Lasien takaa

runo64

On mustat pilvet tulleet
sateita taas tuoneet
ja katselen ikkunan takaa
kuinka ne tunteita kastelee
rakkauden roihuja hillitsee.

Rakkaudessakin joskus
joku näkymätön sen palosta
erottaa.
Vaikka suutelisin sinua
en tuntisi huuliesi kutsun antautumista
rakasteluun
on kuin lasi välissä.

Täydellinen olemuksesi
kuin halauksia varten tehty on
riisumisen haluja herättävää
itsensä venuksen paljastamista
mutta en lämpöäsi kohtaa
kun syliini sinut suljen.

Näen mutta en kuule sinua
ties vaikka puhuisit rakkaudesta
ja rakkaus on vain kaunis sana
ei sitä tarvi korvin kuulla
vaan sydämmin tuntea.

On kuin kaiken edessä ja ympärillä
olisi lasia
joka kylmyydestä erottaa
entäpä rakkaudesta?

8

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      sitä on astuttu tänään jonkin rajapyykin yli, ja
      saatu ainakin K-15:ta aiheinen runo. Se on nuo
      toisen ja kolmannen säkkeen osiot, jonka perus-
      teella runoriitikkojen raati olis ehdottomasti
      asettanut ikärajoituksen runollesi.

      Olet oikeassa, ei rakkautta tarvitsekaan aina
      korvan kuulla - onhan eleiden ja mielen
      kielikin, jolla sen voi ilmaista.

      Hieno runo muutenkin kaikinpuolin Sinulta, niin
      elämän ja rakkauden eri muotojen coctail.

      Kiitos vain lukuhetkestä.

      • runo64-1

        ...rakkauden puitteita,
        kulisseja sen,
        vain rakkauden tunteen puuttuessa.
        yritin saada lasin särkyvyyttäkin tähän
        mutta se piti jättää pois.
        kiitos rakas oppimestari,sinä olisit
        hyvä valmentaja kun osaat tuoda uskoa
        siihen että osaa edes jotakin kirjottaa.
        erityiskiitos sinulle!!!
        ja kaikkea kauniin hyvää päivääsi.


    • mimsu,

      ...ja intohimon tunnetta kauniisti kuvailtu. Tunnetta siitä, että puuttuukin juuri se rakkaus?
      Sen vaistoaa ja tietää myös ilman sanja, samoin kuin rakkauden tunteen=)

      Kaunis, hyvä ja intohimoinen runo=)

      • runo64-1

        ..harvinainen vieraani
        niin ompas mukava nähdä sinua.
        no otin lasin kuvamaan parisuhteen
        kiemuroissa esiintyvää kylmyyttä
        tai voisihan se kuvata lopun alkuja.
        kiitos suuren suuri kun poikkesit
        senkin ilon tuoja!!!
        ja todella kaikkea hyvää
        paljon hyvää päivääsi.


    • Rakkaus!
      Niin monisärmäinen ja
      laaja asia pohdittavaksi.
      Pidin tuosta lasijutusta.
      se teki tästä toimivan..
      Ja nuo Lindan mainitsemat erotiikka-osiot
      sattuivat kuin nenä päähän:))

      • runo64-1

        ...sitä voinut keksiä jonkun muukin
        elementin tai asian kuin lasin
        vaikka pumpulin kuten sinä teit runossasi
        ja rakentaa pilvilinnojen rakkautta.
        no tämä syntyi sellaisesta mielikuvasta
        vuosien takaa että kuuntelen puhetta katsellen
        ikkunasta ulos ja käännyn katsomaan itkevää
        rakasta e.v.p ja mitään tunteita vailla,
        ei edes myötätuntoa ole minussa enää.
        no olen iloinen vierailustasi
        tunnut olevan nykyään harvinainen vieras
        mikä on surullista
        mutta pitää iloita kun sinut "näkee".
        kaikkea hyvää päivääsi,iltaasi jne
        ja jaksamista,itsensä koossa pitämistä
        siis voimia!!!


    • Minänoita

      välissä..olipa sinulta
      mainio oivallus!

      Rakkaus todellakin
      voi olla myös pelkkä
      sana joka on helppo
      sanoa mutta tarkoittaako
      se täyttä totta?

      Hienoa!

      • runo64-1

        ..kerrankin pidin jopa minä
        omasta tekeleestä.
        no kirjoitin marinin palautteesen
        tämän synnystä.
        niin rakastan on helppo sanoa,
        kyllä se pitää enemmän tekojen
        kautta todistaa.
        teit tosi iloiseksi minut,
        sinua pitäisi määrätä piristyspilleriksi
        kaikille siipi maassa kulkeville
        joten olet tärkeä ystävä rakas!!!
        kiitos kun kävit
        kaikkea huippu hyvää päivääsi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe