


      • emergency fani
        FireFighter kirjoitti:

        Oisko kenelläkään vinkkejä miten sais los angeles modin toimii ku oon kokeillu mut ei onnistu
        Mull on kokonaan saksankielinen emergency 4 deluxe oon kokeillu mod instalerilla mut ei toimi

        mulla on ongelma oon emergency kolmen kakkostehtävässä mutta en ymmärrä miten sen ukkelin sieltä talon sisältä saa haettua kun aina kun yritän palomiehellä nosta henkilö nii se vaa valittaa että se paikka pitää siivota ensin sitä en tajuu mitä siitä pitää siivota


      • o
        emergency fani kirjoitti:

        mulla on ongelma oon emergency kolmen kakkostehtävässä mutta en ymmärrä miten sen ukkelin sieltä talon sisältä saa haettua kun aina kun yritän palomiehellä nosta henkilö nii se vaa valittaa että se paikka pitää siivota ensin sitä en tajuu mitä siitä pitää siivota

        miten sen tehtävän saa tehtyä jossa ne benzzihyppääjät tippuvat veteen ja se nainen on siinä junaradalla. muuten osaan tehtävvän mutta en ymmärrä miten sen kadonneen hyppääjän voi ettiä ja mistä se löytyy.


      • pööööööööööööööööööö
        o kirjoitti:

        miten sen tehtävän saa tehtyä jossa ne benzzihyppääjät tippuvat veteen ja se nainen on siinä junaradalla. muuten osaan tehtävvän mutta en ymmärrä miten sen kadonneen hyppääjän voi ettiä ja mistä se löytyy.

        minulla on london mod emergency kolmelle mutta miten sen saa toimimaan. kun menen sinne modificationiin niin siellä ei ole miitään


    • hätääntynyt

      Mulla on emergencu 3 ja 4. Kumpikin peli toimi alussa mutta nyt toimii enään kolmonen. Kun yritän käynnistää nelosta, niin näyttö menee mustaksi ja siihen tulee seuraavanlainen teksti: "Copy protection check failed. Please insert Emergency 4 Installation CD-ROM into drive and restart game". Mitä teen? Auttakaa ! ! ! :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2951
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      108
      2230
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1174
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1057
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1003
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      954
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      786
    Aihe