kuusi vuotiaalle tytölle

Moi!

Olen alkanut seurustelemaan yhden jätkän kans, jolla kuusi vuotias tyttö...En ole vielä tyttöä tavannut, mutta haluaisin neuvoja että mistä sen ikäinen tyttö kiinnostuu...itse olen aika paljon nuorempi tätä miestä, jonka kanssa olen...itse olen kuopus eli ei ole ollut pikku siskoa....muistan toki jotain omasta lapsuudestani että mistä silloin pidin..mutta ny on aika muuttunu...koruja, barbieta, pehmoleluja vai mitä....????
4600
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Lapset ovat kiinnostuneita eri asioista, mutta 6-vuotiaalle tytölle voisi sopia barbit ja bratzit vaatteineen, pehmolelut, helpohkot askartelupaketit tai - tarvikkeet, palapelit, kirjat, lautapelit.. Tosi mukavaa olisi muistaa lasta elämyksellä, viemällä tyttö vaikka teatteriin tai uimahalliin.

Äänestä

Oma 6-vuotias tyttöni rakastaa Pet Shop-eläimiä todella. Korut, väritysjutut ja tehtäväkirjat ovat myös suosiossa. Näitä voitte tehdä yhdessäkin, joka taas auttaa teidän ystävystymisessäkin. Onnea pienen prinsessan sydämen valloittamiseen :)!

Äänestä

Pet Shopit ja bratzit ovat nyt suosiossa, tosin niitä hänellä voi olla jo kaapit täynnä? Barbit, nukketalot, muovailuvahat, hamahelmet, tehtäväkirjat, hyppynarut, hiuskoristeet, korvakorut ja kaikki mikä kimaltaa...

Äänestä
  • litlest pets ovat ihan viimesintä huutoa niin ne pienet figurit kuin ne pehmot joilla tulee kaulassa mukana netti koodi jolla pääsee adoptoimaan oman lemmikin netistä. Myös litlest pets vaatteita on hankittu niitä myy seppälä joten se nyt ekana tulee mieleen mitä 6.v tyttö haluaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

leluja???? kirjoitti:

Moi!

Olen alkanut seurustelemaan yhden jätkän kans, jolla kuusi vuotias tyttö...En ole vielä tyttöä tavannut, mutta haluaisin neuvoja että mistä sen ikäinen tyttö kiinnostuu...itse olen aika paljon nuorempi tätä miestä, jonka kanssa olen...itse olen kuopus eli ei ole ollut pikku siskoa....muistan toki jotain omasta lapsuudestani että mistä silloin pidin..mutta ny on aika muuttunu...koruja, barbieta, pehmoleluja vai mitä....????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu