Meillä on niikkivaippoja ja muutama igu ja futsi. Suosikkini on ehdottomasti bambuniikki, jonka päälle kuori. Tosi hyvä pito ja imee hyvin. Mies tykkää taas helpponiikistä kun koko vaippa on yhtenä kappaleena. Myös igut ja futsit ovat ihan hyviä. Mites teillä muilla? Voi laittaa myös vähän vinkkiä, mitkä on olleet hyviä ja mistä syystä.
Minkä merkkisiä vaippoja löytyy kaapistasi?
2
399
Vastaukset
- oikea osoite ...
muksut=kuori/tasku
pompolini=sisävaippoja
imse vimse= kuori (olen käyttänyt harsoa pötkövaippana)
paljon tsi sisätasku vaippoja
muutamat tsi hahtuvat
suosikkini tällä hetkellä on sen pienuudessa muksut tasku vaippa pul kuorella ja sen "letkeys" , pehmeys =) hyvin sopii ulkokäyttöön! sisällä olen käyttänyt enemmän tällähetkellä pötkövaippaa ja kuorta.. tälläsii kausiluontosii juttuja.opetan muksuu pissahädän tullen potalle. pitkään menin, yli vuoden hahtuvavilliksillä kun hokasin kuorivaipan. tällä hetkellä myös on tosi kätsyt kuivaliinat!! =) varsinkin yö käytössä! - huggelo
Meiltä löytyy aika paljon Lempin vaippoja (mainio, aarre, oiva), fuzzeja, tirsokkaan vaippoja, igun sisävaippoja, houte pocket, myllymuksut ja varmaan on vielä jotain muitakin merkkejä. Näistä suosikkeja ovat ehdottomasti lempin sisätasku ja sisävaipat kuoren kanssa, fuzzit, igut ja tirsokkaat on myös hyviä. Muutamana päivänä ollaan nyt kyllä harjoiteltu pissimistä astiaan ja oltu ilman vaippaa. Yllättävän hyvin on lähtenyt sujumaan. Poika on nyt 4 1/2 kk. Harmittaa kun en aloittanut silloin ihan pienenä pissittämään. Kuuntelin liikaa muiden kommentteja "ei tuu koskaan onnistumaan vaipattomuus"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039