PERLA

saaaa

Tulin itse kyseisestä hotellista toissa yönä, päällepäin kaikki ok mut mut. Meillä hajos huoneessa wc pöntön istuin. kun siihen meni ihan normaalisti istumaan, jouduimme itse maksamaan sen. Kavereilta yritettiin velottaa minibaarista hintaa vaikka eivät olleet sitä käyttänykkä. Aamupala ei ollut kaksinen, pari ekaa aamua meni mut sit jo alko tökkiin, ei minkäänlaista vaihtuvuutta, jos meni myöhemmin syömään niin kaikki oli lopussa. Aulan terassilla ei saanut istua jos ei ostanut mitään juotavaa. Et kaikin puolin kumma hotelli, mut onneks ei tarvii toistakertaa mennä =)

8

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saas nähä kestääkö meittin seureella wc pöntöt ehjinä.

      kun tuohon hoteliin ois tarkoitus majoittua.

    • Hotelli Rerlaan

      kaikista kynitään LEVOJA,Hotelli PERLAN altaalla maksaa myös tuolit 3,5 levaa ym,ym.maksa tai lähde vetämään. Rannalla tuolit 7 levaa,varjo 7 levaa ja paskanen patja 3 levaa
      kaikilla mausteilla 17 levaa per päivä tai hiekalla 0 levaa.


      EI KANNATA MENNÄ HOTELLI PERLAANN

    • sim_sim

      olen nyt laittanut tätä viestiä mahdollisimman moneen paikkaa, joten siis laitan tännekin.tämä siis tapahtui Perlassa....:

      tämä viesti on kaikille jotka ovat aikeissa mennä kultahietikolle ja toivottavasti monet ihmiset tämän näkee ja lukee, jotta eivät saa meidän kohtaloa kyseisessä turistirysässä

      broidi oli lukenu jostain blogilta(voi olla että täältä) että joku perhe oli huomannu ku niiden safety deposit box ista lähteneen rahaa, aina vähän kerrallaan (juurikin samasta hotellista missä me oltiin)
      noh!siksi veli olikin sitten aikas varovainen.broidilla oli ihan kohtuu merkittävä summa käteistä mukana ja se sullo ne aina sen matkalaukun syövereihin(koko pinkan),matkalaukku kiinni ja sitten viel varmuuden vuoks huoneen oveen "ei siivousta" kyltti ja ovi lukkoon,yks plus YKS ,siel ei käyny ikinä muita ku mä ja broidi....ja KAPPAS!!!joku herrasmies, oli käyny "hakee" sieltä rahaa, noin 20-30% siitä summasta mitä siel oli kokonaisuudessaan ja sit viel varmuuden vuoks jotain broidin 600 buranaa( kai se arvas et toi menee kumminki päin vittuu, siis toi sen "keikka" ja me saadaan 3 promillen humalassakin selville et se on ollu joku henkilökunasta ja tarvii ihan HIRVEESEEN VITUTUKSEEN NE KOVAT BURANAT).aikas kummaa, jos toiminnan takana ois ollu normi varas, nii kai tämä varas olisi ottanu koko summan ja kai siin ois sitten ollu jotain jälkiin siinä ovessa...

      mentiin sitten broidin kans samantien sinne respaan keskellä yötä ja sanottiin että "et vittu arvaa mutta meidän huoneesta on lähteny rahaa menee, vaikka se on ollu aina lukos ja siin on ollu no cleaning kyltti"
      respassa oli sitten todella ylimielinen mies töissä joka sanoi meille ensimmäiseks että "joo mistäs minä voin tietää että te ette vaan tullu tähän valehtelemaan" ja tämän lauseen hän sanoi todella ylimielisesti vähän hymyillen. sitten sanoimme että "ei siin mitään teil lukee tääl hotellissa että joka kerroksessa on tallentava videovalvonta joten eiköhän mennä kattoo kuka on menny sisään huoneeseen!" mies: "joo ei meil oikeesti oo mitään sellasta, pelkästään tässä respassa on kamerat". (eli siis teksti joka luki joka kerroksessa kun astui ulos hissistä oli pelkkää p¤#!"a puhetta!!)EI PUHETTAKAA ETTÄ TÄMÄ MIES OLISI OLLUT IHMEISSÄÄN TAI POIS TOLALTAAN, SE OLI OIKEESTI YLIMIELINEN KOKO ASIALLE!!HUH HUH!

      oli siis ihan selvää että joku henkilökunnasta teki varkauksen ja tuli mieleen että se oisi vielä tämä kyseinen ukko.

      EI ENÄÄ IKINÄ TONNE!!PAIKKA OLI VIELÄ NIII USKOMATON MUUTENKIN ETTÄ OKSAT POIS.EN OO OIKEESTI TIENNYT ETTÄ ON OLEMASSA JOKU NOIN VIRALLINEN TURISTIRYSÄ.SIIS SIELLÄ EI OLE YHTÄÄN PAIKALLISEN VÄESTÖN ASUINTALOJA KOSKA KAIKKI MITÄ SIEL ON,ON: HOTELLIT,RAVINTOLAT,DISKOT JA TURISTIEN PIKKU KAUPAT JOSTA SAA VIINAA, RÖÖKII JA SIPSEJÄ.
      TÄMÄ OLI KAIKIN PUOLIN HUONOIN ETELÄN REISSU MINKÄ OLEN KOSKAAN TEHNYT, NIIIIN MONET ASIAT NS.KUSI.    

      • Joo hotelli oli persiistä , mut ei kuitenkaan voi yleistää!


      • meunervo63

        SIIS TAAS TÄYTYY MAINITA KYLLÄ JOILLAKIN ON KÄYNYT TODELLA HUONO TUURI OLLESSAAN PERLASSA,MINÄ OLLUT KO HOTELLISSA KOLME KERTAA JA IKINÄ EI OLE HÄVINNYT MITÄÄN EI SAFETY BOXISTA KUTEN HUONEESTA


      • Make
        meunervo63 kirjoitti:

        SIIS TAAS TÄYTYY MAINITA KYLLÄ JOILLAKIN ON KÄYNYT TODELLA HUONO TUURI OLLESSAAN PERLASSA,MINÄ OLLUT KO HOTELLISSA KOLME KERTAA JA IKINÄ EI OLE HÄVINNYT MITÄÄN EI SAFETY BOXISTA KUTEN HUONEESTA

        Tai sitten et ole vain huomannut sillä ottavat muutaman kympin kerrallaan.

        Seurattiin viime kesänä ja ihmeteltiin, että on niillä otsaa. Mutta toivottavasti meni tarpeeseen.


      • Make

        Pahoinpitelivätkö ne teidätkin, kun kävitte huomauttamassa asiasta? Silloin ku me oltiin niin hakkasivat yhden nuoren kundin, joka oli käynyt kyselemässä safety boxista vietyjä rahojaan. Ihan greisiä touhua. Ja hotelli on takuulla ens vuonna taas Aurinkomatkojen listoilla.


      • meunervo63
        Make kirjoitti:

        Tai sitten et ole vain huomannut sillä ottavat muutaman kympin kerrallaan.

        Seurattiin viime kesänä ja ihmeteltiin, että on niillä otsaa. Mutta toivottavasti meni tarpeeseen.

        näin pitkän ajan jälkeen vastaan ei pöllitty kymppejä saati 2kymppisiä koska oli vain 5kymppisiä PS!tutustuitko Iviin hot aulan tarjoilijanaiseen,minä tutustuin ja oli aika mukava nainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe