Olen kiinnostunut kokeilemaan pissaleikkejä, joten kysyisin onko tietoa täällä, että voiko toisen pissan pienesstä juomisesta tarttua HIV? Entä voiko nainen saada HIV:n syömällä miehen spermat?
Vastaukset 13
- keijo keijonen
keijoine kysymyksineen
- saddsadsasdsdasdasda
jos kyseisellä miehellä on hiv ja syöt sen mällit niin saat itekki hivin.
- Nimetön
Ootko ihan sekasin?jotain pissaleikkejä.no huh huh
- neitokainen.
Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?
- sjyps
neitokainen. kirjoitti:
Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?
Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.
Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.
Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =) - kjo
sjyps kirjoitti:
Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.
Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.
Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =)No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...
- Anonyymi
kjo kirjoitti:
No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...
Pissaleikit kiinnostaisi 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissaleikit kiinnostaisi 🥰
Pissaa naisen sisåän ja panee samalla 😋
Tuntuu todella hyvältä.
- Anonyymi00010
Olisiko naista tai miestä pissaleikkeihin?
Kiihottaa kaikenlainen seksi ja pissailu myös yhdistettynä seksiin.- Anonyymi00011
Kuink vanha oot. Oon mahdollisesti kiinistunut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuink vanha oot. Oon mahdollisesti kiinistunut.
43v. Entä sinä?
Missä päin asut? - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
43v. Entä sinä?
Missä päin asut?No sit en usko... olen 16 [17 kuukaudek päästä] pk seudulla
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No sit en usko... olen 16 [17 kuukaudek päästä] pk seudulla
Harmi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.861197Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27759- 12744
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457