Saako lp-soittimen kytkettyä vahvistimeen, jossa ei ole phono-liitintä? Jos saa niin miten?
lp-soittimen
7
1457
Vastaukset
- siihen väliin
phono-esivahvistin eli ns. RIAA-korjain.
- kytkennästä vielä
Minulla on vanhempien luona vanha vahvistin (jota tosin en aio kytkeä kaiuttimiin) jossa on phono-sisään/ulostulo ja ulostulo on perus RCA-liittimillä (punainen ja valkoinen liitin). Saako kyseisestä vahvistimesta otettua signaalin uudempaan vahvistimeen?
- kuullutkaan
kytkennästä vielä kirjoitti:
Minulla on vanhempien luona vanha vahvistin (jota tosin en aio kytkeä kaiuttimiin) jossa on phono-sisään/ulostulo ja ulostulo on perus RCA-liittimillä (punainen ja valkoinen liitin). Saako kyseisestä vahvistimesta otettua signaalin uudempaan vahvistimeen?
mistään phono ulostulosta, mutta jos sellainen on tai mikä tahansa ulostulo niin onnistuuhan se, toinen juttu on sitten onko siinä mitään järkeä kun riaa korjaimia saa reilulla kolmellakybällä.
- manedwolf
Tarkoitatko ehkä sitä että vahvistimessa on DIN-liitin? Pyöreä viisinapainen. Välijohdon tekee kuka hyvänsä kauppian (tai sitten ei, eihän perinteisiä stereolaitteitakaan enää kellään ole, paitsi mun Beomaster 3000-2 vm 1972).
- myös valmiina
molempiin suuntiin, ei tarvi tilata.
- as-keetti
niitä sentään.
Olohuoneeni paraatipaikalla on kovassa käytössä
Philipsin RH790 viritinvahvistin vuodelta 1970.
Itse tosiaan täytyy nykyään ne DIN-johdot juotella,
valmiiden saanti on niin vaikeaa. Viimeksi juottelin
johdon kun uudessa littutv:ssä on niin yllättävän
surkea ääni että piti heti kytkeä kunnon stereoihin.
"eihän perinteisiä stereolaitteitakaan enää kellään
ole, paitsi mun Beomaster 3000-2 vm 1972" - ei tarvi juotella
as-keetti kirjoitti:
niitä sentään.
Olohuoneeni paraatipaikalla on kovassa käytössä
Philipsin RH790 viritinvahvistin vuodelta 1970.
Itse tosiaan täytyy nykyään ne DIN-johdot juotella,
valmiiden saanti on niin vaikeaa. Viimeksi juottelin
johdon kun uudessa littutv:ssä on niin yllättävän
surkea ääni että piti heti kytkeä kunnon stereoihin.
"eihän perinteisiä stereolaitteitakaan enää kellään
ole, paitsi mun Beomaster 3000-2 vm 1972"kun valmiina saa lähes joka tarpeeseen, kunhan osaa kysyä oikeista paikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.705913- 1225186
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4343127Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991556Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3611197- 291009
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46916Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859