Olen kiinnostunut kokeilemaan pissaleikkejä, joten kysyisin onko tietoa täällä, että voiko toisen pissan pienesstä juomisesta tarttua HIV? Entä voiko nainen saada HIV:n syömällä miehen spermat?
kysymys?
13
1164
Vastaukset
- keijo keijonen
keijoine kysymyksineen
- saddsadsasdsdasdasda
jos kyseisellä miehellä on hiv ja syöt sen mällit niin saat itekki hivin.
- Nimetön
Ootko ihan sekasin?jotain pissaleikkejä.no huh huh
- neitokainen.
Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?
- sjyps
neitokainen. kirjoitti:
Joo samaa olen itsekin miettinyt. Onko virtsan juonnissa mitään vaaroja, eli onko se myrkyllistä, vai voinko huoletta esim. juoda ruokajuomaksi poikaystäväni pissaa lasillisen?
Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.
Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.
Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =) - kjo
sjyps kirjoitti:
Puhdas virtsa on jokseenkin vaaratonta vähäisissä määrin. Mikä sitten on vähäinen määrä, riippuu kai monesta asiasta. Itse en ole tullut kipeäksi puolesta lasillisesta.
Periaatteessa virtsa kai sisältää haitallisia suoloja jne. Mutta kaipa nuo laimenevat kun sentään muutakin juo ja syö.
Ja noin sivumennen... mistähän mä löytäisin itselleni pissaleikeistä kiinnostuneen naisystävän. Onnellinen on siun poikaystäväsi, jos teillä on saman suuntaiset taipumukset =)No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...
- Anonyymi
kjo kirjoitti:
No jos haluut niin voin tulla ulostamaan sun naamalle. Voisin siinä pissatkin lirauttaa...
Pissaleikit kiinnostaisi 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pissaleikit kiinnostaisi 🥰
Pissaa naisen sisåän ja panee samalla 😋
Tuntuu todella hyvältä.
- Anonyymi00010
Olisiko naista tai miestä pissaleikkeihin?
Kiihottaa kaikenlainen seksi ja pissailu myös yhdistettynä seksiin.- Anonyymi00011
Kuink vanha oot. Oon mahdollisesti kiinistunut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuink vanha oot. Oon mahdollisesti kiinistunut.
43v. Entä sinä?
Missä päin asut? - Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
43v. Entä sinä?
Missä päin asut?No sit en usko... olen 16 [17 kuukaudek päästä] pk seudulla
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No sit en usko... olen 16 [17 kuukaudek päästä] pk seudulla
Harmi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1686614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut762666Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338