On mustat pilvet tulleet
sateita taas tuoneet
ja katselen ikkunan takaa
kuinka ne tunteita kastelee
rakkauden roihuja hillitsee.
Rakkaudessakin joskus
joku näkymätön sen palosta
erottaa.
Vaikka suutelisin sinua
en tuntisi huuliesi kutsun antautumista
rakasteluun
on kuin lasi välissä.
Täydellinen olemuksesi
kuin halauksia varten tehty on
riisumisen haluja herättävää
itsensä venuksen paljastamista
mutta en lämpöäsi kohtaa
kun syliini sinut suljen.
Näen mutta en kuule sinua
ties vaikka puhuisit rakkaudesta
ja rakkaus on vain kaunis sana
ei sitä tarvi korvin kuulla
vaan sydämmin tuntea.
On kuin kaiken edessä ja ympärillä
olisi lasia
joka kylmyydestä erottaa
entäpä rakkaudesta?
Lasien takaa
8
289
Vastaukset
- lindalinda1
sitä on astuttu tänään jonkin rajapyykin yli, ja
saatu ainakin K-15:ta aiheinen runo. Se on nuo
toisen ja kolmannen säkkeen osiot, jonka perus-
teella runoriitikkojen raati olis ehdottomasti
asettanut ikärajoituksen runollesi.
Olet oikeassa, ei rakkautta tarvitsekaan aina
korvan kuulla - onhan eleiden ja mielen
kielikin, jolla sen voi ilmaista.
Hieno runo muutenkin kaikinpuolin Sinulta, niin
elämän ja rakkauden eri muotojen coctail.
Kiitos vain lukuhetkestä.- runo64-1
...rakkauden puitteita,
kulisseja sen,
vain rakkauden tunteen puuttuessa.
yritin saada lasin särkyvyyttäkin tähän
mutta se piti jättää pois.
kiitos rakas oppimestari,sinä olisit
hyvä valmentaja kun osaat tuoda uskoa
siihen että osaa edes jotakin kirjottaa.
erityiskiitos sinulle!!!
ja kaikkea kauniin hyvää päivääsi.
- mimsu,
...ja intohimon tunnetta kauniisti kuvailtu. Tunnetta siitä, että puuttuukin juuri se rakkaus?
Sen vaistoaa ja tietää myös ilman sanja, samoin kuin rakkauden tunteen=)
Kaunis, hyvä ja intohimoinen runo=)- runo64-1
..harvinainen vieraani
niin ompas mukava nähdä sinua.
no otin lasin kuvamaan parisuhteen
kiemuroissa esiintyvää kylmyyttä
tai voisihan se kuvata lopun alkuja.
kiitos suuren suuri kun poikkesit
senkin ilon tuoja!!!
ja todella kaikkea hyvää
paljon hyvää päivääsi.
Rakkaus!
Niin monisärmäinen ja
laaja asia pohdittavaksi.
Pidin tuosta lasijutusta.
se teki tästä toimivan..
Ja nuo Lindan mainitsemat erotiikka-osiot
sattuivat kuin nenä päähän:))- runo64-1
...sitä voinut keksiä jonkun muukin
elementin tai asian kuin lasin
vaikka pumpulin kuten sinä teit runossasi
ja rakentaa pilvilinnojen rakkautta.
no tämä syntyi sellaisesta mielikuvasta
vuosien takaa että kuuntelen puhetta katsellen
ikkunasta ulos ja käännyn katsomaan itkevää
rakasta e.v.p ja mitään tunteita vailla,
ei edes myötätuntoa ole minussa enää.
no olen iloinen vierailustasi
tunnut olevan nykyään harvinainen vieras
mikä on surullista
mutta pitää iloita kun sinut "näkee".
kaikkea hyvää päivääsi,iltaasi jne
ja jaksamista,itsensä koossa pitämistä
siis voimia!!!
- Minänoita
välissä..olipa sinulta
mainio oivallus!
Rakkaus todellakin
voi olla myös pelkkä
sana joka on helppo
sanoa mutta tarkoittaako
se täyttä totta?
Hienoa!- runo64-1
..kerrankin pidin jopa minä
omasta tekeleestä.
no kirjoitin marinin palautteesen
tämän synnystä.
niin rakastan on helppo sanoa,
kyllä se pitää enemmän tekojen
kautta todistaa.
teit tosi iloiseksi minut,
sinua pitäisi määrätä piristyspilleriksi
kaikille siipi maassa kulkeville
joten olet tärkeä ystävä rakas!!!
kiitos kun kävit
kaikkea huippu hyvää päivääsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568