kysymys?

kjo

Olen kiinnostunut kokeilemaan pissaleikkejä, joten kysyisin onko tietoa täällä, että voiko toisen pissan pienesstä juomisesta tarttua HIV? Entä voiko nainen saada HIV:n syömällä miehen spermat?

8

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijo keijonen

keijoine kysymyksineen

• saddsadsasdsdasdasda

jos kyseisellä miehellä on hiv ja syöt sen mällit niin saat itekki hivin.

• Nimetön

Ootko ihan sekasin?jotain pissaleikkejä.no huh huh

• neitokainen.

Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?

• sjyps
        neitokainen. kirjoitti:

Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?

Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.

Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.

Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =)

• kjo
        sjyps kirjoitti:

Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.

Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.

Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =)

No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...

• Anonyymi
        kjo kirjoitti:

No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...

Pissaleikit kiinnostaisi 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pissaleikit kiinnostaisi 🥰

Pissaa naisen sisåän ja panee samalla 😋
        Tuntuu todella hyvältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5620
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1612
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      799
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56