Def Shop

.............

Onko ketää tilaillu tuolta saksalaisesta def-shop.comist vaatteitta?

Millaset toimitus kulut on ollu (kattelin et olis jtn 16.5e et onko näin)?

Onko ollu jtn ongelmii?

122

21771

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoilakko

Joo ite tilasin just tuolta tavaraa, ihan luotettavalta paikaltaha tuo vaikuttaa mitä nyt oon tarkastellu noita osoitteita ja muuta.. katotaan tuleeko rahalle vastinetta ;D toivotaan!

• fdsfjsfyggas

kaverin kanssa tilattiin tuolta maksettiin sampon sivuilta etukäteen 212e mitä tilaus nyt makso.Viestii tuli viikon pääst : emme ole saaneet maksuanne BLAABLAABLAA... kattoo nyt mikä tilanne kun kaveri lähetti maksutositteen.Onkohan kaveri,pankki vai def-shop kusenu :O

• eetuvaa

mihin ne rahat pitää lähettää ja mistä tiedän et mikä se on mihin lähettää ku en oo mikää saksan taitaja??

• grr27
        eetuvaa kirjoitti:

mihin ne rahat pitää lähettää ja mistä tiedän et mikä se on mihin lähettää ku en oo mikää saksan taitaja??

mihin se tuote tulee ku ei pitäny maksaa suoraa siel sivul joten tuleeko se suoraa postiin ?

• auibdbabbdb
        grr27 kirjoitti:

mihin se tuote tulee ku ei pitäny maksaa suoraa siel sivul joten tuleeko se suoraa postiin ?

kotiinkuljetuksel tuli himaaaa

• kieliongelmainen
        auibdbabbdb kirjoitti:

kotiinkuljetuksel tuli himaaaa

Saako sivuston kieltä muutettua kun en saksaa ymmärrä en sitten alkuunkaan?

• että saa
        kieliongelmainen kirjoitti:

joo onhan toi melko ongelmallista. itelläni on se etu että olen jonkun verran saksaa lukenut nii sentään jotain ymmärrän. mutta parempi kai sitten jollakin google kääntäjällä kattoa?

• hert567

Ei saa muutettua kieltä tuolla def-shopin sivuilla. Mee saksan kielenkursille tai hanki kaveri joka ymmärtää saksaa. Muuten mene syndicatenetstoreen ja osta sieltä!

• Katsokaa tarkemmin..
        hert567 kirjoitti:

Ei saa muutettua kieltä tuolla def-shopin sivuilla. Mee saksan kielenkursille tai hanki kaveri joka ymmärtää saksaa. Muuten mene syndicatenetstoreen ja osta sieltä!

HEi pliis. Kattokaa etusivun vasempaan reunaan kelatkaa alaspäin. Sprachen: sieltä painakaa englannin lippua. Tadaa sivu muuttuu englannin kieliseksi..

• ghthyhggh
        Katsokaa tarkemmin.. kirjoitti:

HEi pliis. Kattokaa etusivun vasempaan reunaan kelatkaa alaspäin. Sprachen: sieltä painakaa englannin lippua. Tadaa sivu muuttuu englannin kieliseksi..

Niin Tai sitten vaan painatte yläkulmasta suomen lippua ja sivusta tulee suomen kielinen

• huulikarkki
        eetuvaa kirjoitti:

Def shopis on nyt tällä hetkellä suomenkilikin käytössä, tilaaminen on 10 kertaa helpompaa. kaveri sano et ei luotettava ku oon tilannu siellt muutama kerran nii ain on tullu 4-6pv sisäl. 5 tähtee def shopille

• Koutsi hoitaa
        huulikarkki kirjoitti:

Def shopis on nyt tällä hetkellä suomenkilikin käytössä, tilaaminen on 10 kertaa helpompaa. kaveri sano et ei luotettava ku oon tilannu siellt muutama kerran nii ain on tullu 4-6pv sisäl. 5 tähtee def shopille

tilaan sielt kesäks ittelleni hupparin,lippikse,housut ja sit viä jokku hienot kengät ja yhteis hinnaks tuli 160e et ei paha

• hop guy

no tietystihän sen voi vaihtaa tyhmä

• VOI VITTU
        hop guy kirjoitti:

no tietystihän sen voi vaihtaa tyhmä

tyhmin on se kuitenkin joka viel jaksaa kommentoida tollasen idiootin viesteihin hei oikeesti mieti vähän mink' laist käytöst toi on ooks joku 3v? h'ä=

• loolllo
        fdsfjsfyggas kirjoitti:

kaverin kanssa tilattiin tuolta maksettiin sampon sivuilta etukäteen 212e mitä tilaus nyt makso.Viestii tuli viikon pääst : emme ole saaneet maksuanne BLAABLAABLAA... kattoo nyt mikä tilanne kun kaveri lähetti maksutositteen.Onkohan kaveri,pankki vai def-shop kusenu :O

MULLE TEHTIIN IHAN SAMA JUTTU KU YRITIN TILATA KENKII et maksoin etukätee ja sit tulee 1vknpäästä viesti blääblälälä ei olla saatu maksua ja blääblää

• defshop

mulle on ainaki kaikki tullu mitä oon tilannu

• RRrrr
        loolllo kirjoitti:

MULLE TEHTIIN IHAN SAMA JUTTU KU YRITIN TILATA KENKII et maksoin etukätee ja sit tulee 1vknpäästä viesti blääblälälä ei olla saatu maksua ja blääblää

Maksettaessa pankista pitää tilausnumero laittaa siihen viestikenttään. Eihän ne muuten tiedä mikä tilaus on maksettu.

• äiti63

Meillä ollut aivan samaa ongelmaa. Tilattu tavara maksettu ajat sitten ja noita samoja viestejä lähettelevät yöaikaan sähköpostiin. Pankin kautta jos lähtee "jäljittämään" rahoja niin se maksaa 35 € Osuuspankissa. Me myös olemme lähettäneet kuitista kopion heille ja yhä odottelemme... Sääli sinänsä, kun sieltä saisi vaatteita selkeästi edullisemmin.

• ajnag

Itte tilasin juuri vähän aikaa sitten noin 250 eurolla vaateita. Tilasin keskiviikkona ja maanantaina tuli paketti himaan. Että mielestäni ainakin ihan hyvin toimii. Lähettivät yhen karkinkin mukana :)

• gkjmånsrohni
        ajnag kirjoitti:

Itte tilasin juuri vähän aikaa sitten noin 250 eurolla vaateita. Tilasin keskiviikkona ja maanantaina tuli paketti himaan. Että mielestäni ainakin ihan hyvin toimii. Lähettivät yhen karkinkin mukana :)

pitääkö sinne olla joku käyttäjä kun sieltä tilaa vai voiko tilata vain ilman käyttäjää??

• nimetön69

onko se jo tullut

• ajnag
        gkjmånsrohni kirjoitti:

pitääkö sinne olla joku käyttäjä kun sieltä tilaa vai voiko tilata vain ilman käyttäjää??

joo ehkä pitää mut en oo täysin varma.

• smdaåfwafe
        nimetön69 kirjoitti:

onko se jo tullut

millä lailla se pitää tilata ku siihen tulee niitä playpal ja sen semmosta niin mitä niistä pitää painaa että tarvii maksaa vasta sitte ku sen saa sen paketin?

• Että näin
        smdaåfwafe kirjoitti:

millä lailla se pitää tilata ku siihen tulee niitä playpal ja sen semmosta niin mitä niistä pitää painaa että tarvii maksaa vasta sitte ku sen saa sen paketin?

Ei ulkomailta voi tilata postiennakol, eli etukäteis maksulla pitää suorittaa. Suosittelen Paypalii ihan luotettava ja helppokäyttönen, googlettamalla löytyy siihenkin ohjeet.

• hhyyyppäääääää
        Että näin kirjoitti:

Ei ulkomailta voi tilata postiennakol, eli etukäteis maksulla pitää suorittaa. Suosittelen Paypalii ihan luotettava ja helppokäyttönen, googlettamalla löytyy siihenkin ohjeet.

ihan iisi on toi paypal ja aika moni verkkokauppa sitä kumminki käyttää niin ihan hyödyllistä hankkia jos tilailee

• rsg
        Että näin kirjoitti:

oletteko te antaneet sinne pankkikortin salasanan?? kannatteeko sinne antaa??

• vdsvsd
        Että näin kirjoitti:

ei tarvii käyttää paypalii menee vaa enemmä rahaa..
        itte tilasin ja tuli jossai viikos..

• asdf
        vdsvsd kirjoitti:

ei tarvii käyttää paypalii menee vaa enemmä rahaa..
        itte tilasin ja tuli jossai viikos..

mää tilasin joskus 16.9 eikä oo vielkää tullu ne vastaa iha epäsuorasti joka kysymyksee alkaa pikkuhiljaa vituttaa jos nuo mun 300e on menny

• hjbawdhkdv
        asdf kirjoitti:

mää tilasin joskus 16.9 eikä oo vielkää tullu ne vastaa iha epäsuorasti joka kysymyksee alkaa pikkuhiljaa vituttaa jos nuo mun 300e on menny

jotai varmaa pielessä siel. itelleni on kumminki tullu kaikki tilaukset himaan asti ja pari vaihtooki oon onnistunu tekemään.

mut mul kävi ihan samal lailla yhen toisen kaupan kaa. tilasin sieltä kamaa ja ne oli kuulemma justiin lähtemässä sieltä. sit kesti kuukaus eikä ne tullu. lähettelin muutaman kerran sähköpostia ja ne vastaski kerran mut sit ne ei enää vastannu ollenkaan mihinkään. mut nyt ku olin perumassa tilauksen ni sielt sanottiin et ne olis nyt valmiita lähettään ne kamat tänne. lopult ne tuli perille semmoset neljä kuukautta tilauksen teon jälkeen

• eva2

noita tuotteita koskaan? Meillä nyt sama ongelma, tilattu yli kuukausi sitten ja maksettu. Eivät ole kuulemaa saaneet maksua ja ihmettelevät mitä on tilattu yms. Saa nähdä tuleeko vaatteet koskaan... Taisi olla viimeinen kerta kun sieltä tilataan.

• VITTUHOMO!"
        rsg kirjoitti:

oletteko te antaneet sinne pankkikortin salasanan?? kannatteeko sinne antaa??

ooks joku mulkku aivo saatana vittu se paypal on 256-bittinen suojaus sillä on vittu sellanen ihana työ paikkakin suomessa jonne voi hakeutua se on sitä varten ettei paypalia huijataisi koska jotkut on tilannut vaikka 3tonnin tilauksen ja sit tullu postiin posti kulut varmaa jotai 300e sit oottaa 2viikkoo nii sit se lähtee takas ja siin meni kuluja niille 600e fuck! et kyl on järkee siinä sulle vittu pimppii sun dickii

• Random:3
        Että näin kirjoitti:

Lisäsin ostos koriin ostokseni ,ja painon ''Maksaa nyt'' niin aukes puoli valkoinen sivu,Joka huomattavasti oli keskeneräinen,joten kertokaas miten sieltä voi tilata?

• saman kokenut
        Random:3 kirjoitti:

Lisäsin ostos koriin ostokseni ,ja painon ''Maksaa nyt'' niin aukes puoli valkoinen sivu,Joka huomattavasti oli keskeneräinen,joten kertokaas miten sieltä voi tilata?

Sama ongelma mulla oli kunnes tein tunnuksen PayPaliin ja lähetin rahaa sinne omalle tunnukselle ja tänää sit maksoin sieltä def-shopiin. Ei se visa ym. -maksu vaa nyt toimi, en tiiä miks. Mut tee tunnus PayPaliin ja sit sinne rahan tulo kestää muutaman päivän ku ihmisen pitää käsitellä se mut sit ku raha on siellä nii sitä voi käyttää tosi helposti aika laajaan valikoimaan eri verkkokauppoja.

• hgauiwdvbaiyvdiu

ku tuolta menee nii nopeesti noi hyvännäköset takit kaikki

• Def-shop asiakas

Jokunen 16€ oli postikulut..
      tilasin 185€ arvosta, maksoin etukäteen.. onnistu helposti.. odotusaika noin 2vk

• 123ertt

Tein 300e tilauksen 10.12. 11.12 tuli ilmoitus että tilaus on lähetetty. Ei oo vielläkään tullu mitää.. ja niitten sivuilla lukee että 7-15 työpäivää on toimitusaika. Kiroon ne alimpaa helvettii jos ei pikkuhiljaa ala ilmestyy tavarat

• nimetön124

joo kannattaa ennemmin tilata www.hoodboyz.de melkein samat vaatteet ja halvemmallaki ja mul on aina tullu 1vk sisällä.

• helposti

ite tilasin about 1500e kampetta ja tulivat kuitenki alle viikossa perille et helppoo on :) tilasin toki visalla et en noilla pay pal tai elektrolla...

• vittuJJJJJJJJJJ

NO VITUN IDIOOTIT KAI NE RAHAT MENEE VÄÄRÄLLE TILILLE JOS TE ETTE OSAA SAKSAA JA SIT TUUTTE VINKUU YHYYY YHYYY DEF SHOP EI OO LUOTETTAVA FUCK YOU

• hv

ite tilattiin hoodboysista tavaraa 300e niistä tuli 100e lähetin sähköpostin sinne ja ne sano että on lähettänyt kaiken mutta mitään ei tullu 2 kuukauden päästä pistin uuden ja ne sano että lähettäää ne eikä oo tullu yhtään mitään siellä on käynyt todella monelle muullekkin samalla lailla en suosittele ollenkaan

• pave12345632
        vittuJJJJJJJJJJ kirjoitti:

NO VITUN IDIOOTIT KAI NE RAHAT MENEE VÄÄRÄLLE TILILLE JOS TE ETTE OSAA SAKSAA JA SIT TUUTTE VINKUU YHYYY YHYYY DEF SHOP EI OO LUOTETTAVA FUCK YOU

tilasin def shopist vaik mitä kamaa niin kyl tuli

• nonamed

Sielt tulee kamat 100% varmuudella.. Kysyt vaa tilauksen jälkeen tracking id:tä nii saat tietää et misä kohtaa paketti menee. Kannattaa tilata! Toinen vaihtoehto on www.hoodboyz.de, heti kun he ovat saaneet maksun voit mennä "Kundenkonto" (sivulla) ja sieltä löytyy "My orders" sitten painat "Anzeigen" sit pitäis lukee "Order history":ssä Tracking ID ja sehän pitää laittaa sitten www.dhl.com ja vasemmassa laidassa on kohta johon sen voi laittaa! Onnea tilaamiseen!

• joojaa456

Moi ku oon tilaamas tuolta nii mikä on toi vika kohta Sichern Sie Ihre Informationen mit einem Passwort.

• Def-shop
        joojaa456 kirjoitti:

Moi ku oon tilaamas tuolta nii mikä on toi vika kohta Sichern Sie Ihre Informationen mit einem Passwort.

Elikkäs tilasin tiistaina 2 t-paitaa 1 hupparin ja lippiksen! maanantaina kaikki oli koti ovella joten.. LUOTETTAVA!!! Sain karkkiaki :PPPP

• hoppari_tku

Tilasin 300 euron edestä tuolta vaatteita. Tulivat hyvin ja luotettavasti himaan saakka.
      Suosittelen-...

• Veera_88

Itsekin suosittelen suuresti! en ole koskaan tilannut ulkomaisesta yrityksestä mitään, etenkään kun kaikki siellä sivuilla ei ole englanniksi.... kuten toimitusehdot yms:D

Tilasin silti, sillä vaatteet näyttivät sikamakeilta, eikä vastaavanlaisia samaan hintaan saa mistään suomesta. Maksoin visalla, sillä en itse ole aikaisemmin käyttänyt paypalia. hiukan jännitti tuleeko tavarat, mutta viikossa tulivat ja kaikki olivat niin täydellisi, etten parempia ostoksia olisi voinut tehdä. Ja vielä poikakaverille joululahjaksi. Joten rohkeasti vain! peukkuja def shopille... ja extrapeukkuja karkkipaketista;)

• buuh
        Veera_88 kirjoitti:

Itsekin suosittelen suuresti! en ole koskaan tilannut ulkomaisesta yrityksestä mitään, etenkään kun kaikki siellä sivuilla ei ole englanniksi.... kuten toimitusehdot yms:D

Tilasin silti, sillä vaatteet näyttivät sikamakeilta, eikä vastaavanlaisia samaan hintaan saa mistään suomesta. Maksoin visalla, sillä en itse ole aikaisemmin käyttänyt paypalia. hiukan jännitti tuleeko tavarat, mutta viikossa tulivat ja kaikki olivat niin täydellisi, etten parempia ostoksia olisi voinut tehdä. Ja vielä poikakaverille joululahjaksi. Joten rohkeasti vain! peukkuja def shopille... ja extrapeukkuja karkkipaketista;)

Itselleni on aina tullut kun olen tuolta tilannut. Suosittelen että käytätte PayPal netti-pankkia. Toiminut sillä ainakin aina

• hupparityttö

hei mitä teen ku tilasin tuolt yhen hupparin ja se täytys nyt maksaa tilisiirrolla jolleki Deutch bank:ille enne ku ne lähettää sen hupparin mulle. Mutta kun meijä äiti ei suostu maksamaan sitä koska se pelkää et siltä lähtee tililtä rahat. Mut joo saaks tota mitenkää peruttuu?? :o

• hoppari^^

no ite tilasin tos maanantaina nii keskiviikkona ne sano et ne on lähetetty niin kyllä mää ainakin luulen et ne tulee:D:D:D:D

• hoppari^^
        hoppari^^ kirjoitti:

no ite tilasin tos maanantaina nii keskiviikkona ne sano et ne on lähetetty niin kyllä mää ainakin luulen et ne tulee:D:D:D:D

ja mulla oli 12,50 postikulut

• tb

nykyäänhän noi sivut saa suomeks

• gahahsa

TIETÄÄKÖ KUKAA MITE TILATAA ELECTRONIL? KU SIVUL NÄKYY SELVÄSTI ETTÄ PYSTYY MAKSAMAA ELECTRONILLAKIN

• ataw5t
        gahahsa kirjoitti:

TIETÄÄKÖ KUKAA MITE TILATAA ELECTRONIL? KU SIVUL NÄKYY SELVÄSTI ETTÄ PYSTYY MAKSAMAA ELECTRONILLAKIN

Tilasin tuolta hupparin katotaa tuleeko! Ja tilasin paypalilla tänään.

• ehk ostaja
        ataw5t kirjoitti:

Tilasin tuolta hupparin katotaa tuleeko! Ja tilasin paypalilla tänään.

niin ku tuol def shopis kahtoo et maksutavat ja siel on posti ennakko niin pystyykö sil posti ennakol tilaa tänne suomeen??

• dfhhdhs
        ehk ostaja kirjoitti:

niin ku tuol def shopis kahtoo et maksutavat ja siel on posti ennakko niin pystyykö sil posti ennakol tilaa tänne suomeen??

Se postiennakko on vaa saksalaisille ja ehkä saksan lähimaille

• -lisko-

Tilattiin tosa viime kuussa vaatteita ja kun maksaa piti ni ei hyväksytty sitä tili numeroa mikä siinä tuli ni peruttiin tilaus

• Avuton arvailija

Mite voin maksaa postiennakolla? Mistä pitää pitää valita postiennakkomaksu ku en löydä mistää ja oon jo lukenut kaikki ehdot ohjeet ym. En vaa löydä :/ Auttakaa miestä mäessä!

• htehth

ei pysty ostaan postiennakolla.

PS toimiiiko sulla toi defshopin sivu ku mulla ei toimi

• ngt
        htehth kirjoitti:

ei pysty ostaan postiennakolla.

PS toimiiiko sulla toi defshopin sivu ku mulla ei toimi

mikä sitä perkeleen defshopin sivua vaivaa ku ei suostu aukee.

• def shop

12,5 e

• leo123123

joo tuli pari päivää sitten sähköpostissa että lähti tulemaan ja viestissä sanottiin että pitäisi tulla neljässä päivässä ja tänään on neljäs päivä :D

• 343245363754
        leo123123 kirjoitti:

joo tuli pari päivää sitten sähköpostissa että lähti tulemaan ja viestissä sanottiin että pitäisi tulla neljässä päivässä ja tänään on neljäs päivä :D

mutta kyllä tuli ihan koti-ovelle asti :D

• temee-

niimpä. ite olisin tilaamssa posti ennakolla mutta ei tule sitä vaihtoehtoa? mutta infostakun katsoo ja maksu tavat niin siellä on postiennakko, elikkä miten voin tilata posti ennakolla?

• apuvaaa

laitoin tilauksen menemään ja sieltä tuli sähköpostissa tilinumeroa ja sellaista minne maksaa vaatteet. No enpä niistäkään nyt sitten ihan kaikkea tajua eli voisiko joku auttaa.

Make payable to:

Vastaanotinten: DefShop.de

Deutsche Bank Berlin

Tili: 800 92 01 01

Pankille: 100 700 24

Eli tuommoinen tuli sähköpostiin, mitä ensinnäkin meinaa tuo Pankille kohta?

• apua kenelläkään?
        apuvaaa kirjoitti:

laitoin tilauksen menemään ja sieltä tuli sähköpostissa tilinumeroa ja sellaista minne maksaa vaatteet. No enpä niistäkään nyt sitten ihan kaikkea tajua eli voisiko joku auttaa.

Make payable to:

Deutsche Bank Berlin

Joo selvisikö asia? itsellä olisi sama edessä! Ja tiedot aika vähissä..

Make payable to:

Deutsche Bank Berlin

• h347
        apuvaaa kirjoitti:

Make payable to:

Deutsche Bank Berlin

siinä on saajan tiedot, IBAN ja BIC.(tossa järjestyksessä) Sä tarviit noi tiedot ainaki EU-maksuis.

• h347
        h347 kirjoitti:

siinä on saajan tiedot, IBAN ja BIC.(tossa järjestyksessä) Sä tarviit noi tiedot ainaki EU-maksuis.

näin anakin mun järki sanoo

• -.-

mulla on itel ihan sama ongelma,tuli tuo:
      Make payable to:

Deutsche Bank Berlin

ja siin luki kai jtn et ne ei lähetä niitä ennen ku ne on maksettu mut ihan tyhmää jos niitä ei voi maksaa sillei et tulee lasku postis -.-

• thebrother

niin olisiko kukaan ostanut tässä lähi aikoina def-shopista ja saanut vaatteent perille ku itelle tuli outo englantilaine viesti sieltä kun tilasi tuotteita 21.08.2010

• -.-

no niimpä,oispa kiva tietää ku haluan ne pirun vaatteet ja mullekki tuli joku outo viesti jos luki just jotain et ne ei lähetä niitä ennen ku ne on maksettu...?ja sitte kuulem ku sinne maksaa nii se ei usko et ne on maksettu ja jotain paskaa -.------ vituttaa :(

• Jontte_
        -.- kirjoitti:

no niimpä,oispa kiva tietää ku haluan ne pirun vaatteet ja mullekki tuli joku outo viesti jos luki just jotain et ne ei lähetä niitä ennen ku ne on maksettu...?ja sitte kuulem ku sinne maksaa nii se ei usko et ne on maksettu ja jotain paskaa -.------ vituttaa :(

Nyt olen tilannut defshopista kaksi kertaa ja homma on toiminut hyvin. Täytyy vain olla tarkkana noiden maksujen kanssa. Siis ulkomailtahan ei voi postiennakolla tilata eli jos et uskalla ennakkoon maksaa, niin unohda koko defshop. Kaikkein kätevinhän olisi käyttää maksuun Paypalia, mutta itse olen maksanut hieman monimutkaisemmin verkkopankki tunnuksillani eli EU-Standard Bank Transfer. Ulkomaanmaksun tiedot löytyvät Defshopin sivuilta kohdasta ''info'' ja ''pankkitili''. Toki samat tiedot tulevat näytölle, kun teet tilauksen loppuun ja tilausvahvistus aukeaa (vinkki: ei kannata sulkea tilausvahvistus ikkunaa maksun ajaksi, koska samalla näet siitä kaikki tarvittavat tiedot maksamiseen). Sähköpostiin tulevalla vahvistuksella ei ole mitään käytännön merkitystä, koska siinä ei näy IBAN eikä BIC / SWIFT-Codea, jotka tarvitaan ulkomaan maksuun. Kun teet maksua verkkopankissasi muista valita: ulkomaanmaksu, syötä IBAN ja BIC/SWIFT (löytyvät ''infosta'') , vastaanottajan nimi ja osoite (löytyvät ''infosta'') , pankin maa (eli saksa DE), clearing koodia ei tarvitse laittaa, valuuttalaji: euro, maksutavaksi kannattaa laittaa pikamääräys, koska se on paljon nopeampi, ja HUOM! viesti kenttään: tilausnumero ja oma nimi. Ja muista vielä tarkistaa valuutan määrä kentästä, että maksun summa sentilleen oikein. Näin olen maksuni tehnyt ja kolmen päivän kuluttua on tullut sähköpostiin viesti, että tilauksesi on lähetetty. Suosittelen, mutta en ota vastuuta tilauksistanne :)

• KT

Olen tilannut useamman vuoden ajan pojilleni vaatteita Def Shopista. Aina on tullut tilaamani tavarat ja aina oikein. Käytän maksuun luottokorttia, mutta olen kerran maksanut myös pankkisiirrolla. (Silloin tuotteiden tulo kesti normaalia kauemmin).

• ...
        KT kirjoitti:

Olen tilannut useamman vuoden ajan pojilleni vaatteita Def Shopista. Aina on tullut tilaamani tavarat ja aina oikein. Käytän maksuun luottokorttia, mutta olen kerran maksanut myös pankkisiirrolla. (Silloin tuotteiden tulo kesti normaalia kauemmin).

Oon lueskellu näitä kirjotuksia def shopista ja hoodboyzista, olen tullut siihe tulokseen että semmoset suuremmat tilaukset eivät tule. Yleensäkkään ei kannata tilailla ulkomailta. Ostakaa suomesta :) kalliimpaa on mutta luotettavampaa. onhan niitä wear it, stale, hidden, real deal ja muita. En luota kyllä noihin ulkomaan kauppoihin. Varsinkaan saksalaisiin...

• joo o joo ooo
        ... kirjoitti:

Oon lueskellu näitä kirjotuksia def shopista ja hoodboyzista, olen tullut siihe tulokseen että semmoset suuremmat tilaukset eivät tule. Yleensäkkään ei kannata tilailla ulkomailta. Ostakaa suomesta :) kalliimpaa on mutta luotettavampaa. onhan niitä wear it, stale, hidden, real deal ja muita. En luota kyllä noihin ulkomaan kauppoihin. Varsinkaan saksalaisiin...

TAITAA TÄÄLLÄ OLLA ITSE SUOMALAINEN HIPHOP KAUPPIAS MAINOSTAMASSA? Huomannut että suomalaiset alkanut tilata ulkomailta?????

Itse tilasin juuri 450€ vaatteita Def-Shopista ja perille tuli.

EU:N ALUEELLA TOIMIVALLA YRITYKSELLÄ EI OLE VARAA PELLEILLÄ, se on toiminta aika nopiasti nurin muuten.

Ja ymmärtäkää nyt että ulkomailta ei voi lähettää postiennakolla, maksatte ostoksenne tilille ja sitten lähtee vaatteet tulemaan ovellenne. Mikä vaikea siinä on?

• Defshop1993
        -.- kirjoitti:

kyllä tulee vaatteet 100% perille ja ei mitää mutkia oo tullu, et jos teille tulee jotain viestejä että ''rahat ei oo tullu perille'' tai yms, niin ootte tehny jotain väärin. tehkää huolellisesti noi rahasiirrot yms. ja jos vaatteet ei tuu siihen päivään mennessä kun on luvattu, niin luultavasti on voinut varastosta loppua oikeat koot tms. ootelkaa vaan rauhassa ja tehkää ne tilaukset rauhassa ja huolella, niin kaikki menee hyvin :).

• jjjjjjjjjjjjjjjj
        ... kirjoitti:

joskus 300€ ja tullu

• Random:3
        Jontte_ kirjoitti:

Nyt olen tilannut defshopista kaksi kertaa ja homma on toiminut hyvin. Täytyy vain olla tarkkana noiden maksujen kanssa. Siis ulkomailtahan ei voi postiennakolla tilata eli jos et uskalla ennakkoon maksaa, niin unohda koko defshop. Kaikkein kätevinhän olisi käyttää maksuun Paypalia, mutta itse olen maksanut hieman monimutkaisemmin verkkopankki tunnuksillani eli EU-Standard Bank Transfer. Ulkomaanmaksun tiedot löytyvät Defshopin sivuilta kohdasta ''info'' ja ''pankkitili''. Toki samat tiedot tulevat näytölle, kun teet tilauksen loppuun ja tilausvahvistus aukeaa (vinkki: ei kannata sulkea tilausvahvistus ikkunaa maksun ajaksi, koska samalla näet siitä kaikki tarvittavat tiedot maksamiseen). Sähköpostiin tulevalla vahvistuksella ei ole mitään käytännön merkitystä, koska siinä ei näy IBAN eikä BIC / SWIFT-Codea, jotka tarvitaan ulkomaan maksuun. Kun teet maksua verkkopankissasi muista valita: ulkomaanmaksu, syötä IBAN ja BIC/SWIFT (löytyvät ''infosta'') , vastaanottajan nimi ja osoite (löytyvät ''infosta'') , pankin maa (eli saksa DE), clearing koodia ei tarvitse laittaa, valuuttalaji: euro, maksutavaksi kannattaa laittaa pikamääräys, koska se on paljon nopeampi, ja HUOM! viesti kenttään: tilausnumero ja oma nimi. Ja muista vielä tarkistaa valuutan määrä kentästä, että maksun summa sentilleen oikein. Näin olen maksuni tehnyt ja kolmen päivän kuluttua on tullut sähköpostiin viesti, että tilauksesi on lähetetty. Suosittelen, mutta en ota vastuuta tilauksistanne :)

Miten pystyy tilaamaan?

• shopper
        Jontte_ kirjoitti:

Nimenomaan! Muistakaa tilatessanne ennakkomaksulla tehdä ULKOMAANMAKSU verkkopankissa, se löytyy varmastikin jostain pankkisi sivulta ja sitten maksu suoritetaan suurinpiirtein samanlailla kuin normaali tilisiirto.

• brenna9

Onko kukaan palauttanut tai vaihtanut tuotteita def-shopista? Miten palautus onnistuu? En mistään löydä tietoa tästä, enkä sähköpostilla selvää vastausta saanut.

• moc

Juu haluisin kans tietää noista palautus hommista? lukeeko jossain. Saako rahoja takaisin ym..?
        onko joku palauttanu, ja miten on käyny? O_O

• Jontte_
        moc kirjoitti:

Juu haluisin kans tietää noista palautus hommista? lukeeko jossain. Saako rahoja takaisin ym..?
        onko joku palauttanu, ja miten on käyny? O_O

Kyselin tuosta palautuksesta sähköpostilla. Vastauksena tuli tällainen viesti. Suomentakoot jokainen itse.
        Hello,
        return forms are only valid in germany.
        if you want to return your order, you must pay the postage back to us.
        If you choose another item, we pay the return port to you.
        If you just want to give the items back, we can also refund your money. Just give us your IBAn and SWIFT numbers.

• qwertyhg
        Jontte_ kirjoitti:

Kyselin tuosta palautuksesta sähköpostilla. Vastauksena tuli tällainen viesti. Suomentakoot jokainen itse.
        Hello,
        return forms are only valid in germany.
        if you want to return your order, you must pay the postage back to us.
        If you choose another item, we pay the return port to you.
        If you just want to give the items back, we can also refund your money. Just give us your IBAn and SWIFT numbers.

Itse palautin 115euron takin sinne ja halusin vaihdossa toisen takin. Lähetin sen takaisin 26päivä ja ilmoitin lappuun jonka sain paketin mukana että haluan vaihtaa tähän ja tähän. Ei ole vielä kuulunut mitään

• jesse.raisanen

Voiko def-shopissa tilata postiennakolla oon yrittäny sit on tullu joku vitun viesti sähköpostiin että make payable to sit tilit ja ne jos ei pysty tillaa postiennakolla nii ottaako ne rahat tililtä?? siel kyl lukee DHL-postiennakko... VASTAUKSIA.

• Etkö osaa lukea?

Sillä inffoissa lukee ettei voi ulkomaille tilata postiennakolla. Kerro yksikin kauppa jossa voi ulkomaille tilata postiennakolla?

• buubibi
        Etkö osaa lukea? kirjoitti:

Sillä inffoissa lukee ettei voi ulkomaille tilata postiennakolla. Kerro yksikin kauppa jossa voi ulkomaille tilata postiennakolla?

Esim topstreetwear (nykyinen garilla) niin sieltä oon aina tilannu postiennakolla vaatteita ja liikehän on ruotsissa ;) mut joo saksalaisia en osaa mainita yhtään jotka myisivät postiennakolla suomeen.

• vittuuntunut tilaaja

Tilasin yli 200euron edestä tavaraa.
      Maksoin ennakkomaksulla. Tein defshopin sivustolle käyttäjän ja sieltäkin näen tilauksen tilan jossa lukee että he odottelevat vieläkin maksua.
      Tilauksesta on jo yli viikko..
      Juttuni taisi kusta siinä että en maksanut sitä "ulkomaan maksulla" vaan klikkasin suoraan "uusi maksu" ja laitoin siihen IBAN numeron. Kuitenkin siinä lukee että "Voit maksaa euromääräisen maksun kotimaahan ja muihin EU- tai ETA-maihin tai Sveitsiin."
      Eli eikö rahojeni olisi pitänyt mennä perille?

Hoodboyzzin kanssa kävi sama juttu, paitsi että he lähettivät minulle sähköpostia jossa kertoivat että eivät ole saaneet vieläkään maksua.

Miten vitussa saan massit takas?

• nimetön96

Voiko tilausta peruuttaa jos sitä ei ole vielä edes maksanut kun se palautus nappi ei johda mihinkään?

• buubibi
        nimetön96 kirjoitti:

Voiko tilausta peruuttaa jos sitä ei ole vielä edes maksanut kun se palautus nappi ei johda mihinkään?

Nyt sit tilasin 350e tavaraa (Paypalil) ja toivon todella et vaatteet tulee perille. Ja semmosta et en osaa saksaa joten voisiko joku ystävällisesti suomentaa nämä. Kiitokset etukäteen
        08.12.2010 Offen
        08.12.2010 Bestellung ist in Bearbeitung.
        08.12.2010 Warten auf Bezahlung.

• 9+1
        buubibi kirjoitti:

Nyt sit tilasin 350e tavaraa (Paypalil) ja toivon todella et vaatteet tulee perille. Ja semmosta et en osaa saksaa joten voisiko joku ystävällisesti suomentaa nämä. Kiitokset etukäteen
        08.12.2010 Offen

ilmoituksen sun sähköpostiin,kun ne näkee rahat tilillä ja sen jälkeen paketti lähtee rahojen siirtoon Saksan pankkiin voi kestää pari päivää ottakaa se huomioon JA laittakaa aina tilausnumero viesti kohtaan ja vaikka nimi/osoite niin ne osaa yhdistää tilauksen helpommin ja IBAN tilinumeroa pitää käyttää missä on DE alku ja pitkä rimpsu numeroita pankki kyllä tunnistaa tilinumeron,jos on väärin(Ainakin Nordea)eli voi maksaa EU-tilisiirtona,jos ei halua käyttää Luottokorttia.

• buubibi
        9+1 kirjoitti:

ilmoituksen sun sähköpostiin,kun ne näkee rahat tilillä ja sen jälkeen paketti lähtee rahojen siirtoon Saksan pankkiin voi kestää pari päivää ottakaa se huomioon JA laittakaa aina tilausnumero viesti kohtaan ja vaikka nimi/osoite niin ne osaa yhdistää tilauksen helpommin ja IBAN tilinumeroa pitää käyttää missä on DE alku ja pitkä rimpsu numeroita pankki kyllä tunnistaa tilinumeron,jos on väärin(Ainakin Nordea)eli voi maksaa EU-tilisiirtona,jos ei halua käyttää Luottokorttia.

ja semmonen jatkokysymys vielä että kauan yleensä kestää vaatteiden tulo perille kun tilaa paypalil ???

• 2+2
        buubibi kirjoitti:

ja semmonen jatkokysymys vielä että kauan yleensä kestää vaatteiden tulo perille kun tilaa paypalil ???

menee se 1-5 päivää välillä kuljetuksissa on ongelmia eikä syy ole yrityksessä joka lähettää ja tietysti tavara voi olla loppu ja silloin voi kestää pitempään sen ilmoituksen jälkeen missä kerrotaan,että lähetys on pakattu ja lähetetty niin ei pitäisi kestää montaa arkipäivää.

• buubibi
        2+2 kirjoitti:

menee se 1-5 päivää välillä kuljetuksissa on ongelmia eikä syy ole yrityksessä joka lähettää ja tietysti tavara voi olla loppu ja silloin voi kestää pitempään sen ilmoituksen jälkeen missä kerrotaan,että lähetys on pakattu ja lähetetty niin ei pitäisi kestää montaa arkipäivää.

oukkei thanks :D ja viel semmonen jatkojatkokysymys että pakettihan tuodaan kotiin suoraan (tietääkseni) eli mitä jos ei oo kotona niin viekö ne sen lähimpään postiin vai ?

• SC
        buubibi kirjoitti:

08.12.2010 Offen

08.12.2010 Offen - Avoinna
        08.12.2010 Bestellung ist in Bearbeitung. -Tilaus otettu käsittelyyn
        08.12.2010 Warten auf Bezahlung. - Odottaa maksua

Mites tän kans kävi? Minulle nää ihan sama viesti paypal-maksun jälkeen..

• buubibi
        SC kirjoitti:

08.12.2010 Offen - Avoinna
        08.12.2010 Bestellung ist in Bearbeitung. -Tilaus otettu käsittelyyn
        08.12.2010 Warten auf Bezahlung. - Odottaa maksua

Mites tän kans kävi? Minulle nää ihan sama viesti paypal-maksun jälkeen..

mulle tuli pari päivää myöhemmin et tilaus lähetetty että kait ne jossain kohtaa kotiin sit tulee...toivottavasti ;)

• Onnellinen tilaaja

Pakko tulla korjaamaan tilanne ettei jää huono kuva defshopista.
        Tilaukset tuli tänään perille. Viivästyminen johtui "joulukiireistä"
        lähetin heille kuitin sähköpostissa ja he olivat löytäneet maksuni :)
        Kiiiiitos!

• tuli perille
        Onnellinen tilaaja kirjoitti:

Pakko tulla korjaamaan tilanne ettei jää huono kuva defshopista.
        Tilaukset tuli tänään perille. Viivästyminen johtui "joulukiireistä"
        lähetin heille kuitin sähköpostissa ja he olivat löytäneet maksuni :)
        Kiiiiitos!

ainakin mulla toi.

• buubibi
        tuli perille kirjoitti:

ainakin mulla toi.

Juu kyllä mullakin tuli vaatteet perille ja ihan ajallaan eli 8 työpäivää tais mennä :D lopputoteamus on se että on luotettava ja kannattaa tilata paypalil (ihan vaan koska se on v.....i helpompaa) ;) hyvät joulut hyvien vatteiden seurassa ;)

• Hopboy
        buubibi kirjoitti:

Juu kyllä mullakin tuli vaatteet perille ja ihan ajallaan eli 8 työpäivää tais mennä :D lopputoteamus on se että on luotettava ja kannattaa tilata paypalil (ihan vaan koska se on v.....i helpompaa) ;) hyvät joulut hyvien vatteiden seurassa ;)

http://fi.def-shop.com/shop_content.php?coID=1&lang=4

Katsokaas ne

• DEFshop

Itte tilasin 320 e vaatteita, tuli viidessä päivässä. Maksoin Masterilla. Luotettava ja nopea siis :)

• niggaboy HB

Tilasin hupparin ja paidan keskiviikkona nii tuli maanantaina. Hyvä sivu on 5/5

• Defshopista tilannut

Joo itekin tilasin tuolta just pari päivää sitten (oon tilannu kolme kertaa sielt) 250e edestä vatteita. Odottelen vielä niitä, mutta nuo kaksi aiempaa tilausta on tullut ihan kotiovelle saakka, enintään viikko mennyt. Maksoin tilisiirrolla, maalaisjärkeä kun käytät ja kysyt vaikka pankkivirkailijalta niinku mä tein nii tilisiirrollahan on ihan helvetin helppo maksaa. Peukut ylös DefShopille! Suosittelen, kaikki vaatteet tosi hyväs kunnos ja esim farkutkin oli tosi pehmeit ja hienoja. Tilatkaa vaan rohkeesti, ei ainakaan multa oo vielä tililtä mitään pöllitty;D

• Moikka

hei voiks auttaa mua ku teeks mä uuden maksun vai ulkomaa maksu vai mitä mä teen ?

• HB Def pro

Tilaa Hood boyzista on kanssa samanlainen kauppa. oon itekki tilannu ei tuu mitään et ei ois saanu maksua. Ja on perille tullutkin mitä oon tilannut.

• dadadadadadada

tietääkö joku mitä tarkottaa kun valitaa kokoa että 4 kertaa varastossa? mitä eroa sillä on esim enää jäljellä 1 kertaa varastossa?? tarkottaaks toi et niitä on tulossa vai hä?

• alh flkaSD Vdl hö

11.4 maksoin takista 85 e. Nyt 16.4 tilauksen tila on odottaa maksua. Yritin lähettää sähköpostia niille mutta eivät vastaa. Siis mitä vittua? Kenelläkään muulla kokemuksia? On se kätevää ottaa etukäteen rahat ja jättää tilaus lähettämättä, tuottavaa bisnestä.

• huijattu

MULTA VEIVÄT TILILTÄ MAKSUHUOMAUTUS RAHAA 10e!!!!MITEN VITUS PÄÄSSYT MUN TILIN SISÄÄ?!?!?!?! NYT ON TILIN TIEDOT VÄÄRIS KÄSISSÄ....MAANANTAINA PANKKII SELVITTÄMÄÄN TÄÄ SOTKU! EPÄLUOTETTAVA PAIKKA!

• 3939393

no lol 10e, ja miks ootit maksu huomautusta? oot varmaan 10e jonne ku et osaa kirjottaakkaan kunnolla :,( otan osaa,

• sama444444444444444

10v *

• paskaaaa

no jeeesh! ostosten summa pitää olla vähintää 24€... ei se mikää este mut jos ois halunnu tilaa jtn halpaa testiks ettei menis isoi rahoi hukkaa ku tääl tuntuu olevan ihmisii jotka saa tilaukset ja jotkut ei ollenkaa... kaikkii mahollisii raha ja tilaus ongelmiiki....

• Talousnörtti

En jaksanut koko viestiketjua lukea läpi, mutta saksalaisilla yrityksillä on tapana lähettää muistutusirje n.viikon sisällä tilauksesta vaikka laskun olisikin maksanut heti. Olin yhdessä yrityksessä töissä, joka tek yhteistyötä saksalaisen firman kanssa. Sieltä tuli viikko laskun jälkeen muistutuskirje, jolla siis ei ole merkitystä jos laskun on jo maksanut. Ei siis ole karhukirje tms. vaan ihan vain muistutus laskun maksusta.

Pikkuveli tilannut tuolta paljon ja hyvin on toiminut. Vaatteet ollut edullisia ja hyvin ovat tuntuneet kännirymyämiset kestäneen :D

• Kojootti333333

Ite tilasin tuolta 24.5 lippiksen ja kävin maksamassa EU-tilinsiirrolla 26.5. Tilauksen tilassa lukee vieläkin että odottelen maksua... Onko kellään tietoa että millon saavat maksun perille? :)
      Vastauksia kiitos!

• Jartseteroperse

Onko kukaan maksanut luottokortilla? tuliko perille? oliko ongelmia?

• tyytyväinen asiakas

ite tilasin 2 takkii ja kellon luottokortilla, luotettava ja laaja yritys. Postikulut oli muistaakseni 5-15€, postista haettuna. Tuotteet tulivat perilla 8 päivässä.
      Jos on kiire saada niin en suosittele koska tuotteet tulevat saksasta asti ja voi tulle helposti ongelmia, sain itsekin tekstiviestin ettei maksua saatu perille, mutta kyl tuote tuli loppujenlopuks.

• Kojootti333333

Ongelmia ei ollutkaan. Lippikseni tulikin jo 31.5, tai kesäkuun 1 tai 2 päivänä, en muista minä päivänä niistä se tuli. Mutta ainakin minun mielestäni luotettava kauppa! :)

• jespevaa

Ite oon tilaillu monta kertaa ja aina on tullu luotettavasti perille. Ollaan tilattu etukäteen ja tullut 3-6 pvän aikana sitten läheiseen valintataloon tai r-kioskiin johka ne saa tilattua.

• päivää

mikä se EU-Tilinsiirto on ?

• mokakävi

Tilattiin äsken defshopista 170 eurol ja unohtu laittaa viitenumeroksi tilausnumero ja rahat lähti jo mun tililtä. kusiks tää homma nyt? saanko ikinä noit kuteit???

• missä vaatteet?

Rahat lähetetty EU-tilisiirrolla, eikä mitää ilmoitusta oo tullu et ne ois maksun saanu vaikka jo 4pv menny, ja viimmestää 3 päiväs piti tulla se ilmoitus..

Viestiä laitoon että onko ne nähny mun maksua, mutta ei mitää vastausta siitäkää..

Missä vika?
      Kaiken tein kuitenki ohjeitte mukaa..
      Toivottavasti ei 100€ menny turhaa..

• noniiiiiii

Nonii, 5 päivä jälkee tuotteet lähetetty! :D
        Kyllähä siinä vähä luvattua kauemmi kesti, ja sitä varte vähä huolestuun :D

• Yilimii

Onko tuotteet tulleet ja miten maksoitte? Jos ei ole Paypal tiliä, niin voisko sieltä tilata luotettavasti? Miten se lasku toimii?

• En muista löytäneeni täältä sellaista kysymystä, että kun maksan ulkomaanmaksuna tuon tilisiirron niin tuossa on kohta "kulut", josta pitäisi joko valita "maksan oman pankkini kulut, SHA" tai "maksan kaikki kulut, OUR" eli kumpi pitää valita? Jos tuo jälkimmäinen, niin paljon nuo kulut ovat yhteensä?

• Anonyymi

Kauvan jengil menny tilauksis itel menny ny päälle viikko ja mitään kuulunu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2705
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2375
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2270
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1846
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1600
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      167
      1324
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      277
      1138
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1014
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1004
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      930
    Aihe